שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש

מצב
הנושא נעול.

darkshadow1

New member
היא בטח תוקם לפני ת"א יצחק שדה


עתידה לקום תחנת רכבת בכניסה הצפונית לבאר שבע.
כך הבנתי ממחלקת תשתיות במשרד התחבורה.

התחנה עתידה לקום ממש מצפון לגשר רגר, אבל לא בשנים הקרובות.
היא בטח תוקם לפני ת"א יצחק שדה
 

בועז ל

New member
מבנה שו"ב (שליטה ובקרה) במחלף גורל.

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
מבנה שו"ב (שליטה ובקרה) במחלף גורל.
טבעי שיוקם שם. נמצא בשלבי הקמה ונמצא סמוך למשאית הכחולה.
 

בועז ל

New member
באר שבע

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
באר שבע
במבט דרומה מצומת גורל.
 

בועז ל

New member
Run & Gun

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
Run & Gun
או "נגעת-נסעת" בשפת השש-בש. אחד היתרונות הגדולים מבחינתי בשרשורי האוויר הוא בכך שניתן להשאיר את מלאכת ההסברים לתמונות עצמן והן תעשינה עבורך את העבודה.

אז היכונו לבוא הכוכביות.
 

בועז ל

New member
ביציאה מהמנהרה

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
ביציאה מהמנהרה
ניתן להבחין בהפרשי הגובה שבין התוואי המיועד לרכבות שכיוונן אשקלון, לבין אלה שמגיעות מאשקלון.
 

בועז ל

New member
לעבר כביש 40

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
לעבר כביש 40
 

בועז ל

New member
כביש 40

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
כביש 40
תוואי הרכבת חולף מתחת לכביש ומתיישר.
 

בועז ל

New member
האוטובוס של אנדי?

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
האוטובוס של אנדי?
נו טוב, שיהיה.
 

alantan

New member
כנראה בונים כיום גשרים בארץ כמו גרעינים...

אם איני טועה, הקטע יתבטל.
כנראה בונים כיום גשרים בארץ כמו גרעינים...
בדיוק דיברתי על כך עם אשתי שמחברים שתי שכונות בינוניות (שני חלקי כפר סבא הירוקה) עם מחלף לא קטן. זה לעומת שנות השמונים והתשעים כאשר היה נדמה כאילו כל גשר זקוק למלווה מארצות הברית!
 

בועז ל

New member
נכון. הצטבר ניסיון רב בבניית גשרים בארץ.

כנראה בונים כיום גשרים בארץ כמו גרעינים...
בדיוק דיברתי על כך עם אשתי שמחברים שתי שכונות בינוניות (שני חלקי כפר סבא הירוקה) עם מחלף לא קטן. זה לעומת שנות השמונים והתשעים כאשר היה נדמה כאילו כל גשר זקוק למלווה מארצות הברית!
נכון. הצטבר ניסיון רב בבניית גשרים בארץ.
ובדיוק היום הזדמן לי לשמוע את דן הולצמן (בעל הבית ב"דנה הנדסה") מתייחס לעניין זה בפני הקבוצה שהדריך והתפעלה מאופן הביצוע והדחיקה של גשר 10.
 

בועז ל

New member
ולך תדע אם לגשר המכבייה אין חלק בניסיון זה.

נכון. הצטבר ניסיון רב בבניית גשרים בארץ.
ובדיוק היום הזדמן לי לשמוע את דן הולצמן (בעל הבית ב"דנה הנדסה") מתייחס לעניין זה בפני הקבוצה שהדריך והתפעלה מאופן הביצוע והדחיקה של גשר 10.
ולך תדע אם לגשר המכבייה אין חלק בניסיון זה.
לעתים לומדים בדרך הקשה.
 

alantan

New member
אולי היה אף קשר למכביה בהתמקצעות

ולך תדע אם לגשר המכבייה אין חלק בניסיון זה.
לעתים לומדים בדרך הקשה.
אולי היה אף קשר למכביה בהתמקצעות
אבל הכוונה שלי ב"מלווה" היתה להלוואה - לא מומחה! התכוונתי שעד לפני כעשור היו מתקמצנים בהקמת גשרים כי מדובר בתשתית יקרה למדי, ואילו היום בונים גשר אפילו עבור מסלול שכנראה יבוטל.

הרי עד היום עדיין לא סיימו את מחלף מורשה. אבל אם המחלף היה מוקם מאפס כיום אין לי כמעט ספק שהוא היה נבנה מראש בתצורתו הסופית.
 

בועז ל

New member
מה באמת קורה במורשה?

אולי היה אף קשר למכביה בהתמקצעות
אבל הכוונה שלי ב"מלווה" היתה להלוואה - לא מומחה! התכוונתי שעד לפני כעשור היו מתקמצנים בהקמת גשרים כי מדובר בתשתית יקרה למדי, ואילו היום בונים גשר אפילו עבור מסלול שכנראה יבוטל.

הרי עד היום עדיין לא סיימו את מחלף מורשה. אבל אם המחלף היה מוקם מאפס כיום אין לי כמעט ספק שהוא היה נבנה מראש בתצורתו הסופית.
מה באמת קורה במורשה?
 

alantan

New member
כמו שזה נראה כרגע, לא ממש הרבה...

מה באמת קורה במורשה?
כמו שזה נראה כרגע, לא ממש הרבה...
נראה לי שהסיטו מעט דרומה את המסלול שמחבר בין כביש 5 לכביש 4 לבאים ממערב לכיוון דרום. את זה עשו כמדומני בשנה-שנתיים האחרונות (ויכול להיות שלא עשו כלום והדמיון שלי פעיל יתר על המידה!) אבל אני לא רואה שום עבודות אחרות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה