שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)

  • פותח הנושא GLSRA
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

GLSRA

Active member
שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)





 

GLSRA

Active member
לפני שבוע עדיין התלבטתי, ניסיתי להיעזר בקוראים הנאמנים (2)

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
לפני שבוע עדיין התלבטתי, ניסיתי להיעזר בקוראים הנאמנים (2)
ושאלתי בפוסט המצורף מה בדיוק מנסים לעשות שם.
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178828846[/URL]
רציתי לברר אם תופסים כבר את הקרקע לקראת סלילת קשת מודיעין או שסתם פינטזתי והייתי אופטימי מדי.

ובכן חברים, הבוקר התשובה הבוקר ברורה מאי פעם, ראו את שתי התמונות המצורפות



 

GLSRA

Active member
אם יש לכם עדיין ספקות, אז רדו מזה
(3 תמונות)

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
אם יש לכם עדיין ספקות, אז רדו מזה
(3 תמונות)
מה שמפתיע במיוחד הוא המרחק בין הגדרות, מדדתי בניצב 50 מטר !!
אני לא בקיא ברוחב הנדרש לסלילת שתי מסילות, אך נדמה לי שזה הרבה מעבר לנדרש.
המחשבה היחידה שהעליתי בחכתי היתה שמכיוון שהמיקום המצולם הרבה יותר גבוה מנקודת הפיצול על המסילה הראשית, יאלצו לבצע חפיר די עמוק לפיצוי הפרשי הגבהים ומכאן הצורך בתפיסת רצועת קרשע רחבה כל כך.
אשמח לקבל את תגובתכם בנדון





 

amit1270

New member
"גבול זכות דרך" יכול לכלול שטחים מעבר למסילות עצמן

אם יש לכם עדיין ספקות, אז רדו מזה
(3 תמונות)
מה שמפתיע במיוחד הוא המרחק בין הגדרות, מדדתי בניצב 50 מטר !!
אני לא בקיא ברוחב הנדרש לסלילת שתי מסילות, אך נדמה לי שזה הרבה מעבר לנדרש.
המחשבה היחידה שהעליתי בחכתי היתה שמכיוון שהמיקום המצולם הרבה יותר גבוה מנקודת הפיצול על המסילה הראשית, יאלצו לבצע חפיר די עמוק לפיצוי הפרשי הגבהים ומכאן הצורך בתפיסת רצועת קרשע רחבה כל כך.
אשמח לקבל את תגובתכם בנדון
"גבול זכות דרך" יכול לכלול שטחים מעבר למסילות עצמן
השטח הזה שמור למסילות, אבל זה לא אומר שכל כולו יהיה מלא בהן או בחפיר/סוללה.
 

GLSRA

Active member
יכולתי בעצם לתת שם יותר מוצלח לשרשור הזה

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
יכולתי בעצם לתת שם יותר מוצלח לשרשור הזה
צעד קטן לרכבת ישראל, צעד ראשון לקשת מודיעין.
רק הקב"ה יודע כמה שנים יעברו מעתה ועד אשר קשת מודיעין תרקום עור וגידים
(3 תמונות)





 

davidfainshtein

Member
מנהל
ניסוח מענין של השלט.

יכולתי בעצם לתת שם יותר מוצלח לשרשור הזה
צעד קטן לרכבת ישראל, צעד ראשון לקשת מודיעין.
רק הקב"ה יודע כמה שנים יעברו מעתה ועד אשר קשת מודיעין תרקום עור וגידים
(3 תמונות)
ניסוח מענין של השלט.
 

GLSRA

Active member
ביקרתי גם באתר הקמת המנהרה לכיוון מסילת 431

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
ביקרתי גם באתר הקמת המנהרה לכיוון מסילת 431
אמשיך יותר מאוחר בעדכון מאתר ההעבודות לחיבור מסילה A1 לכיוון מסילת 431.
לקוראים המעוניינים לעיין ברצף ב(מיני) פרויקט זה אני מפנה אתכם לשרשורים קודמים
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178824690[/URL]
בועז איך ממוספרת המנהרה הזו ? אני לא יודע איך לקרוא לה !

אגב, בשבוע שעבר נשאלתי ע"י "שמים וארץ" מה הגובה של היציקה - תשובות בהמשך !!

שבת שלום לכולם



 

בועז ל

New member
מנהרה 2A - אכן הגיע הזמן לכתוב בשפת הפרויקט.


ביקרתי גם באתר הקמת המנהרה לכיוון מסילת 431
אמשיך יותר מאוחר בעדכון מאתר ההעבודות לחיבור מסילה A1 לכיוון מסילת 431.
לקוראים המעוניינים לעיין ברצף ב(מיני) פרויקט זה אני מפנה אתכם לשרשורים קודמים
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178824690[/URL]
בועז איך ממוספרת המנהרה הזו ? אני לא יודע איך לקרוא לה !

אגב, בשבוע שעבר נשאלתי ע"י "שמים וארץ" מה הגובה של היציקה - תשובות בהמשך !!

שבת שלום לכולם
מנהרה 2A - אכן הגיע הזמן לכתוב בשפת הפרויקט.

תודה רבה על המשך המעקב.
 
אני דווקא חושב שמדובר שם בענין אחר לגמרי.......

מנהרה 2A - אכן הגיע הזמן לכתוב בשפת הפרויקט.

תודה רבה על המשך המעקב.
אני דווקא חושב שמדובר שם בענין אחר לגמרי.......
ועליו נדבר בערב טלפונית.....מבחינת המיקום של רוחב גבולות השטח, יש לי בשבילך הסבר אחר לגמרי ועדיף שנדון בו במסגרת אחרת.....
 

GLSRA

Active member
עכשיו אני במתח....

אני דווקא חושב שמדובר שם בענין אחר לגמרי.......
ועליו נדבר בערב טלפונית.....מבחינת המיקום של רוחב גבולות השטח, יש לי בשבילך הסבר אחר לגמרי ועדיף שנדון בו במסגרת אחרת.....
עכשיו אני במתח....
 

סנוי

New member
דווקא טופי נראה מאוד שמח לטייל... תודה על העדכון השוטף!

ביקרתי גם באתר הקמת המנהרה לכיוון מסילת 431
אמשיך יותר מאוחר בעדכון מאתר ההעבודות לחיבור מסילה A1 לכיוון מסילת 431.
לקוראים המעוניינים לעיין ברצף ב(מיני) פרויקט זה אני מפנה אתכם לשרשורים קודמים
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178824690[/URL]
בועז איך ממוספרת המנהרה הזו ? אני לא יודע איך לקרוא לה !

אגב, בשבוע שעבר נשאלתי ע"י "שמים וארץ" מה הגובה של היציקה - תשובות בהמשך !!

שבת שלום לכולם
דווקא טופי נראה מאוד שמח לטייל... תודה על העדכון השוטף!
 
תודה רבה על התמונות (גם לטופי)

ביקרתי גם באתר הקמת המנהרה לכיוון מסילת 431
אמשיך יותר מאוחר בעדכון מאתר ההעבודות לחיבור מסילה A1 לכיוון מסילת 431.
לקוראים המעוניינים לעיין ברצף ב(מיני) פרויקט זה אני מפנה אתכם לשרשורים קודמים
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178824690[/URL]
בועז איך ממוספרת המנהרה הזו ? אני לא יודע איך לקרוא לה !

אגב, בשבוע שעבר נשאלתי ע"י "שמים וארץ" מה הגובה של היציקה - תשובות בהמשך !!

שבת שלום לכולם
תודה רבה על התמונות (גם לטופי)
 

GLSRA

Active member
נתחיל בתשובה ל"שמים וארץ" - שתי תמונות

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
נתחיל בתשובה ל"שמים וארץ" - שתי תמונות
אגב לא נשאלתי
ובכל זאת מדדתי את האורך - סה"כ כ- 140 מטר
לגבי הגובה, כפי שכתבתי, אין לזה הרבה משמעות מכיוון שהגובה הפנימי של המנהרה נקבע על ידי עומק היסודות שחפרו.
הגובה של היציקה יכול למהנדסי בניין לתת מושג איזה משקלים יכולים להיות מועמסים על התקרה של המנהרה.
לצערי, בזה אני לא מבין
וגם טופי לא



 
תודה רבה על התשובה. בעצם מה שעניין אותי היה גובה היסודות,

נתחיל בתשובה ל"שמים וארץ" - שתי תמונות
אגב לא נשאלתי
ובכל זאת מדדתי את האורך - סה"כ כ- 140 מטר
לגבי הגובה, כפי שכתבתי, אין לזה הרבה משמעות מכיוון שהגובה הפנימי של המנהרה נקבע על ידי עומק היסודות שחפרו.
הגובה של היציקה יכול למהנדסי בניין לתת מושג איזה משקלים יכולים להיות מועמסים על התקרה של המנהרה.
לצערי, בזה אני לא מבין
וגם טופי לא
תודה רבה על התשובה. בעצם מה שעניין אותי היה גובה היסודות,
אני מניח שיוצקים עמודים של ביסוס ועליהם את התקרה שרואים מעל פני האדמה. איך יחפרו ויוציאו את האדמה מבפנים מאוחר יותר? עם טרקטורים?
 

