tiptip ve tiptipn
New member
שבת שלום ../images/Emo39.gif
זו השבת האחרונה השנה ואני רוצה לברך את כולנו שבאמת תכלה שנה וקללותיה שתגיע שנה מלאה בטוב,בשפע,באושר ובאהבה שנה בה יענו התפילות ויתגשמו המשאלות שנה בה כל דמעה תהא דמעה של שמחה והתרגשות מי יתן ובשנה הבאה נשמין רק מנחת ונראה את ילדינו בריאים ומאושרים ושליבנו יחסיר פעימה רק כאשר נשמע את הדופק של הפיצפון שגדל לנו בנחת בבטן שיכאב לנו בלחיים מרוב חיוכים ושנדע רק ברכה ובשורות טובות. אמן.
זו השבת האחרונה השנה ואני רוצה לברך את כולנו שבאמת תכלה שנה וקללותיה שתגיע שנה מלאה בטוב,בשפע,באושר ובאהבה שנה בה יענו התפילות ויתגשמו המשאלות שנה בה כל דמעה תהא דמעה של שמחה והתרגשות מי יתן ובשנה הבאה נשמין רק מנחת ונראה את ילדינו בריאים ומאושרים ושליבנו יחסיר פעימה רק כאשר נשמע את הדופק של הפיצפון שגדל לנו בנחת בבטן שיכאב לנו בלחיים מרוב חיוכים ושנדע רק ברכה ובשורות טובות. אמן.