שבת שלום

m i c h a l i

New member
שבת שלום ../images/Emo48.gif

אנחנו מחר בפסטיבל של יס בגני יהושע/פארק הירקון משעות הבוקר (11:00) אם מישהו רוצה להצטרף נא לשלוח אליי מסר
סופשבוע נעים לכולם
 
שבת שלום לכולם,ולמיכלי במיוחד,מיכלי

(החוליה זאת אני-אילת)מצטערת שלא הייתי הרבה זמן פשוט הייתי חולה קרוב לשבוע,בכולופן חזרתי בכוחות מחודשים,אז שיהיה סופ"ש מעולה ולא יזיק לך להרים טלפון מדי פעם,אפילו שאת עסוקה,יאללה ביי.
 
למעלה