GLSRA

Active member
לגבי עומק היסודות, יכול להיות שבועז יודע את התשובה

תודה רבה על התשובה. בעצם מה שעניין אותי היה גובה היסודות,
אני מניח שיוצקים עמודים של ביסוס ועליהם את התקרה שרואים מעל פני האדמה. איך יחפרו ויוציאו את האדמה מבפנים מאוחר יותר? עם טרקטורים?
לגבי עומק היסודות, יכול להיות שבועז יודע את התשובה
לפני כחושיים וחצי שלושה בועז היה בסיור במקום עם הקבלן י.ד.עשוש ובהחלט ייתכן ששמע דבר מה לגבי העומק.
החפירה לדעתי תיהיה קונבנציונלית, טרקטורים ומחפרונים בינוניים, לא נראה בעייתי במיוחד, כמובן שללא פיצוצים
 


לגבי עומק היסודות, יכול להיות שבועז יודע את התשובה
לפני כחושיים וחצי שלושה בועז היה בסיור במקום עם הקבלן י.ד.עשוש ובהחלט ייתכן ששמע דבר מה לגבי העומק.
החפירה לדעתי תיהיה קונבנציונלית, טרקטורים ומחפרונים בינוניים, לא נראה בעייתי במיוחד, כמובן שללא פיצוצים
 

alantan

New member
רצוי לשלוח את טופי לקורס בהנדסה אזרחית

נתחיל בתשובה ל"שמים וארץ" - שתי תמונות
אגב לא נשאלתי
ובכל זאת מדדתי את האורך - סה"כ כ- 140 מטר
לגבי הגובה, כפי שכתבתי, אין לזה הרבה משמעות מכיוון שהגובה הפנימי של המנהרה נקבע על ידי עומק היסודות שחפרו.
הגובה של היציקה יכול למהנדסי בניין לתת מושג איזה משקלים יכולים להיות מועמסים על התקרה של המנהרה.
לצערי, בזה אני לא מבין
וגם טופי לא
רצוי לשלוח את טופי לקורס בהנדסה אזרחית
 

GLSRA

Active member
טוב, אכן מבט אחד קצר מגלה עד כמה הפרויקט התקדם (3 תמונות)

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
טוב, אכן מבט אחד קצר מגלה עד כמה הפרויקט התקדם (3 תמונות)
מתחילים להתארגן לכיסוי ולהידוק מצע המילוי משני צידי המנהרה.
כשישים אחוז כבר כוסו ביריעות איטום, כפי שנתרשם בתמונות הבאות





 

GLSRA

Active member
צעידה לאורך דופן המנהרה, מצד דרום, ממערב למזרח

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
צעידה לאורך דופן המנהרה, מצד דרום, ממערב למזרח
בתמונה השלישית, כבר רמיזה עבה לקראת הפוסט הבא





 

GLSRA

Active member
היציקה הסתיימה - נדמה לי שזה נגמר בחמישה מקטעים

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 6 - חיבור עתידי A1 למסילת 431 (3)
שבת בבוקר, יוצאים לדרך, חוצים שדה נטוש של (הפותרים נכונה יזכו בפרס) ופוגשים את גשר 1 במלוא תפארתו
(3 תמונות)
היציקה הסתיימה - נדמה לי שזה נגמר בחמישה מקטעים
שלוש תמונות של היציקה האחרונה בפרויקט הזה.
במהלך השבוע יפרקו את הכלונסאות, יאטמו ויחכו (לי
שאצלם עבורכם) את היצירה השלמה לפני כיסוי בעפר לעד.
"שמים וארץ" שים לב בתמונה השלישית שגובה (עומק) היציקה במרכז הרבה יותר נמוך (לא מדדתי
) מאשר בצדדים - די הגיוני בסופו של דבר, שהרי התקרה שיצקו אמורה ליצור מבנה קמור למתבונן מתוך המנהרה כלפי מעלה. יש לנו עדיין סיכוי סביר לראות את תקרת המנהרה הזו מבפנים





 
מצב
הנושא נעול.
למעלה