שבת שלום.....

mrmistory

New member
שבת שלום.....

יצאה סינגל חדש של רון שובל-די מספיק. אני לא יודע אם כולם שמעו אותו אבל הוא פצצה.
 
../images/Emo45.gif

שבוע שעבר הוא היה בעידכון של הפורום (הודענו שיצא לו הסינגל הזה בעידכון של שבוע שעבר). אם תרצה להתעדכן, תוכל לעבור לעמוד הראשי של הקהילה. ולראות במסגרת של מה חדש- את כל העידכון. שבת שלום משה
 
למעלה