שגרירות סין בן יהודה 222 ת"א - איפה זה יוצא? ליד מה?
R renjintso New member 6/8/08 #6 ליד פינת נורדאו צפון בן יהודה, קרוב לנמל. שימי לב שזו השגרירות, ומחלקת הויזות נמצאת בבניין אחר מעבר לכביש.
ליד פינת נורדאו צפון בן יהודה, קרוב לנמל. שימי לב שזו השגרירות, ומחלקת הויזות נמצאת בבניין אחר מעבר לכביש.
פ פנומן 72 New member 6/8/08 #11 10 האנשים שיבואו להפגנה ממש יזיז לחמשת הסינים עובדי השגרירות את הביצה השמאלית.
R renjintso New member 6/8/08 #14 מקווה שאת מכירה את חוק גודווין. יותר חמור מאולימפיאדת ברלין 1936, בסדר. זאת מדינה חופשית והפאלון גונג רשאים להפיץ את הרפש המבחיל שלהם בכל מקום. מחיר הדמוקרטיה...
מקווה שאת מכירה את חוק גודווין. יותר חמור מאולימפיאדת ברלין 1936, בסדר. זאת מדינה חופשית והפאלון גונג רשאים להפיץ את הרפש המבחיל שלהם בכל מקום. מחיר הדמוקרטיה...
H happydog23 New member 6/8/08 #15 גדול נראה לי שצריך לספר על החוק הזה לכמה אירגונים נגד השמצה ואנטישמיות.
B bizhar New member 6/8/08 #12 נו, מה קרה לך? הפגנה זה נורא סקסי! 5 דקות מהשגרירות יש את חוף מציצים שם נוכל להנות ממשקה קר ולנוח קצת..
נו, מה קרה לך? הפגנה זה נורא סקסי! 5 דקות מהשגרירות יש את חוף מציצים שם נוכל להנות ממשקה קר ולנוח קצת..