שבת שלום לכולם
אולי מישהו יכול לפרסם כאן את המילים של "מי אוהב את השבת" מתוך "חנהל´ה ושמלת השבת" ?
וזה השיר שלי לשבת... לו יהי / נעמי שמר עוד יש מפרש לבן באופק מול ענן שחור כבד כל שנבקש – לו יהי ואם בחלונות הערב אור נרות החג רועד כל שנבקש – לו יהי. לו יהי – לו יהי – אנא לו יהי כל שנבקש – לו יהי. מה קול ענות אני שומע קול שופר וקול תופים כל שנבקש – לו יהי. לו תשמע בתוך כל אלה גם תפילה אחת מפי כל שנבקש – לו יהי. לו יהי – לו יהי – אנא לו יהי כל שנבקש – לו יהי. בתוך שכונה קטנה מוצלת בית קט עם גג אדם כל שנבקש – לו יהי זה סוף הקיץ, סוף הדרך תן להם לשוב הלום כל שנבקש – לו יהי. לו יהי – לו יהי – אנא לו יהי כל שנבקש – לו יהי. ואם פתאום יזרח מאופל על ראשנו אור כוכב כל שנבקש – לו יהי אז תן שלוה ותן גם כח לכל אלה שנאהב כל שנבקש – לו יהי. לו יהי – לו יהי – אנא לו יהי כל שנבקש – לו יהי.
אולי מישהו יכול לפרסם כאן את המילים של "מי אוהב את השבת" מתוך "חנהל´ה ושמלת השבת" ?