שבת שלום

ערב טוב ../images/Emo79.gif ושבוע טוב.../images/Emo168.gif

"ערב של שושנים." שרים הדודאים. איזו נוסטלגיה ? מי היה מאמין ? פעם שרו שירים כאלה. שמאלנים. מפא"יניקים. ירחמיאלים. ידלינים
 
../images/Emo104.gifאנחנו נעבור.../images/Emo163.gif

במיצרי טיראן. שמעתם ? לשם כך יוצאים למלחמה? לשחרר את את נתיב השיט לאילת? משוגעים, כאשר צריך לצאת למלחמה, על "גבעת החרסינה ?" שמאלנים. מפא"יניקים. ירחמיאלים. ידלינים. אולי תעברו גם את פרעה ? נראה אתכם, יא מצנעים.
 

אשור

New member
את כול הצרות על עם ישראל

הביאו עלינו מתנחבלי ישראל.
 

טרה10

New member
זה לא כל כך פשוט..

אם פותחים את החדשות בשאלה מתי ייקבר ההרוג-נרצח-מתנחל בלתי חוקי-מאחז חלוץ או מתנחבל כפי שאתה קורא לו..אז התשקורת עושה לנו את זה גם. והערב שמעתי את המטבחון של דן שילון. והנ"ל הולך לכיכר המדינה המקום שבו דוקא מוכחת ההצלחה של מדינת ישראל, ומראיין מסכן אחד שיושב שם..בגלל שנפצע בעבר ובכלל מתקיים מביטוח לאומי, הוא הפה של המסכנים המובטלים והמפוטרים. והוא בעצמו אין כמובן סכנה- שפעם עבד או פוטר. רק שהוא מצא לו מקום להפגין. לדוגמא- ממולו הייתי מעמיד את מוטי אשכנזי, שבאמת הוכיח שלא הלך לפוליטיקה למרות שבודאי היה סוחף המונים. וככה אנחנו נראים. והעיתונאים הם כבר משתגעים מהעם הזה שכבר הבין מזמן שהפוליטיקאים בכלל דואגים לעצמם. ולכן לא יהיה הבדל לאחר הבחירות. כפי שגם לא היתה סיבה ללכת אליהם. היו צריכים להחליט על בחירות כל 4 שנים וזהו. שתכהן ממשלת מעבר. למשל שינוי שיטת הבחירות בכלל לא שנתה למרות ההבטחות. הרי לא ייתכן שכל שמוק מה-120 האלה יחליט מתי נוח לו ללכת לבחירות. ואכן פואד באמת קיבל את העונש שלו..קיבל מצנע. תגידו אגב נתיבה כבר לא משדרת..נכון.
 

magy

New member
אם לא תשדר היום

סימן שקפצה להלוויה......... החליטו כבר אם זה בירושלים - חברון - או גבעה 26????
 

טרה10

New member
הבעיה עם המטורפים האלה..

שהחליטו לשבת ולישון ולהזד..דוקא בחברון..עירו של דוד המלך. אולי הענין עם בת שבע..השפיע עליהם. יורים עליהם. הורגים בהם. והם בשלהם. מין יהודוני גלות כאלה שכמה שלא עשו להם הגויים צרות הם לא הבינו שצריך לעשות משהו כמו להסתלק משם. בנימוקים מ´מורשת גנדי´ שבעצמו שילם על הדרך הזו.. הם נדבקים שם לאבנים. זה בדיוק כמו שלא למדנו עד ה´מחדל´ ביום הכיפורים ככה עד שלא יקומו שם 150 אלף ערבים ופשוט ישחטו את כולם..ורק שלא אתבדה.
 

magy

New member
קודם

שיחזירו את כהנא.......הגבר........... ואת גנדי......... ואז......אוי ואבוי לערבים שבסביבה..... נעם פדרמן אמר לשי ודרור ....שערבים עדיפים על שמאלנים כך אמר..... עוד טען שבגלל השמאלנים , הם...המתנחלים מתפוצצים שם.... ענו לו.....השניים........מי שלח אתכם לשם? ואולי להיפך????? בגלל שאתם יושבים שם.......אנחנו מתפוצצים פה???? לך דבר אליהם..... אגב, ראיתי היום כתבה קטנטנה........ פסיכולוג פלסתיני טוען שרב המתאבדים אינם מאוזנים בנפשם..... לכן מנצלים את ההזדמנות המוענקת להם לסייים את חייהם בדרך זו. האם יש שם גם אחד שפוי שמבין את זה???????
 

טרה10

New member
לא נעים אבל גם בגרמניה של היטלר

אמרו שרק מטורפים יכולים לבצע פשעים כאלה. הבנת זה..?
 

טרה10

New member
וגם בגרמניה היתה בעיה עם שמאל

והקומוניסטים, והיהודים..וכן הלאה. לכן צריך לשמור על פרופורציות. הרי לא יכול להיות שכל מי שיעשה טרור יגרשו אותו או יעצרו אותו. כאן זה ערבים..לפי דברייך המצוטטים ובארץ אחרת זה לא ערבים. לכן אי אפשר להכליל. ואם המתנחבלים של בן אהרון..או מי שקרא להם ככה לא מבינים אז צריך לאלץ אותם להסתלק משם. ב-1929 כבר שחטו שם כמה מאות.. יהודים וגם הבריטים לא היו תמויים וטפשים. עובדה שהם השאירו אותנו והערבים לבד-יחד עם האצ"ל..אגב שטוען שהוא סילק אותם. מה שחלקית נכון..כי הוא רצח אותם בלי חשבון..למשל במלון המלך דוד. אז יום אחד תהיה שם שוב שחיטה..ומה שאנחנו נגיד זה ´אמרנו לכם´.
 

magy

New member
הכתובת על הקיר מזמן.

לא כולם יודעים לקרוא............זו הבעיה...........
 
יתר על כן.

המחבל, שהתפוצץ בדולפינריום, היה חולה סופני בצהבת נגיפית. כל הפצועים וצוותות הטיפול חוסנו אחר כך. מה שמעיד, שאף פלסטינאי, חולה, לא ימות מוות טבעי. כי כך יש מאגר מתאבדים. אין סוף לציניות משני הצדדים. הקיצוניים הם שמכתיבים את המלחמה. שני הצדדים, מוכנים ל"מוֹת קדוֹשים. שלנו.
 
מחר.

מאניאנה, תבואו לבקש ברכה מהרב כדורי. יא בועלי נידה. [URL='http://jewishmusic.com/sound/isvar78d_04.rm']מחר[/URL] , עוד תבקשו סליחה, מהרב הגאון אריה דרעי. תנשקו את כנף בגדו. יפה לשלטון! שרה לענייני פנטהאוזים וג´קוזים!
תתביישו כולם, שמאלנים. מפא"יניקים. ירחמיאלים. ידלינים. מצנעים. [URL='http://jewishmusic.com/sound/isvar78d_04.rm']מחר[/URL] כולכם, "תצאו בחוצה." [ מגי, תמחקי, זו תעמולת בחירות
]
 
במחשבה שניה מגי../images/Emo4.gif

אל תמחקי. אחרת, לא נראה כאן את אשור עוד חדשיים !
 

magy

New member
אני אמחק.....

ואם תדברו על סקס.....גם אמחק.... ואם תדברו על מה שלא יימצא חן בעיניי......גם אמחק..... את הכל אמחק.......ואאשים את ההנהלה....או את מפלצת ההודעות.....
כשאני מוחקת......אני מודיעה מראש....... וכמה פעמים מחקתי בן???????????
 
בנוסטאלגיה ?

אותי אף פעם. כי אני משרשר כהלכה. אבל זאת ההנהלה אשמה. קטעים אתי. שומעת? בניתי עכשיו איצטדיון לנשים. כל הכרטיסים נחטפים. ממש לא יודע למה ?
פנטושההההההההה איפה את כשאני צריך אותך ?
 
למעלה