שבתשתיות - הנספח.

מצב
הנושא נעול.

kobi88l

New member
איזה תמונות! איזה תענוג לעיניים. תודה רבה!!!

לסיום - לרגל האיחוד של חבורת מונטי פייתון
משהו שונה לגמרי.
איזה תמונות! איזה תענוג לעיניים. תודה רבה!!!
חוויה פשוט.
תודה בועז!
לא להאמין איך פתאום הכל מתחיל לאט לאט להתקרב למועד הסופי. לאט כמובן :)
 
אולי זו שאלה קצת טיפשית אבל אשאל בכל זאת..

שבתשתיות - הנספח.
מחברת הניהול "דנה הנדסה", שמנהלת את ביצוע תחנת האומה, הגיע אליי אוסף גדול של תמונות תמונות ארכיון מהקמתה של התחנה. חלקן מוכרות לי, אך יש בהן גם ביניהן שלא מוכרות. תמונות בלתי מוכרות אלו מתארות ומבהירות שלבי ביצוע שונים בתהליך בנייתו של שלד התחנה עוד מהימים בהם היה בשא"ש (בבטן של אימא שלו בגששית
).

אוסף נוסף, צנוע יותר בהקפו, הגיע מרגעי הפריצה של פיר הדרגנועים. מאחר ש"תיעוד טוב חייב להיות תיעוד שמציג זוויות רבות ככל האפשר", כפי שמרצה לי הד"ר המלעון, אז הנה תמונות נוספות והפעם תמונות שצולמו מתוך פיר הדרגנועים ומחוצה לו.
הערה: התמונות צולמו בטלפון נייד ומכאן איכותן. עם זאת, למרות האיכות טעונת השיפור, הן מותירות רושם על הצופה.
אפתח בתמונה שאני מכנה "הלוך הלכה החבריא". עובדי "חופרי השרון" ו"דנה הנדסה" פותחים במסע מתחתיתו של פיר הדרגנועים (אולם הנוסעים) אל מוצאו בתחנת האומה.
אולי זו שאלה קצת טיפשית אבל אשאל בכל זאת..
מה הסיבה שהפרויקט יסתיים רק בעוד יותר מ4 שנים?
רוב המנהרות והגשרים כבר נבנו, או לקראת סיום ותחנת האומה "עולה שלב". האם הנחת המסילות היא זו שתעכב את הפרויקט? החישמול? אם כן למה לא מתחילים להניח מסילות ולחשמל כבר עכשיו (בחלקי הפרויקט שהושלמו)?!
 

easylivin

New member
המנהרה הארוכה בפרוייקט עומדת על 55% כרייה

אולי זו שאלה קצת טיפשית אבל אשאל בכל זאת..
מה הסיבה שהפרויקט יסתיים רק בעוד יותר מ4 שנים?
רוב המנהרות והגשרים כבר נבנו, או לקראת סיום ותחנת האומה "עולה שלב". האם הנחת המסילות היא זו שתעכב את הפרויקט? החישמול? אם כן למה לא מתחילים להניח מסילות ולחשמל כבר עכשיו (בחלקי הפרויקט שהושלמו)?!
המנהרה הארוכה בפרוייקט עומדת על 55% כרייה
מה שאומר שנשארו עוד כ-10 ק"מ של כרייה בפרוייקט. וגם אחרי סיום הכרייה יש עוד הרבה מה לעשות. דברים אכן מתבצעים במקביל, ובכל זאת... הפרוייקט יימסר בסוף 2017 *בתנאי* שהחשמול לא יעוכב (כולל רכש קטרים חשמליים כמתוכנן ובניית דיפו מחושמל עבורם).

הנחת מסילות במנהרות היא עסק שונה מהנחת מסילות רגילות, ואולי רק במנהרה 1 ו-3 ניתן יהיה להתחיל בה "כבר עכשיו" (אחרי סיום הדיפון ב-3 וכריית מעברי המילוט ב-1). מנהרה 2 מנוצלת כרגע לתנועת כלי רכב ולמסוע העפר עבור מנהרה 3.
 

easylivin

New member
* תיקון: בפסקה האחרונה הכוונה ל-3A כמובן.

המנהרה הארוכה בפרוייקט עומדת על 55% כרייה
מה שאומר שנשארו עוד כ-10 ק"מ של כרייה בפרוייקט. וגם אחרי סיום הכרייה יש עוד הרבה מה לעשות. דברים אכן מתבצעים במקביל, ובכל זאת... הפרוייקט יימסר בסוף 2017 *בתנאי* שהחשמול לא יעוכב (כולל רכש קטרים חשמליים כמתוכנן ובניית דיפו מחושמל עבורם).

הנחת מסילות במנהרות היא עסק שונה מהנחת מסילות רגילות, ואולי רק במנהרה 1 ו-3 ניתן יהיה להתחיל בה "כבר עכשיו" (אחרי סיום הדיפון ב-3 וכריית מעברי המילוט ב-1). מנהרה 2 מנוצלת כרגע לתנועת כלי רכב ולמסוע העפר עבור מנהרה 3.
* תיקון: בפסקה האחרונה הכוונה ל-3A כמובן.
 

easylivin

New member
ועדיין יצא לא ברור, אז תיקון נוסף:

* תיקון: בפסקה האחרונה הכוונה ל-3A כמובן.
ועדיין יצא לא ברור, אז תיקון נוסף:
"הנחת מסילות במנהרות היא עסק שונה מהנחת מסילות רגילות, ואולי רק במנהרה 1 ו-3A ניתן יהיה להתחיל בה "כבר עכשיו" (אחרי סיום הדיפון ב-3A וכריית מעברי המילוט ב-1). מנהרה 2 מנוצלת כרגע לתנועת כלי רכב ולמסוע העפר עבור מנהרה 3."
 
תודה!


ועדיין יצא לא ברור, אז תיקון נוסף:
"הנחת מסילות במנהרות היא עסק שונה מהנחת מסילות רגילות, ואולי רק במנהרה 1 ו-3A ניתן יהיה להתחיל בה "כבר עכשיו" (אחרי סיום הדיפון ב-3A וכריית מעברי המילוט ב-1). מנהרה 2 מנוצלת כרגע לתנועת כלי רכב ולמסוע העפר עבור מנהרה 3."
תודה!
 

ניקולאי

New member


שבתשתיות - הנספח.
מחברת הניהול "דנה הנדסה", שמנהלת את ביצוע תחנת האומה, הגיע אליי אוסף גדול של תמונות תמונות ארכיון מהקמתה של התחנה. חלקן מוכרות לי, אך יש בהן גם ביניהן שלא מוכרות. תמונות בלתי מוכרות אלו מתארות ומבהירות שלבי ביצוע שונים בתהליך בנייתו של שלד התחנה עוד מהימים בהם היה בשא"ש (בבטן של אימא שלו בגששית
).

אוסף נוסף, צנוע יותר בהקפו, הגיע מרגעי הפריצה של פיר הדרגנועים. מאחר ש"תיעוד טוב חייב להיות תיעוד שמציג זוויות רבות ככל האפשר", כפי שמרצה לי הד"ר המלעון, אז הנה תמונות נוספות והפעם תמונות שצולמו מתוך פיר הדרגנועים ומחוצה לו.
הערה: התמונות צולמו בטלפון נייד ומכאן איכותן. עם זאת, למרות האיכות טעונת השיפור, הן מותירות רושם על הצופה.
אפתח בתמונה שאני מכנה "הלוך הלכה החבריא". עובדי "חופרי השרון" ו"דנה הנדסה" פותחים במסע מתחתיתו של פיר הדרגנועים (אולם הנוסעים) אל מוצאו בתחנת האומה.
 

alantan

New member
תודה רבה בועז על שני השרשורים האחרונים

שבתשתיות - הנספח.
מחברת הניהול "דנה הנדסה", שמנהלת את ביצוע תחנת האומה, הגיע אליי אוסף גדול של תמונות תמונות ארכיון מהקמתה של התחנה. חלקן מוכרות לי, אך יש בהן גם ביניהן שלא מוכרות. תמונות בלתי מוכרות אלו מתארות ומבהירות שלבי ביצוע שונים בתהליך בנייתו של שלד התחנה עוד מהימים בהם היה בשא"ש (בבטן של אימא שלו בגששית
).

אוסף נוסף, צנוע יותר בהקפו, הגיע מרגעי הפריצה של פיר הדרגנועים. מאחר ש"תיעוד טוב חייב להיות תיעוד שמציג זוויות רבות ככל האפשר", כפי שמרצה לי הד"ר המלעון, אז הנה תמונות נוספות והפעם תמונות שצולמו מתוך פיר הדרגנועים ומחוצה לו.
הערה: התמונות צולמו בטלפון נייד ומכאן איכותן. עם זאת, למרות האיכות טעונת השיפור, הן מותירות רושם על הצופה.
אפתח בתמונה שאני מכנה "הלוך הלכה החבריא". עובדי "חופרי השרון" ו"דנה הנדסה" פותחים במסע מתחתיתו של פיר הדרגנועים (אולם הנוסעים) אל מוצאו בתחנת האומה.
תודה רבה בועז על שני השרשורים האחרונים
רק עתה אני מצליח לסיים לקרוא את הכל!
 

בועז ל

New member
הסיקור המועט מאוד מפתיע אותי, בהתחשב


אזור שזוכה לסיקור קטן מאוד בתקשורת שגם ככה לא מאוד מתעניינת בתחום המסילתי.
הסיקור המועט מאוד מפתיע אותי, בהתחשב
ברפרטואר שיש לתחנה להציא. ניחא: אין לי שום בעיה אם סיקור התחנה יירשם על הפורום בטאבו...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה