שבוע טוב + תשובה
יש לי חצי פתרון.. לעניין של האוכל - במקרה שלך אין הרבה מה לעשות חוץ מלהגיד לך בתאבון... בקשר לאינטרנט - זה נורא פשוט - תתנתק !!! ולמען גיבוי עצמי אתה יכול גם לכבות את המתג שבשקע אצלך ובנוסף את המתג שמאחורי המעבד. ואם זה ממש לא עוזר, תמיד אני יכולה לשלוח חברים שלי(נשמות טהורות כמובן) שיפרמטו לך את המחשב מרחוק, או ישלחו לך איזה וירוס ברגע שתתחבר לרשת... אבל כל זה רק עד שתסיים ללמוד. כשתסיים הגזירות יבוטלו. נו, אז אל תגיד שלא עוזרים לך... בהצלחה מיקמוק