m i c h a l i
New member
שבת שלום ../images/Emo48.gif
אנחנו מחר בפסטיבל של יס בגני יהושע/פארק הירקון משעות הבוקר (11:00) אם מישהו רוצה להצטרף נא לשלוח אליי מסר
סופשבוע נעים לכולם
אנחנו מחר בפסטיבל של יס בגני יהושע/פארק הירקון משעות הבוקר (11:00) אם מישהו רוצה להצטרף נא לשלוח אליי מסר