שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
גשר A-2 : לפני שאני מעלה שוב את המסוק...

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
גשר A-2 : לפני שאני מעלה שוב את המסוק...
את הגשר הזה צילם סחבקכם במצב מתקדם יותר. לטעמי, הגשר צריך כבר להיות כשקורות מונחות עליו. האם מישהו מאנשי הדרום עבר במקרה בסביבה באחרונה?
 

yuli25

New member
הניפו את הקורות בצידי הכביש

גשר A-2 : לפני שאני מעלה שוב את המסוק...
את הגשר הזה צילם סחבקכם במצב מתקדם יותר. לטעמי, הגשר צריך כבר להיות כשקורות מונחות עליו. האם מישהו מאנשי הדרום עבר במקרה בסביבה באחרונה?
הניפו את הקורות בצידי הכביש
בפעם האחרונה שעברתי שם הקורות בצידי הכביש היו במקומן
 

zahipan10

New member


הניפו את הקורות בצידי הכביש
בפעם האחרונה שעברתי שם הקורות בצידי הכביש היו במקומן

אני עובר שם די הרבה לאחרונה ותמיד שאני מסתכל על הגשר זה נראה שהוא ממש צר ומיועד רק למסילה אחת ולא למסילה כפולה.
 

easylivin

New member
מס"ב כפולה יותר צרה מכביש דו-נתיבי...


אני עובר שם די הרבה לאחרונה ותמיד שאני מסתכל על הגשר זה נראה שהוא ממש צר ומיועד רק למסילה אחת ולא למסילה כפולה.
מס"ב כפולה יותר צרה מכביש דו-נתיבי...
 

Rubim88

New member
הוא לא האשם היחיד

ספר את זה למי שתכנן את המסילה בערוץ האיילון!
הוא לא האשם היחיד
הוא פעל לפי הנחיות לתכנון מסילות של אגף התכנון בחטיבת התשתיות ,ההנחיות האלו הן מן גרסא בעברית להחניות לא הכי עדכניות של הרכבת הגרמנית עם שינויים קלים ו"הפשטה" - מה שגרם לזה שבמקום שהמרחקים בין מרכזי המסילות יהיה תלוי במהירות התכן של המסילה, הוא פשוט נקבע על ערך קבוע(4.7 מטר) - ערך כזה של מסילות מהירות שגדול בהרבה מזה של מסילות פרבריות(3.8-4 מטר) ורגילות עם תכן עד 200 קמ"ש.
 

alantan

New member
מה שצריך בערוץ הזה זה 80 קמ"ש לכל היותר...

הוא לא האשם היחיד
הוא פעל לפי הנחיות לתכנון מסילות של אגף התכנון בחטיבת התשתיות ,ההנחיות האלו הן מן גרסא בעברית להחניות לא הכי עדכניות של הרכבת הגרמנית עם שינויים קלים ו"הפשטה" - מה שגרם לזה שבמקום שהמרחקים בין מרכזי המסילות יהיה תלוי במהירות התכן של המסילה, הוא פשוט נקבע על ערך קבוע(4.7 מטר) - ערך כזה של מסילות מהירות שגדול בהרבה מזה של מסילות פרבריות(3.8-4 מטר) ורגילות עם תכן עד 200 קמ"ש.
מה שצריך בערוץ הזה זה 80 קמ"ש לכל היותר...
כי קשה לי לדמיין מצב שיפעילו רכבות שתגענה למהירות גבוהה יותר לאחר היציאה מתחנת סבידור ולפני שתחלופנה על פני תחנת ההגנה, גם אם לא תעצורנה שם.
 

Rubim88

New member
מבחינה טכנית

מה שצריך בערוץ הזה זה 80 קמ"ש לכל היותר...
כי קשה לי לדמיין מצב שיפעילו רכבות שתגענה למהירות גבוהה יותר לאחר היציאה מתחנת סבידור ולפני שתחלופנה על פני תחנת ההגנה, גם אם לא תעצורנה שם.
מבחינה טכנית
הרכבות יכולות להגיע להרבה יותר מ80 קמ"ש בין מרכז להגנה אבל צריך לזכור שמדובר בציר ראשי והוא צריך להיות בעל קיבולת גבוהה לכן לאחר פרוייקט הגדלת הקיבולת שגרם לשינוי מערך האיתות במסילה נקבעה הגבלה ל80 קמ"ש(מהירות נמוכה יותר>מרחקי בלימה קצרים יותר>המסילה מחולקת ליותר מקטעי איתות>קיבולת גבוהה יותר). בכל אופן גם מהירות גבוהה יותר מ80 קמ"ש לא מצריכה מרחק בטחון כמו שקיים בהנחיות הרכבת.
 

בועז ל

New member
התוואי מתחיל לעניין קצת יותר.

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
התוואי מתחיל לעניין קצת יותר.
ובעניין, הכוונה לעניין הנדסי, כמובן.
 

בועז ל

New member
מבט מזרחה על גשר A-2.

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
מבט מזרחה על גשר A-2.
כאמור, הגשר חולף מעל כביש 25.
 

אלון ל

New member
מזל שזה נקרא A-2 ולא A-3

מבט מזרחה על גשר A-2.
כאמור, הגשר חולף מעל כביש 25.
מזל שזה נקרא A-2 ולא A-3
משום ש A3 זהו הפרוייקט המתועב של ממשלת ישראל להגדלת הכנסות המדינה.


















למי שלא הבין מדובר על הקופה הרושמת (מצלמות המהירות) שככל הנראה לא תתמלא ע"י העבריינים הכבדים (200 קמ"ש למשל) משום שאלו נזהרים שבעתיים, אלא ע"י משפחה שמשייטת לה בנחת במהירות התואמת את תנאי הדרך.
 

בועז ל

New member
הכנת קורות לגשרים סמוך לאתר.

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
הכנת קורות לגשרים סמוך לאתר.
בשטח ההתארגנות של הקבלן מכינים את קורות גשר A-2 וגשרים נוספים בהמשך התוואי. מראה זה מעיד על מצב מתקדם למדי של כמעט כל הקורות, מה שגורם לי להסיק שכבר בוצעה הנפה על הגשר.
מבט דרומה.
 

בועז ל

New member
A-2-1 =
גשר המקפים =


שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
A-2-1 =
גשר המקפים =

זהו זה: מעתה ייקרא שמו "גשר המקפים". 270 מ' של הגשר מצדיקים קביעת שם חדש לגשר.
 

בועז ל

New member
מקפים זה צורת רבים של מקף


ומה רע ב"גשר תפרח"?
על שם הערוץ העובר תחתיו. מה זה מקפים?
מקפים זה צורת רבים של מקף

כוונתי, כמובן, לסימן הפיסוק הכפול שנעשה בשם הרשמי A-2-1.
השם החדש "עושה חסד" לשם המקורי ומשמר אותו במידת מה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה