שבת שלום

בדקת, את הסחורה ?../images/Emo3.gif

כולם יהודים כשרים. נכון ?
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif כולם כשרים זכים וטהורים

חוץ מההנהלה...................שהחלה................. למחוק הודעות.
פתאום...................
 

magy

New member
דיברתי

על הנהלת תפוז..........לפטר את הנהלת תפוז.... שמוחקת הודעות.......אלעק...........
 
קטע המחיקות של ההנהלה

נשמע באמת עלוב, אבל בפורום "אינטימיות" תפסו היסטריה כשניק מסויים טען שהנהלת תפוז נכנסת לתיבת המסרים... בקיצור בלגן ושירשורים אין קץ בעניין, עד שלבסוף יצאה הנהלת תפוז בהודעת הרגעה. נו באמת,,,, אנשים איבדו פרופורציה!
 

magy

New member
חשבתי שאת מבינה את הסרקאזם שלי

הנהלת תפוז לא מוחקת...... רק מנהלים מוחקים .....ומפילים את זה על תפוז....כדי לא לחטוף מהגולשים שלהם......... חשבתי שהבנת......
 
בטח שהבנתי אותך

התכוונתי למחיקה בפורום50+ המנהל הסתתר מאחורי הסינר של הנהלת תפוז (
הצחיק אותי, מה זה הצחיק אותי..
 
ראיתי את שלשת ההודעות המחוקות

נושא המסעיר את אותו פורום, בראשות מנהל שנוי במחלוקת.[לפחות לגבי] מישהו הדביק שם אתר פורנוגראפי. אני גולש דרך קבע בארבעה פורומים. לא ראיתי את הקישור באף פורום, אחר, פרט ל 50 +. התחילה שם השתרשרות חביבה של כמה גולשים. בראשם דניאלה, שבחרה להתהדר בויברטור, עטור פנינים. כתבה , שזה יעשה אותה יפה מבחוץ ומבפנים... ועוד כמה פניני לשון מעוד גולשים. סך הכל כ- 20 הודעות, אם אני זוכר. האתר נמחק, והשרשור בעקבותיו, בלי שום נימוק. המנהל הכחיש, שזה הוא. הוא בכלל לא היה בפורום, הלך לצלם איזו שקיעה. יש לו אליבי. המקרה השני, גולש אלמוני, ציטט עיתונאי אלמוני, על פרשת שוחד בחירות, חדשה, המיוחסת לעמרם מצנע. לשבחו של מצנע ייאמר, שהוא אולי הפוליטיקאי, המושמץ ביותר באינטרנט. עוסקים בזה גם אנשי מפלגתו שלו. עבודה של רב סרן "שמועתי" שהועלה לדרגת תת אלוף מזמן. תמנונה, כתבה שם למנהל, "ראוי למחוק" השרשור נמחק. ככל הנראה יחד עם התגובה שלה. עכשיו היא מחפשת את התגובה. קוראים לזה ביידיש , תמנונה, "משה זוכמיר" הלך "פייפן" יחד עם ההודעה. ההודעה השלישית של גילן. הזמנה פומבית להצטרף, לטקס נטיעות. בחסות, יו"ר מפלגת העבודה , עמרם מצנע. ההודעה לא קיבלה תגובה כלשהי, אחד הגולשים התבטא שם, כי היתה ראויה ל"מות נשיקה" כי בקצב שהשרשורים נפתחים שם, היא עמדה להעלם ממילא, בנצח, של הדפים האחוריים. ההודעה נמחקה. אחר כך שוחזרה. לא אכנס כאן לסוגיה האם הודעה כזאת, נחשבת להודעת בחירות אסורה, או לא. יש פנים לכאן ולכאן. לו אני מנהל. הודעה כזאת ע"י גולש אלמוני, הייתה נמחקת, מייד. מאחר וזו הודעה של גולש קבוע בפורום, הייתי מבקש ממנו, במסר אישי, למחוק. אם היה מסרב, הייתי מבקש, ממנו, להמנע להבא מהודעות כאלה. הייתי נצמד להודעה, בבקשה פומבית, כזאת מכולם, להמנע מכך. תוך שלושה ימים, נמחקו שם שלוש הודעות, בהכחשה, של המנהל. ענה, בהתנשאות, לכמה גולשים, שאינו מחוייב, להמצא בפורום 24 שעות. יש לו חיים גם מחוץ לפורום. לכן, גם, איננו נוהג לקרוא את כל ההודעות. זאת, הוכיח אתמול, כאשר פתח שרשור, עם ההודעה, "כך היינו" - זו ש"מקמן" בנה של מגי הביא כאן לפני כשבוע. אותה הודעה ש"התקבלה במייל" הובאה לכאן שוב, ע"י גילן. פירט העתיק את ההודעה לפורום 50 . פתח לשם כך שירשור חדש. ההודעות שהשתרשרו ממנה, היו, תחת הנימה, האם מקמן הוא,זה אשר כתב את הדברים. נכנסתי לפורום, שם והכחשתי את הדברים. כי עודד , בנה של מגי, לא טען כך. כתב במפורש, שזה התקבל בדואר. שרשור כזה, של למעלה מעשר הודעות. בינהם הניק שלי, אשר, מדיר שינה מעיניו, בדרך כלל, נעלם ממנו. פתח, שירשור חדש, עם אותה הודעה. הפעם שלא כבעבר, לא טרח למחוק את עצמו, למרות ההערות של הגולשים האחרים. מחכה להנהלה, שתמחוק ?
 

טל-יה

New member
בן בן סתם להרחבת אופקים

למה אנחנו צריכים להכנס לפרטים ולעניין אותנו מה קורה בחמישים???
כל פורום הוא בפני עצמו לא ככה? למרות שיש כאן רוב גדול של אנשים שבגיל של הפורום השכן ובכל זאת הדיבורים כאן הם של כאן
ושל שם זה שם
אוקצור אתה מערבב בשר
עם חלב
? תן לי לגדול בשקט
יש לי עוד כמה וכמה פסיעות עד גיל חמישים.. בינתיים אני רוצה להישאר במנהרת הזמן.. של הנוסטלגיה.
 
גם אני , טל-יה ../images/Emo41.gif

נשאר במנהרת הנוסטאלגיה, "אם כל הפורומים". ברשותך, שכחתי להוסיף : "מוגש כשרות, לאלה הגולשים, בשני הפורומים גם יחד" מה דעתך על חיות המחמד שלי ? יש עוד , רוצה לראות ?
 
../images/Emo107.gif אחרון ודי ../images/Emo108.gif

נגמרו הקלמנטינות. סליחה, התמוניות...
 
סתם......................

צודקת טליה - ולוואי שפסיעות העתיד אשר בך, תהיינה ללא כל כך הרבה סתם. שאני למשל רואה - אף חושבת, שבטוי מהשורות הקודמות הן, "דוגמית" נורמות שפשטה בחברה כולה. ואפשר לשוחח על כוחה של מילה - בהבט הנוסטלגי................ כי כנראה, סתם - בשרירות מוחקים, סתם בשרירות טוענים שלא, סתם בשרירות - טוענים שהאחר מחק, וממשיכים. סתם, פשוט סתם - סתם עוברים על כך בעפעוף, ואפילו - סתם כזה, כאילו............... חצי חיוך........... סתם מקבלים ויודעים וממשיכים ברפרוף, סתם. סתם במקביל, מדברים גבוהה גבוהה - וממשיכים כאילו כלום לא קרה, סתם, מילה................ ואולי עוד מילה........... ולא ממצים את מהות ה"תקלה".................., אפילו המילה כבר איבדה את כוחה...................... ובאותה נשימה...................... קובלים, על פשיטת רגל מוסרית בחברה, על שחיתות ההנהגה אשר לנורמה הפכה - על שקרים, שטחיות, נהול של שררה, סתם, סתם - מדברים - מלינים מייללים - מתייפיפים, אל הממשלה, אצבע מאשימה מושיטים................ והרי - סתם, כל כך סתם - והרי אנחנו האנשים.................. סתם פשוט סתם, אותם אנשים, האנשים של הנט, האנשים של הרחוב, אנשים מן השורה - שרואים יודעים ומשלימים עם הידיעה, שהסתם הזחוח הזה - שוכן בכל פינה, מהנט, הרחוב ועד הממשלה, (מההתחלה אל הסוף ומהסוף להתחלה...............) ואפילו לא צריך "זכוכית מגדילה"............................ סתם. סתם???
 
" סתם " גדול וורד...

והרי סיפרתי כאן, ההשתקפות של הפוליטיקה הישראלית, באה לידי ביטוי, מהתא הקטן ביותר, וועד הבית, הרשויות המקומיות עד הפוליטיקה הארצית. כן, גם בפורומים זה קיים. מזכיר לי את ההצגה "מחכים לגודו" מאת סמואל בקט. הצגה שראיתי לפני שנים רבות. מחכים ל"גודו" [אלהים] בא "פוזו". זה המעמיד פנים. שקרן, חתרן, חנפן, עילג, חי על ה"פוזה" (הריקנית בדרך כלל.) עוטה עור הצדיק. (המדומה) שווה לראות את ההצגה.
 

magy

New member
כולנו מחכים לגודו......

בקט לא אפשר לי להישאר אדישה לנוכח דברים אלה. הוא אילץ אותי לחשוב ולהעמיק בהם". כך כתוב בסוף הכתבה......... ועוד נותרו מספר מקומות....בהם ......אנשים עדיין חושבים...... ולכל מילה יש גם משקל.....ולא רק אותיות......ריקות...... לא סתם קראו למילה (ברית מילה)...."מילה".........
 
למעלה