שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

אלעד4501

New member
חיבור הדחיקה ליציקה מאוזנת

פירוק אף הפלדה
פירוקו של אף הפלדה מבשר על סיומו הקרב של שלב הדחיקה בגשר הדרומי. לאחר הפירוק תתבצע דחיקה באורך חצי סגמנט. את תהליך הדחיקה כולו (של הגשר הדרומי) תחתום יציקה בחצר היציקה של סגמנט שלם. סגמנט זה יהיה הסגמנט האחרון של הגשר הדרומי, שהצבתו במיקומו הסופי נעשית בחצר היציקה וללא דחיקה.
אף הדחיקה המפורק, שמתלונן על תנאי העסקה קשים, יצטרך לאחות את חלקיו. האף יורכב מחדש בפורטל מנהרה 3A. לאחר ההרכבה (בעוד כחודש) שוב ייקרא להמשך המלאכה, והפעם, על הגשר הצפוני. כמו בגשר הדרומי, גם כאן תידרש דחיקתם של שבעה סגמנטים ויציקת סגמנט נוסף בחצר היציקה. עם השלמת דחיקתם של כל חלקי הגשר הצפוני, יסתיים תהליך הדחיקה בכל גשר 10. יחד עם סגמנטים נוספים של שיושלמו בינתיים ביציקה המאוזנת, ישתלט מראה חדש על עמק הארזים. (3 תמונות).
חיבור הדחיקה ליציקה מאוזנת
יש מצב שלאחר החיבור בין סוגי הבנייה של הגשר, כלומר חיבור היציקה המאוזנת של ניצב 6 לדחיקה שמגיעה מניצב 5, קצב בניית הגשר ישתפר?
 

בועז ל

New member
שלילי. אין קשר בין הדברים.

חיבור הדחיקה ליציקה מאוזנת
יש מצב שלאחר החיבור בין סוגי הבנייה של הגשר, כלומר חיבור היציקה המאוזנת של ניצב 6 לדחיקה שמגיעה מניצב 5, קצב בניית הגשר ישתפר?
שלילי. אין קשר בין הדברים.
 

בועז ל

New member
מפגן עוצמה

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עקב פגעי מזג האוויר
אני נאלץ לדחות את הסיור האווירי מעל קו אשקלון-ב"ש, אך אל דאגה: הסיור בוא יבוא במועד אחר.
מקו הרכבת לכרמיאל אני מתבשר על תחילתן של עבודות המבנה העליון והנחת מסילות רק בעוד שלושה חודשים. ככל הנראה, החשש שהעליתי ביחס לסטארט-אפ של המכרז הבינלאומי של "נתיבי ישראל", מתגלה כממשי, אם כי תמיד אשמח לגלות שטעיתי. בקטע המזרחי של מסילת העמק מדווחת לי התקדמות יפה בהקמתה של תחנת עפולה, אך גם כאן התקבלה המלצה להמתין מעט עד לקבלת מראות "עם בשר" מההפרדות המפלסיות. עוד מדווח על הנחת רבד ופיזור אדנים לאורך קטעים מסוימים בתוואי. באשר, לקטעים המרכזי והמערבי של מסילת העמק, הרי שאלה עדיין בגדר נעלם למדי עבורנו. המפכ"ל והחבר היקר, דניאל בוכמן, העלה לא מכבר תמונות בכורה של תחנת הרכבת החדשה בכפר יהושע, אך גם כאן מדובר ברסיסי מבט שנצטרך עוד להרחיב. בהחלט לא מן הנמנע, שסיור בקטעים האמורים יצא לפועל בקרוב.
מפגן עוצמה
תמונות אחרונות להמחשת מה שנכתב כאן אינספור פעמים. (3 תמונות)





 
קח סרטון המחשה מינואר 2013

סכנת טביעה?
קח סרטון המחשה מינואר 2013
בסרטון שצילמתי ב-8 לינואר 2013, ניתן לראות את הזרימות החזקות של נחל שורק בעמק הארזים.
שים לב לחציית המים את השביל ואף את הכביש המיועד לרכב ממונע, מספר פעמים.

אני מצרף תמונה של אחד ממעברי המים המופיעים בסרטון, כפי שהוא נראה ביום שישי האחרון.



 

luckydude

Active member
נראה שהבעייה בשיטפון בגשר הזה היתה שאחד הצינורות נחסם

קח סרטון המחשה מינואר 2013
בסרטון שצילמתי ב-8 לינואר 2013, ניתן לראות את הזרימות החזקות של נחל שורק בעמק הארזים.
שים לב לחציית המים את השביל ואף את הכביש המיועד לרכב ממונע, מספר פעמים.

אני מצרף תמונה של אחד ממעברי המים המופיעים בסרטון, כפי שהוא נראה ביום שישי האחרון.
נראה שהבעייה בשיטפון בגשר הזה היתה שאחד הצינורות נחסם
ואחר נחסם למחצה ולכן ספיקת המים הכוללת ירדה בחצי מה שכנראה גרם למים לעלות מעל הגשר.
 

amit1270

New member
כמה פעמים בשנה זה קורה ואיפה "סכנת הטביעה" כאן?

קח סרטון המחשה מינואר 2013
בסרטון שצילמתי ב-8 לינואר 2013, ניתן לראות את הזרימות החזקות של נחל שורק בעמק הארזים.
שים לב לחציית המים את השביל ואף את הכביש המיועד לרכב ממונע, מספר פעמים.

אני מצרף תמונה של אחד ממעברי המים המופיעים בסרטון, כפי שהוא נראה ביום שישי האחרון.
כמה פעמים בשנה זה קורה ואיפה "סכנת הטביעה" כאן?
סכנת היסחפות בהחלט, אבל סכנת טביעה? קצת נסחפו...
 

בועז ל

New member
הודעה לפני שעוברים לכביש 1

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עקב פגעי מזג האוויר
אני נאלץ לדחות את הסיור האווירי מעל קו אשקלון-ב"ש, אך אל דאגה: הסיור בוא יבוא במועד אחר.
מקו הרכבת לכרמיאל אני מתבשר על תחילתן של עבודות המבנה העליון והנחת מסילות רק בעוד שלושה חודשים. ככל הנראה, החשש שהעליתי ביחס לסטארט-אפ של המכרז הבינלאומי של "נתיבי ישראל", מתגלה כממשי, אם כי תמיד אשמח לגלות שטעיתי. בקטע המזרחי של מסילת העמק מדווחת לי התקדמות יפה בהקמתה של תחנת עפולה, אך גם כאן התקבלה המלצה להמתין מעט עד לקבלת מראות "עם בשר" מההפרדות המפלסיות. עוד מדווח על הנחת רבד ופיזור אדנים לאורך קטעים מסוימים בתוואי. באשר, לקטעים המרכזי והמערבי של מסילת העמק, הרי שאלה עדיין בגדר נעלם למדי עבורנו. המפכ"ל והחבר היקר, דניאל בוכמן, העלה לא מכבר תמונות בכורה של תחנת הרכבת החדשה בכפר יהושע, אך גם כאן מדובר ברסיסי מבט שנצטרך עוד להרחיב. בהחלט לא מן הנמנע, שסיור בקטעים האמורים יצא לפועל בקרוב.
הודעה לפני שעוברים לכביש 1
בדף הפייסבוק של "שבתשתיות" יועלה אלבום תמונות לסיכום המדור השביעי. האלבום מיועד ל"משובשים" כמוני שטרם נמאס להם ממראות גשר 10, או לאחרים שהתצוגה האלבומית נוחה יותר עבורם.
וכעת לשלוש תמונות קרקע מכביש 1. קטע ה-cut&cover המתארך של המנהרה הצפונית (מנהרות הראל) וגשר מוצא, שבהשראת בית ההבראה הסמוך, מתאושש ומתחיל להצמיח גפיים חדשות.





 

OrenAvidan

New member
אני שמח לראות שאימצת את רעיון הפייסבוק.


הודעה לפני שעוברים לכביש 1
בדף הפייסבוק של "שבתשתיות" יועלה אלבום תמונות לסיכום המדור השביעי. האלבום מיועד ל"משובשים" כמוני שטרם נמאס להם ממראות גשר 10, או לאחרים שהתצוגה האלבומית נוחה יותר עבורם.
וכעת לשלוש תמונות קרקע מכביש 1. קטע ה-cut&cover המתארך של המנהרה הצפונית (מנהרות הראל) וגשר מוצא, שבהשראת בית ההבראה הסמוך, מתאושש ומתחיל להצמיח גפיים חדשות.
אני שמח לראות שאימצת את רעיון הפייסבוק.

שוב תודה רבה!
 

בועז ל

New member
כביש 1 -


שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עקב פגעי מזג האוויר
אני נאלץ לדחות את הסיור האווירי מעל קו אשקלון-ב"ש, אך אל דאגה: הסיור בוא יבוא במועד אחר.
מקו הרכבת לכרמיאל אני מתבשר על תחילתן של עבודות המבנה העליון והנחת מסילות רק בעוד שלושה חודשים. ככל הנראה, החשש שהעליתי ביחס לסטארט-אפ של המכרז הבינלאומי של "נתיבי ישראל", מתגלה כממשי, אם כי תמיד אשמח לגלות שטעיתי. בקטע המזרחי של מסילת העמק מדווחת לי התקדמות יפה בהקמתה של תחנת עפולה, אך גם כאן התקבלה המלצה להמתין מעט עד לקבלת מראות "עם בשר" מההפרדות המפלסיות. עוד מדווח על הנחת רבד ופיזור אדנים לאורך קטעים מסוימים בתוואי. באשר, לקטעים המרכזי והמערבי של מסילת העמק, הרי שאלה עדיין בגדר נעלם למדי עבורנו. המפכ"ל והחבר היקר, דניאל בוכמן, העלה לא מכבר תמונות בכורה של תחנת הרכבת החדשה בכפר יהושע, אך גם כאן מדובר ברסיסי מבט שנצטרך עוד להרחיב. בהחלט לא מן הנמנע, שסיור בקטעים האמורים יצא לפועל בקרוב.
כביש 1 -

באדיבות "דוד לנדסמן הנדסה" ו"נתיבי ישראל" מגיע אלינו מקבץ מרהיב של צילומי אוויר מפרויקט כביש 1. להזכירכם, על כל התמונות הנ"ל חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורם של בעלי הזכויות.
תחילה: גשר מוצא המתאושש.





 

בועז ל

New member
עוד מגשר מוצא

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עקב פגעי מזג האוויר
אני נאלץ לדחות את הסיור האווירי מעל קו אשקלון-ב"ש, אך אל דאגה: הסיור בוא יבוא במועד אחר.
מקו הרכבת לכרמיאל אני מתבשר על תחילתן של עבודות המבנה העליון והנחת מסילות רק בעוד שלושה חודשים. ככל הנראה, החשש שהעליתי ביחס לסטארט-אפ של המכרז הבינלאומי של "נתיבי ישראל", מתגלה כממשי, אם כי תמיד אשמח לגלות שטעיתי. בקטע המזרחי של מסילת העמק מדווחת לי התקדמות יפה בהקמתה של תחנת עפולה, אך גם כאן התקבלה המלצה להמתין מעט עד לקבלת מראות "עם בשר" מההפרדות המפלסיות. עוד מדווח על הנחת רבד ופיזור אדנים לאורך קטעים מסוימים בתוואי. באשר, לקטעים המרכזי והמערבי של מסילת העמק, הרי שאלה עדיין בגדר נעלם למדי עבורנו. המפכ"ל והחבר היקר, דניאל בוכמן, העלה לא מכבר תמונות בכורה של תחנת הרכבת החדשה בכפר יהושע, אך גם כאן מדובר ברסיסי מבט שנצטרך עוד להרחיב. בהחלט לא מן הנמנע, שסיור בקטעים האמורים יצא לפועל בקרוב.
עוד מגשר מוצא





 

בועז ל

New member
אני מקווה שהבנתי את שאלתך, אבל אם כוונתך

מדוע הוסיפו עוד עמודי תמיכה מסביב לעמוד המרכזי?
אני מקווה שהבנתי את שאלתך, אבל אם כוונתך
למסגרת הפלדה שחובקת את הניצב שעליו מוקם היום הגשר הנוסך, הרי שתוספת זו באה לפצות על התמיכה שהייתה לדו-קונזול כשמתקן הגנטרי פעל עוד בטרם קריסתו. בהיעדרו של הגנטרי, נדרשת תמיכה נוספת.
 

amithi1

New member
תודה בועז, ושאלת אוף

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עקב פגעי מזג האוויר
אני נאלץ לדחות את הסיור האווירי מעל קו אשקלון-ב"ש, אך אל דאגה: הסיור בוא יבוא במועד אחר.
מקו הרכבת לכרמיאל אני מתבשר על תחילתן של עבודות המבנה העליון והנחת מסילות רק בעוד שלושה חודשים. ככל הנראה, החשש שהעליתי ביחס לסטארט-אפ של המכרז הבינלאומי של "נתיבי ישראל", מתגלה כממשי, אם כי תמיד אשמח לגלות שטעיתי. בקטע המזרחי של מסילת העמק מדווחת לי התקדמות יפה בהקמתה של תחנת עפולה, אך גם כאן התקבלה המלצה להמתין מעט עד לקבלת מראות "עם בשר" מההפרדות המפלסיות. עוד מדווח על הנחת רבד ופיזור אדנים לאורך קטעים מסוימים בתוואי. באשר, לקטעים המרכזי והמערבי של מסילת העמק, הרי שאלה עדיין בגדר נעלם למדי עבורנו. המפכ"ל והחבר היקר, דניאל בוכמן, העלה לא מכבר תמונות בכורה של תחנת הרכבת החדשה בכפר יהושע, אך גם כאן מדובר ברסיסי מבט שנצטרך עוד להרחיב. בהחלט לא מן הנמנע, שסיור בקטעים האמורים יצא לפועל בקרוב.
תודה בועז, ושאלת אוף
מה מצב העבודות להרחבת כביש 38 והפיכתו לראוי למאה ה21?
 

בועז ל

New member
במכרז ההפרדה המפלסית העסק עדיין תקוע,

תודה בועז, ושאלת אוף
מה מצב העבודות להרחבת כביש 38 והפיכתו לראוי למאה ה21?
במכרז ההפרדה המפלסית העסק עדיין תקוע,
ובשלב זה אני מנוּע מלפרסם את הפתרון המסתמן עד להוצאת הודעה מסודרת לעיתונות של דוברות "נתיבי ישראל".
בקטע שער הגיא-נחם הקצב מתגבר וכבר ניתן לראות עבודות עפר על מחלף שמשון העתידי ועבודות להעתקת תשתיות בקרבת הישוב נחם. עם זאת, המסה הקריטית של העבודות נמצאת עדיין בשלב כריתת העצים.
מצ"ב מספר תמונות.





 

amithi1

New member
תודה! סקרנת אותי עם ההפרדה המפלסית

במכרז ההפרדה המפלסית העסק עדיין תקוע,
ובשלב זה אני מנוּע מלפרסם את הפתרון המסתמן עד להוצאת הודעה מסודרת לעיתונות של דוברות "נתיבי ישראל".
בקטע שער הגיא-נחם הקצב מתגבר וכבר ניתן לראות עבודות עפר על מחלף שמשון העתידי ועבודות להעתקת תשתיות בקרבת הישוב נחם. עם זאת, המסה הקריטית של העבודות נמצאת עדיין בשלב כריתת העצים.
מצ"ב מספר תמונות.
תודה! סקרנת אותי עם ההפרדה המפלסית
 

בועז ל

New member
טוב, אז קבל עדכון טרי.

תודה! סקרנת אותי עם ההפרדה המפלסית
טוב, אז קבל עדכון טרי.
"נתיבי ישראל" מעבירה את ביצוע ההפרדה המפלסית לקבלן השני בתור לאחר ברזני שסולק מהפרויקט. מאחר שמדובר במכרז מסוג DB, עדיין איני יודע לומר מתי נוכל לראות את תחילת העבודות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה