שבת שלום לכולם

סואו

New member
מאחלת לך שחברותייך לא יברכו אותך

במזל טוב, לכשתתחתני. כמו שאת, עשית להם. עלק חברה.
 
אני אכן לא בטוחה שאתחתן.

אני אוהבת אותן ואני רוצה שיהיה להן טוב. אני שמחה כי הן שמחות אבל אני חושבת שההחלטה שהן לוקחות תפגע בהן בטווח הארוך וזה מעציב אותי מאוד. כזאת אני. וכזאת אני בתור חברה. אני מאוד ישרה ולא מסתירה את מי שאני, מי שכבר חברה\ידיד שלי יודע\ת שזה מה שהיא\הוא מקבל\ת. מי שלא רוצה לא צריך\ה
 

סואו

New member
יש הבדל

יש הבדל בין לא להסכים עם מה שהיא עושה, לבין לקוות שיהיה לה טוב. גם אני לא מסכימה עם חלק מהדברים שחברותיי עושות, אבל תמיד, תמיד אני מקווה שיהיה להן טוב ושהן יהיו מאושרות. אז כן צריך לאחל מזל טוב. לא בגלל הנימוס. אלא כי אני מקווה באמת ובתמים שיהיה לה מזל טוב.
 
טוב, לזה כבר אפשר להגיב.

אני מודיעה מראש שמעכשיו אני מגיבה רק להודעות הנוגעות לתוכן דברי ולא לאישיותי, שמסתבר נתונה במחלוקת לגיטימית. אז כך, אני לא חושבת שיש הבדל בין לקוות שיהיה לה טוב ולחשוב שזו לא הדרך בה יהיה לה טוב. אני פשוט חושבת שלא זו הדרך, ומקווה שאני טועה. עכשיו ברצינות, יש לך ספק שאני רוצה שלחברותי יהיה טוב? ויותר מזה, את באמת חושבת שאני רוצה של איקה לא יהיה טוב?
 

סואו

New member
לקוות שיהיה לה טוב ולחשוב שזו לא

הדרך, זה לא סותר אחד את השני, בעיני. אולי אני טועה, אבל כשאני שומעת שאדם מסויים לא יאחל מזל טוב לשני, זה נראה כאילו הוא לא רוצה שיהיה לו טוב. ולפי דברייך - לא איחלת מזל טוב לחברותייך. שוב, אני לא שופטת. כל אחד יעשה כרצונו. אבל זה לא נשמע כמו רצון שיהיה לה טוב.
 
אז זהו שלא.

לא אמרתי שאני לא מאחלת לה מזל טוב. אמרתי שאני לא מאמינה שזה יביא מזל טוב. זה לא גורר שאני לא מאחלת מזל טוב. ודווקא כן איחלתי לחברותי מזל טוב, למרות שהן יודעות שאני לא חושבת שזו הדרך למזל טוב. חוץ מזה איזה אינטרס יש לי לקוות שלאנשים לא יהיה טוב?
 

סואו

New member
אם כך אז זה משהו אחר.

לפי תשובתך למיקה היה נראה כאילו לא תאחלי מזל טוב לחברותייך. לזה התכוונתי.
 

ailag

New member
עלק חברה?

אני לא מצפה מחברותיי להתנהג בצביעות או להסתיר את דעותיהן. אני כן מצפה שדעותיהן לא יפגעו בשלי, וזה בד"כ מתקיים. לו חברה היתה מאחלת לך מזל טוב על משהו ולא מתכוונת לכך .. האם היא חברה שלך? אנשים אמיתיים רולז :) (ולא , הכוונה לא לאנשים אופליין)
 

סואו

New member
לא, היא לא חברה שלי.

מה זה מזל טוב? לאחל שיהיה לחברה טוב. גם אם היא לא עושה את מה שאני חושבת שצריך לעשות. אם חברה שלי לא תקווה שיהיה לי טוב בדרך בה בחרתי, אז היא לא חברה שלי. ואני אמיתית מאד. מגיבה רק כשרואה צורך.
 

נעה קדם

New member
../images/Emo45.gif

מסכימה עם כל מילה שאומרת סואו ומבינה למה התכוונה מיקה. חברות טובות צריכות לדעת לאחל לחברה שיהיה לה טוב גם אם היא לא הולכת בדרכים שנראות לי.
 
גם את

יוווווו אנשים כאן לא קוראים טוב או סתם לא מבינים????? אם זה לא ברור: אני מאחלת לכולן וכולם רק טוב גם אם הן לא הולכות בדרך שאני מאמינה שתעשה להן טוב. אתן מדברות דברים מאוד סגורים בשם הנאורות והסובלנות. סובלנות היא לקבל את העובדה שיש אנשים עם דעות שונות. אני לא פסלתי את דרכן ואתכן בשל הדרך בה אתן הולכות, רק צינתי לדעתי היא שגויה. נא לא לרדת לפסים אישיים, נא לא לשלוח לי מסרים עם הודעות נאצה. תודה מראש.
 
סליחה אבל את מתלהמת על לא דבר.

מעולם לא אמרתי שאני לא רוצה שיהיה להן טוב. אני פשוט לא חושבת שזו הדרך שיהיה להן טוב בה. עכשיו, תרגעי קצת ותנסי לקרוא בשקט מה שכתבתי לפני שאת נפגעת. ואגב, לא רק שאני לא חברה שלך, אני אפילו לא מכירה אותך, אז תעשי טובה.
 

סואו

New member
אהמ, אהמ, אהמ

גליה שאלה אותי שאלה. עניתי לה. איפה הקשר אלייך?
 
אהם אהם.

אם יש לך בעיה שאני מגיבה אל תכתבי בפורום אלא במסרים אישיים. שאני אסביר לך איך הם עובדים? זה לא מסובך. אם את רוצה לדבר עם מישהו בפרטיות, תקישי על הניק שלך בראש הדף, יפתח לו מסך חביב, תלחצי על הודעה חדשה, בחלון הגדול תכתבי את המסר האישי אותו את רוצה לשלוח, ובראש חלון המסר תכתבי את הניק אליו את רוצה לשלוח את ההודעה. נסי. לא קשה.
 

סואו

New member
תודה, החכמתי.

אין לי שום בעיה עם שום תגובה של אף אחד בפורום. פשוט בדבריי לעיל לא התייחסתי אלייך אלא כיוונתי אותם לשאלתה של גליה.
 
למעלה