שבתשתיות - הנספח.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
אם אדייק יותר, הרי שזוהי מנהרת הרציף (f)

וואוו. תמונה שממחישה היטב את גודלה העצום
של המנהרה הזאת.
אם אדייק יותר, הרי שזוהי מנהרת הרציף (f)
במנהרה 4, שרציפי התחנה הם חלק ממנה, קיימים קטעים רחבים יותר באופן משמעותי ממנהרות הרציפים.
 

בועז ל

New member
לאלון, ששאל על גשר 10.

שבתשתיות - הנספח.
מחברת הניהול "דנה הנדסה", שמנהלת את ביצוע תחנת האומה, הגיע אליי אוסף גדול של תמונות תמונות ארכיון מהקמתה של התחנה. חלקן מוכרות לי, אך יש בהן גם ביניהן שלא מוכרות. תמונות בלתי מוכרות אלו מתארות ומבהירות שלבי ביצוע שונים בתהליך בנייתו של שלד התחנה עוד מהימים בהם היה בשא"ש (בבטן של אימא שלו בגששית
).

אוסף נוסף, צנוע יותר בהקפו, הגיע מרגעי הפריצה של פיר הדרגנועים. מאחר ש"תיעוד טוב חייב להיות תיעוד שמציג זוויות רבות ככל האפשר", כפי שמרצה לי הד"ר המלעון, אז הנה תמונות נוספות והפעם תמונות שצולמו מתוך פיר הדרגנועים ומחוצה לו.
הערה: התמונות צולמו בטלפון נייד ומכאן איכותן. עם זאת, למרות האיכות טעונת השיפור, הן מותירות רושם על הצופה.
אפתח בתמונה שאני מכנה "הלוך הלכה החבריא". עובדי "חופרי השרון" ו"דנה הנדסה" פותחים במסע מתחתיתו של פיר הדרגנועים (אולם הנוסעים) אל מוצאו בתחנת האומה.
לאלון, ששאל על גשר 10.
יוצאים לאוויר העולם. ניצבים 4 עד 8 (הספירה משמאל לימין) בתמונה.
 

בועז ל

New member
מנהרה 3A, מבנה השו"ב, ניצבים 1-4 וחצי


שבתשתיות - הנספח.
מחברת הניהול "דנה הנדסה", שמנהלת את ביצוע תחנת האומה, הגיע אליי אוסף גדול של תמונות תמונות ארכיון מהקמתה של התחנה. חלקן מוכרות לי, אך יש בהן גם ביניהן שלא מוכרות. תמונות בלתי מוכרות אלו מתארות ומבהירות שלבי ביצוע שונים בתהליך בנייתו של שלד התחנה עוד מהימים בהם היה בשא"ש (בבטן של אימא שלו בגששית
).

אוסף נוסף, צנוע יותר בהקפו, הגיע מרגעי הפריצה של פיר הדרגנועים. מאחר ש"תיעוד טוב חייב להיות תיעוד שמציג זוויות רבות ככל האפשר", כפי שמרצה לי הד"ר המלעון, אז הנה תמונות נוספות והפעם תמונות שצולמו מתוך פיר הדרגנועים ומחוצה לו.
הערה: התמונות צולמו בטלפון נייד ומכאן איכותן. עם זאת, למרות האיכות טעונת השיפור, הן מותירות רושם על הצופה.
אפתח בתמונה שאני מכנה "הלוך הלכה החבריא". עובדי "חופרי השרון" ו"דנה הנדסה" פותחים במסע מתחתיתו של פיר הדרגנועים (אולם הנוסעים) אל מוצאו בתחנת האומה.
מנהרה 3A, מבנה השו"ב, ניצבים 1-4 וחצי

החצי שייך לניצב 5 הבטלן.
 

בועז ל

New member
אוסיף את ניצב 9

שבתשתיות - הנספח.
מחברת הניהול "דנה הנדסה", שמנהלת את ביצוע תחנת האומה, הגיע אליי אוסף גדול של תמונות תמונות ארכיון מהקמתה של התחנה. חלקן מוכרות לי, אך יש בהן גם ביניהן שלא מוכרות. תמונות בלתי מוכרות אלו מתארות ומבהירות שלבי ביצוע שונים בתהליך בנייתו של שלד התחנה עוד מהימים בהם היה בשא"ש (בבטן של אימא שלו בגששית
).

