שגרירות סין

renjintso

New member
ליד פינת נורדאו

צפון בן יהודה, קרוב לנמל. שימי לב שזו השגרירות, ומחלקת הויזות נמצאת בבניין אחר מעבר לכביש.
 

פנומן 72

New member
10 האנשים שיבואו להפגנה

ממש יזיז לחמשת הסינים עובדי השגרירות את הביצה השמאלית.
 

renjintso

New member
מקווה שאת מכירה

את חוק גודווין. יותר חמור מאולימפיאדת ברלין 1936, בסדר. זאת מדינה חופשית והפאלון גונג רשאים להפיץ את הרפש המבחיל שלהם בכל מקום. מחיר הדמוקרטיה...
 

happydog23

New member
גדול

נראה לי שצריך לספר על החוק הזה לכמה אירגונים נגד השמצה ואנטישמיות.
 

bizhar

New member
נו, מה קרה לך?

הפגנה זה נורא סקסי! 5 דקות מהשגרירות יש את חוף מציצים שם נוכל להנות ממשקה קר ולנוח קצת..
 
למעלה