שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
ירידה למעבר התת"ק - על "התאמה לדרישות והצרכים".

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
ירידה למעבר התת"ק - על "התאמה לדרישות והצרכים".
טור מדרגות מוביל ממפלס המבואה אל המעבר התת"ק. לאחר תחנת נתיבות המרווחת, בתחנת אופקים בוצעו התאמות ושינויים בהתאם לדרישות והצרכים. כך למשל וע"פ הידוע, בשלב ראשון יופעל דרגנוע עולה בלבד מהמעבר אל אולם המבואה ודרגנוע עולה נוסף מהמעבר אל רציף האי, שהנו הרציף הצפוני בתחנה. קיצוץ נוסף שעברה התחנה מתייחס להפיכתו של הרציף הדרומי מרציף אי מתוכנן לרציף צד. בהודעות הבאות נקפוץ אחורה בזמן ומעלה באוויר, ונבין במה דברים אמורים.
בינתיים, שתי תמונות של הכניסה למעבר התת"ק. מצדיו של טור המדרגות, הכנה לשני דרגנועים, שכאמור, רק אחד מהם יותקן בשלב א'.



 

פאגוט

New member
כל התחנות האחרונות של הרכבת

ירידה למעבר התת"ק - על "התאמה לדרישות והצרכים".
טור מדרגות מוביל ממפלס המבואה אל המעבר התת"ק. לאחר תחנת נתיבות המרווחת, בתחנת אופקים בוצעו התאמות ושינויים בהתאם לדרישות והצרכים. כך למשל וע"פ הידוע, בשלב ראשון יופעל דרגנוע עולה בלבד מהמעבר אל אולם המבואה ודרגנוע עולה נוסף מהמעבר אל רציף האי, שהנו הרציף הצפוני בתחנה. קיצוץ נוסף שעברה התחנה מתייחס להפיכתו של הרציף הדרומי מרציף אי מתוכנן לרציף צד. בהודעות הבאות נקפוץ אחורה בזמן ומעלה באוויר, ונבין במה דברים אמורים.
בינתיים, שתי תמונות של הכניסה למעבר התת"ק. מצדיו של טור המדרגות, הכנה לשני דרגנועים, שכאמור, רק אחד מהם יותקן בשלב א'.
כל התחנות האחרונות של הרכבת
מאז הוד השרון,אם אני לא טועה, ״מקוצצות״ בכל מה שקשור לדרגנועים (תקנו אותי אם לא): ראשל״צ,שתי התחנות, יבנה מערב, שדרות. נתיבות מהווה הפתעה נעימה. אף חשבתי על שינוי מגמה,איך אם נכון המידע שלך - נחלנו אכזבה כאן.
 

GLSRA

Active member
מצד שני - פאתי מודיעין

כל התחנות האחרונות של הרכבת
מאז הוד השרון,אם אני לא טועה, ״מקוצצות״ בכל מה שקשור לדרגנועים (תקנו אותי אם לא): ראשל״צ,שתי התחנות, יבנה מערב, שדרות. נתיבות מהווה הפתעה נעימה. אף חשבתי על שינוי מגמה,איך אם נכון המידע שלך - נחלנו אכזבה כאן.
מצד שני - פאתי מודיעין
בתחנת פאתי מודיעין זו ממש בדיחה
יש שני דרגנועים לכיוון הרציף לכיוון מודיעין מרכז.
איך לא חשבו על זה קודם, לעולם לא היה, וכנראה גם לא יהיו נוסעים שיעלו בתחנת פאתי מודיעין וייסעו לכיוון מודיעין מרכז.
אז למה ממנו התרנה של דרגנוע בכיוון הזה ואם כבר התקינו למה הוא עובד מצאת החמה ועד לצאת הנשמה ברצף ?
לא חבל על החשמל המיותר.
שמשהו יתעורר ברכבת ישראל ולפחות ישבית את הדרגנוע הזה וינתק אותו מהחשמל
 

בועז ל

New member
קפיצה קטנה אחורה בזמן.

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
קפיצה קטנה אחורה בזמן.
נפתח עם חודש אפריל 2014. "ימין ושמאל רק חול וחול, יצהיב מדבר ללא משעול" פסק בהחלטיות השיר שבוודאי התכוון למראה תחנת אופקים באותה עת.

ארבעה חודשים אח"כ, המראה לא השתנה הרבה. שני טורי כלונסאות הרציף - זה כל מה שהיה.



 

בועז ל

New member
נובמבר 2014 - תמונות באדיבות ר"י ו"אלבטרוס"

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
נובמבר 2014 - תמונות באדיבות ר"י ו"אלבטרוס"
שימו לב להתרחבות רצועת הרכבת לקראת רציפי התחנה. ע"פ התכנון המקורי, בדומה לתחנת נתיבות, גם כאן אמורים היו להיות ארבע מסילות. כעת, כפי שנוכחנו, יש שלוש בלבד.



 

בועז ל

New member
דצמבר 2014 - לפני שחוזרים להווה.

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
דצמבר 2014 - לפני שחוזרים להווה.
טוב, אז לפני שמאשימים אותי שאני חי בעבר
, נעיף הצצה אחרונה וחפוזה על מראה רציפי התחנה, כפי שנקלט בסיור הפורום (12.14). קודם לכן, הבחנו בתצלומי האוויר של "אלבטרוס", כי מבנה תחנת הנוסעים עדיין בגדר שמועה בלבד.

 

בועז ל

New member
המעבר התת"ק - כן, הדלתות ההן...

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
המעבר התת"ק - כן, הדלתות ההן...
70K ש"ח לדלת, זוכרים?
שתי דלתות אימתניות מייצרות ביניהן אזור מחסה במעבר התת"ק.

 

בועז ל

New member
העלייה לרציף האי

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
העלייה לרציף האי
כאמור, רציף האי בתחנה הוא הרציף הצפוני שמרוחק יותר ממבנה התחנה. רציף הצד הוא הרציף הקרוב למבנה. בתמונות: קצה המעבר התת"ק. ממנו נשלחות שתי זרועות מעלה אל הרציף. האחת בצורת טור מדרגות והשנייה בצורת הכנה לדרגנועים. פתח המעלית נראה אף הוא בתמונה הראשונה, סמוך לסולם.





 

בועז ל

New member
מבט מהרציף הצפוני.

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
מבט מהרציף הצפוני.
שלוש תמונות ובהן מבט ראשון על הירידה למעבר התת"ק ושני מבטים נוספים (לשני הכיוונים) על המסילה השלישית בתחנה. מסילו הקו הראשי עוברות כמובן בין רציף הצד לרציף האי.





 

בועז ל

New member
קירוי ברציפים - לא חסכו

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
קירוי ברציפים - לא חסכו
וטוב שכך. אחוז ניכר משטח הרציפים נמצא תחת סככות מצלות. עוד כדאי לשים לב להשלמת הנחתן של אבני קצה הרציף. שלב קריטי זה מצריך הקפדה על דיוק רב, וכבר זכורים לנו מקרים בעבר בהם נדרשו תיקונים כואבים ומעכבים עקב מדידות שגויות. (3 תמונות)





 

בועז ל

New member
לפני סיום.

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
לפני סיום.
בדרך חזרה עברתי, ראיתי את השדה הענק של פרחי החרדל ליד רהט, וכמובן שעצרתי לצלם. אחח...אין שום ועדת קישוט שיכולה להתחרות באביב הזה. את שומעת, בתיה עוזיאל?


 

בועז ל

New member
עוד לפני סיום - תודה


שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
עוד לפני סיום - תודה

תודה גדולה מקרב לב למתאם הפרויקט, יואב בר, על הסיוע במידע ובתיאום הצילומים באתר. תודה נוספת ליוני ואביתר מחברת הניהול על האירוח באתר העבודה. נתראה בטקס הפתיחה.
בתמונה, ולפני שהד"ר המתחכם מקדים אותי: שיחקת אותה, שייח' מרזוק!


 

בועז ל

New member
תמונת סיום.

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
תמונת סיום.
לפני שאתם שוברים את הראש עם "מה זה, לעזאזל", אעדכן מההפרדה המפלסית ברחוב ששת הימים ברחובות. ובכן, "נתיבי איילון" פתחה לתנועה את שתי הרמפות הדרומיות של ההפרדה. בקטע הצפוני טרם החלו העבודות. עד כאן. אדיוס אמיגוס וחג שמח!


 
תודה רבה, בעז

תמונת סיום.
לפני שאתם שוברים את הראש עם "מה זה, לעזאזל", אעדכן מההפרדה המפלסית ברחוב ששת הימים ברחובות. ובכן, "נתיבי איילון" פתחה לתנועה את שתי הרמפות הדרומיות של ההפרדה. בקטע הצפוני טרם החלו העבודות. עד כאן. אדיוס אמיגוס וחג שמח!
תודה רבה, בעז
 
מה זה, לעזאזל

תמונת סיום.
לפני שאתם שוברים את הראש עם "מה זה, לעזאזל", אעדכן מההפרדה המפלסית ברחוב ששת הימים ברחובות. ובכן, "נתיבי איילון" פתחה לתנועה את שתי הרמפות הדרומיות של ההפרדה. בקטע הצפוני טרם החלו העבודות. עד כאן. אדיוס אמיגוס וחג שמח!
מה זה, לעזאזל
קודם כל תודה רבה על השירשור של אופקים, שלושה חודשים? הזמן טס!
&nbsp
זה נראה כמו קונסטרוקציה קבועה של תקרה למבנה הרציפים. חבל שהנוסע, שיעמוד על רציף האי, לא יוכל לראות את כל הגובה והרוחב כמונו.
 

Ccyclist

Well-known member
תודה, והאם זה שלד לגימור העתידי?

תמונת סיום.
לפני שאתם שוברים את הראש עם "מה זה, לעזאזל", אעדכן מההפרדה המפלסית ברחוב ששת הימים ברחובות. ובכן, "נתיבי איילון" פתחה לתנועה את שתי הרמפות הדרומיות של ההפרדה. בקטע הצפוני טרם החלו העבודות. עד כאן. אדיוס אמיגוס וחג שמח!
תודה, והאם זה שלד לגימור העתידי?
 
הנה זוג תמונות מהפרדה מפלסית מס' 141 (רחובות)

תמונת סיום.
לפני שאתם שוברים את הראש עם "מה זה, לעזאזל", אעדכן מההפרדה המפלסית ברחוב ששת הימים ברחובות. ובכן, "נתיבי איילון" פתחה לתנועה את שתי הרמפות הדרומיות של ההפרדה. בקטע הצפוני טרם החלו העבודות. עד כאן. אדיוס אמיגוס וחג שמח!
הנה זוג תמונות מהפרדה מפלסית מס' 141 (רחובות)
[URL]http://www.ayalonhw.co.il/pages/185.aspx[/URL]
 

בועז ל

New member

raminec

New member
נוסעי האיזור מקללים נמרצות

תודה, דני.
כיום, אספלט מונח על כל החלקים הנראים בתמונות ואלה פתוחים לתנועה. מעניין כיצד השפיע יצור הכלאיים הזה על נוחות התנועה עבור נוסעי האזור.
נוסעי האיזור מקללים נמרצות
את חסימת דרך גד פיינשטיין לבאים מכיוון רחובות ההולנדית לרחובות.
 

nOnAmE134

New member
כשיש את ד״ר בועז, אני נהנה

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
כשיש את ד״ר בועז, אני נהנה
תמונות מעולות, ותודה שהראית לנו את פנים התחנה בתמונות.
אכן אפשר לראות התקדמות מצוינת.
&nbsp
תודה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה