שוב אני חולה

m i c h a l i

New member
שוב אני חולה

בכל שנה באותה התקופה.. שוב ההתקררות הקשה הזאת... אני פשוט שונאת את זה למי שזוכר בדיוק לפני שנה איבדתי את חברתי הטובה בדיוק לפני שנה ניסיתי לדבר איתה ולא יכולתי כי הקול שלי נדם... והשנה בדיוק לפני יום השנה שלה שוב אני באותו מצב רציתי להספיד אותה ביום השנה אני מקווה שקולי יחזור אליי עד אז בינתיים שיהיה שבוע טוב לכולם
 

אiסי

New member
החלמה מהירה מיכלי ../images/Emo24.gif

מרגישים בחסרונך בפורום רפואה שלמה
 

m i c h a l i

New member
תודה לכם ../images/Emo24.gif

מחלימה לאט לאט הפעם תפסתי את זה בזמן.... מקווה שאחזור לעצמי ביומיים הקרובים בינתיים קצת נדודי שינה בגלל הכדורים שמרדימים אותי במשך היום
 
למעלה