לפני שבוע עדיין התלבטתי, ניסיתי להיעזר בקוראים הנאמנים (2)שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
אם יש לכם עדיין ספקות, אז רדו מזהשבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
"גבול זכות דרך" יכול לכלול שטחים מעבר למסילות עצמןאם יש לכם עדיין ספקות, אז רדו מזה(3 תמונות)
מה שמפתיע במיוחד הוא המרחק בין הגדרות, מדדתי בניצב 50 מטר !!
אני לא בקיא ברוחב הנדרש לסלילת שתי מסילות, אך נדמה לי שזה הרבה מעבר לנדרש.
המחשבה היחידה שהעליתי בחכתי היתה שמכיוון שהמיקום המצולם הרבה יותר גבוה מנקודת הפיצול על המסילה הראשית, יאלצו לבצע חפיר די עמוק לפיצוי הפרשי הגבהים ומכאן הצורך בתפיסת רצועת קרשע רחבה כל כך.
אשמח לקבל את תגובתכם בנדון
יכולתי בעצם לתת שם יותר מוצלח לשרשור הזהשבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
ניסוח מענין של השלט.יכולתי בעצם לתת שם יותר מוצלח לשרשור הזה
צעד קטן לרכבת ישראל, צעד ראשון לקשת מודיעין.
רק הקב"ה יודע כמה שנים יעברו מעתה ועד אשר קשת מודיעין תרקום עור וגידים
(3 תמונות)
ביקרתי גם באתר הקמת המנהרה לכיוון מסילת 431שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
מנהרה 2A - אכן הגיע הזמן לכתוב בשפת הפרויקט.ביקרתי גם באתר הקמת המנהרה לכיוון מסילת 431
אמשיך יותר מאוחר בעדכון מאתר ההעבודות לחיבור מסילה A1 לכיוון מסילת 431.
לקוראים המעוניינים לעיין ברצף ב(מיני) פרויקט זה אני מפנה אתכם לשרשורים קודמים
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178824690[/URL]
בועז איך ממוספרת המנהרה הזו ? אני לא יודע איך לקרוא לה !
אגב, בשבוע שעבר נשאלתי ע"י "שמים וארץ" מה הגובה של היציקה - תשובות בהמשך !!
שבת שלום לכולם
אני דווקא חושב שמדובר שם בענין אחר לגמרי.......מנהרה 2A - אכן הגיע הזמן לכתוב בשפת הפרויקט.
תודה רבה על המשך המעקב.
עכשיו אני במתח....אני דווקא חושב שמדובר שם בענין אחר לגמרי.......
ועליו נדבר בערב טלפונית.....מבחינת המיקום של רוחב גבולות השטח, יש לי בשבילך הסבר אחר לגמרי ועדיף שנדון בו במסגרת אחרת.....
דווקא טופי נראה מאוד שמח לטייל... תודה על העדכון השוטף!ביקרתי גם באתר הקמת המנהרה לכיוון מסילת 431
אמשיך יותר מאוחר בעדכון מאתר ההעבודות לחיבור מסילה A1 לכיוון מסילת 431.
לקוראים המעוניינים לעיין ברצף ב(מיני) פרויקט זה אני מפנה אתכם לשרשורים קודמים
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178824690[/URL]
בועז איך ממוספרת המנהרה הזו ? אני לא יודע איך לקרוא לה !
אגב, בשבוע שעבר נשאלתי ע"י "שמים וארץ" מה הגובה של היציקה - תשובות בהמשך !!
שבת שלום לכולם
תודה רבה על התמונות (גם לטופי)ביקרתי גם באתר הקמת המנהרה לכיוון מסילת 431
אמשיך יותר מאוחר בעדכון מאתר ההעבודות לחיבור מסילה A1 לכיוון מסילת 431.
לקוראים המעוניינים לעיין ברצף ב(מיני) פרויקט זה אני מפנה אתכם לשרשורים קודמים
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178824690[/URL]
בועז איך ממוספרת המנהרה הזו ? אני לא יודע איך לקרוא לה !
אגב, בשבוע שעבר נשאלתי ע"י "שמים וארץ" מה הגובה של היציקה - תשובות בהמשך !!
שבת שלום לכולם
נתחיל בתשובה ל"שמים וארץ" - שתי תמונותשבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
תודה רבה על התשובה. בעצם מה שעניין אותי היה גובה היסודות,נתחיל בתשובה ל"שמים וארץ" - שתי תמונות
אגב לא נשאלתיובכל זאת מדדתי את האורך - סה"כ כ- 140 מטר
לגבי הגובה, כפי שכתבתי, אין לזה הרבה משמעות מכיוון שהגובה הפנימי של המנהרה נקבע על ידי עומק היסודות שחפרו.
הגובה של היציקה יכול למהנדסי בניין לתת מושג איזה משקלים יכולים להיות מועמסים על התקרה של המנהרה.
לצערי, בזה אני לא מביןוגם טופי לא
לגבי עומק היסודות, יכול להיות שבועז יודע את התשובהתודה רבה על התשובה. בעצם מה שעניין אותי היה גובה היסודות,
אני מניח שיוצקים עמודים של ביסוס ועליהם את התקרה שרואים מעל פני האדמה. איך יחפרו ויוציאו את האדמה מבפנים מאוחר יותר? עם טרקטורים?
לגבי עומק היסודות, יכול להיות שבועז יודע את התשובה
לפני כחושיים וחצי שלושה בועז היה בסיור במקום עם הקבלן י.ד.עשוש ובהחלט ייתכן ששמע דבר מה לגבי העומק.
החפירה לדעתי תיהיה קונבנציונלית, טרקטורים ומחפרונים בינוניים, לא נראה בעייתי במיוחד, כמובן שללא פיצוצים
רצוי לשלוח את טופי לקורס בהנדסה אזרחיתנתחיל בתשובה ל"שמים וארץ" - שתי תמונות
אגב לא נשאלתיובכל זאת מדדתי את האורך - סה"כ כ- 140 מטר
לגבי הגובה, כפי שכתבתי, אין לזה הרבה משמעות מכיוון שהגובה הפנימי של המנהרה נקבע על ידי עומק היסודות שחפרו.
הגובה של היציקה יכול למהנדסי בניין לתת מושג איזה משקלים יכולים להיות מועמסים על התקרה של המנהרה.
לצערי, בזה אני לא מביןוגם טופי לא
טוב, אכן מבט אחד קצר מגלה עד כמה הפרויקט התקדם (3 תמונות)שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
צעידה לאורך דופן המנהרה, מצד דרום, ממערב למזרחשבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
היציקה הסתיימה - נדמה לי שזה נגמר בחמישה מקטעיםשבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.