אוסף נוסף, צנוע יותר בהקפו, הגיע מרגעי הפריצה של פיר הדרגנועים. מאחר ש"תיעוד טוב חייב להיות תיעוד שמציג זוויות רבות ככל האפשר", כפי שמרצה לי הד"ר המלעון, אז הנה תמונות נוספות והפעם תמונות שצולמו מתוך פיר הדרגנועים ומחוצה לו.
הערה: התמונות צולמו בטלפון נייד ומכאן איכותן. עם זאת, למרות האיכות טעונת השיפור, הן מותירות רושם על הצופה.
אפתח בתמונה שאני מכנה "הלוך הלכה החבריא". עובדי "חופרי השרון" ו"דנה הנדסה" פותחים במסע מתחתיתו של פיר הדרגנועים (אולם הנוסעים) אל מוצאו בתחנת האומה.
אוסיף את ניצב 9
 
תמונה מצוינת! שאלה:

אוסיף את ניצב 9
תמונה מצוינת! שאלה:
למה בתחילת הגשר יש 2 עמודים ובהמשך יש עמוד אחד מאסיבי? הוא אמור להספיק ל2 המסילות, או שיוסיפו עוד אחד לידו [לא נראה לי?] בהנחה שהוא ל2 המסילות, זה לא צפוף מדי?

מצרף גם תמונה של האזור, מיום שישי
 

amit1270

New member
תמונה יפה

תמונה מצוינת! שאלה:
למה בתחילת הגשר יש 2 עמודים ובהמשך יש עמוד אחד מאסיבי? הוא אמור להספיק ל2 המסילות, או שיוסיפו עוד אחד לידו [לא נראה לי?] בהנחה שהוא ל2 המסילות, זה לא צפוף מדי?

מצרף גם תמונה של האזור, מיום שישי
תמונה יפה
 

בועז ל

New member
אני מעריך וכמעט בטוח שהדבר נובע משתי סיבות

תמונה מצוינת! שאלה:
למה בתחילת הגשר יש 2 עמודים ובהמשך יש עמוד אחד מאסיבי? הוא אמור להספיק ל2 המסילות, או שיוסיפו עוד אחד לידו [לא נראה לי?] בהנחה שהוא ל2 המסילות, זה לא צפוף מדי?

מצרף גם תמונה של האזור, מיום שישי
אני מעריך וכמעט בטוח שהדבר נובע משתי סיבות
1. בקטע המרכזי של הגשר הניצבים הופכים גבוהים יותר.
2. בקטע המרכזי של הגשר המרווחים בין הניצבים הופכים לגדולים יותר ומגיעים עד לכדי 125 מ'.

נתונים אלה מצריכים ככל הנראה ניצבים מסיביים יותר לתמיכה.
 

amit1270

New member
מרווחים גדולים = יותר משקל על כל ניצב

אני מעריך וכמעט בטוח שהדבר נובע משתי סיבות
1. בקטע המרכזי של הגשר הניצבים הופכים גבוהים יותר.
2. בקטע המרכזי של הגשר המרווחים בין הניצבים הופכים לגדולים יותר ומגיעים עד לכדי 125 מ'.

נתונים אלה מצריכים ככל הנראה ניצבים מסיביים יותר לתמיכה.
מרווחים גדולים = יותר משקל על כל ניצב
 

בועז ל

New member
חג "שמח" בכביש 1

שבתשתיות - הנספח.
מחברת הניהול "דנה הנדסה", שמנהלת את ביצוע תחנת האומה, הגיע אליי אוסף גדול של תמונות תמונות ארכיון מהקמתה של התחנה. חלקן מוכרות לי, אך יש בהן גם ביניהן שלא מוכרות. תמונות בלתי מוכרות אלו מתארות ומבהירות שלבי ביצוע שונים בתהליך בנייתו של שלד התחנה עוד מהימים בהם היה בשא"ש (בבטן של אימא שלו בגששית
).

אוסף נוסף, צנוע יותר בהקפו, הגיע מרגעי הפריצה של פיר הדרגנועים. מאחר ש"תיעוד טוב חייב להיות תיעוד שמציג זוויות רבות ככל האפשר", כפי שמרצה לי הד"ר המלעון, אז הנה תמונות נוספות והפעם תמונות שצולמו מתוך פיר הדרגנועים ומחוצה לו.
הערה: התמונות צולמו בטלפון נייד ומכאן איכותן. עם זאת, למרות האיכות טעונת השיפור, הן מותירות רושם על הצופה.
אפתח בתמונה שאני מכנה "הלוך הלכה החבריא". עובדי "חופרי השרון" ו"דנה הנדסה" פותחים במסע מתחתיתו של פיר הדרגנועים (אולם הנוסעים) אל מוצאו בתחנת האומה.
חג "שמח" בכביש 1
 

מיכי 10

Member
אפרופו חג שמח בכביש, יש לי סיפור מיוחד וארוך:

חג "שמח" בכביש 1
אפרופו חג שמח בכביש, יש לי סיפור מיוחד וארוך:
אתמול לקחתי את בתי הצעירה עם שני ילדיה הקטנים לחגוג את יום הולדתה ואת חג החנוכה עם המשפחה ברמת בית שמש.
עשינו שטות, ויצאנו מאוחר מדי, בסביבות חמש אחה"צ.
אני נהגתי, והיא הפעילה את ה"וויז" בפלאפון החכם שלה (כל זמן שאני על פלאפון מהדור השני, לא הצלחתי לקלוט את ההבדלים בין ה"סמארטפונים" השונים. מתנצלת).

