שבת שלום..... יצאה סינגל חדש של רון שובל-די מספיק. אני לא יודע אם כולם שמעו אותו אבל הוא פצצה.
M mrmistory New member 18/1/03 #1 שבת שלום..... יצאה סינגל חדש של רון שובל-די מספיק. אני לא יודע אם כולם שמעו אותו אבל הוא פצצה.
מ משה המנהל New member 18/1/03 #2 ../images/Emo45.gif שבוע שעבר הוא היה בעידכון של הפורום (הודענו שיצא לו הסינגל הזה בעידכון של שבוע שעבר). אם תרצה להתעדכן, תוכל לעבור לעמוד הראשי של הקהילה. ולראות במסגרת של מה חדש- את כל העידכון. שבת שלום משה
../images/Emo45.gif שבוע שעבר הוא היה בעידכון של הפורום (הודענו שיצא לו הסינגל הזה בעידכון של שבוע שעבר). אם תרצה להתעדכן, תוכל לעבור לעמוד הראשי של הקהילה. ולראות במסגרת של מה חדש- את כל העידכון. שבת שלום משה