התלבטנו אם לנסוע לפי הוויז, או בדרך שאני מכירה. לצערנו, קרו המון תאונות קלות וקשות בזמן שהיינו בדרך. כך שבסופו של דבר, נסענו בפקקים דרך כביש 1, ולפני שער הגיא ירדנו לכיוון מפגש שמשון.

התברר שאנחנו בפקק ענק, והתחזית היא 55 או 58 דקות באותם קילומטרים ספורים.

הוויז הציע לרדת מיד שמאלה, ואז ימינה, לתוך יער מקביל לכביש. לא האמנתי למשמע אוזני. משאית אחת עשתה זאת. אמרתי לבתי שאני לא מתכוונת לנסוע בתוך יער בחושך. אין לי משאית וגם לא השתגעתי עדיין.
ממשיכים עוד קצת, לאט לאט, ואז מציע הוויז לרדת ימינה (לכיוון מסילת מיון) כדי לעקוף את הפקק. זה כבר נשמע לי סביר יותר, אם זה חוסך חמישים וכמה דקות. פניתי, ומיד הופניתי שמאלה... לתוך דרך עפר ביער חשוך.

הייתי קצת בהלם, אבל המשכתי.

בקיצור, נסענו בדרך חתחתים, מלאה אבנים, פיתולים, מדרונות קטנים שקשה לראות בחושך, המון אבק, רוח מזרחית חמה. רק מכונית אחת נסעה אחרינו, אבל אחרי קילומטר או פחות, היא חזרה על עקבותיה...
בקטע הזה, למזלנו, הילדים (בן חמש ובת שנתיים וחצי) כנראה קלטו שמשהו מוזר, ולא פצו פה! שמנו להם דיסק עם שירי חנוכה ודיברנו בשקט, מאזינות למעט ההוראות של הוויז.
אמרתי לבתי שמזל שהחלפתי בדיוק את הצמיגים, כי הקודמים לא היו עומדים בארבעת הקילומטרים המשובשים שעברנו. ומזל שאני נהגת כל כך טובה, ונסעתי לאט ומאד בזהירות. זה היה די מפחיד, יש להודות, אז התבדחנו כל הזמן...
ואני כבר תכננתי לעצמי שמחר, כשנספר סיפורי ניסים במועדון אספרנטו, זה יהיה הסיפור שלי.


בתי החמיאה לי מאד על האומץ (מחמאות שגברים היו אוהבים. בתור אישה אני ממש לא אוהבת מחמאות כאלה, אבל כוונתה היתה טובה, והיא אמרה שהיא מעריצה אותי. חחח). בסוף עברנו ליד שני תרנים עם דגל ישראל ודגל של הקק"ל - מראה מרגיע. לפחות אנחנו בארץ...
, יצאנו לכביש הישן באזור אשתאול, וממנו הגענו צ'יק צ'ק למפגש שמשון.
המשך הדרך – משחק ילדים!
 

בועז ל

New member
ברוכה הבאה למועדון, מיכל!


אפרופו חג שמח בכביש, יש לי סיפור מיוחד וארוך:
אתמול לקחתי את בתי הצעירה עם שני ילדיה הקטנים לחגוג את יום הולדתה ואת חג החנוכה עם המשפחה ברמת בית שמש.
עשינו שטות, ויצאנו מאוחר מדי, בסביבות חמש אחה"צ.
אני נהגתי, והיא הפעילה את ה"וויז" בפלאפון החכם שלה (כל זמן שאני על פלאפון מהדור השני, לא הצלחתי לקלוט את ההבדלים בין ה"סמארטפונים" השונים. מתנצלת).

התלבטנו אם לנסוע לפי הוויז, או בדרך שאני מכירה. לצערנו, קרו המון תאונות קלות וקשות בזמן שהיינו בדרך. כך שבסופו של דבר, נסענו בפקקים דרך כביש 1, ולפני שער הגיא ירדנו לכיוון מפגש שמשון.

התברר שאנחנו בפקק ענק, והתחזית היא 55 או 58 דקות באותם קילומטרים ספורים.

הוויז הציע לרדת מיד שמאלה, ואז ימינה, לתוך יער מקביל לכביש. לא האמנתי למשמע אוזני. משאית אחת עשתה זאת. אמרתי לבתי שאני לא מתכוונת לנסוע בתוך יער בחושך. אין לי משאית וגם לא השתגעתי עדיין.
ממשיכים עוד קצת, לאט לאט, ואז מציע הוויז לרדת ימינה (לכיוון מסילת מיון) כדי לעקוף את הפקק. זה כבר נשמע לי סביר יותר, אם זה חוסך חמישים וכמה דקות. פניתי, ומיד הופניתי שמאלה... לתוך דרך עפר ביער חשוך.

הייתי קצת בהלם, אבל המשכתי.

בקיצור, נסענו בדרך חתחתים, מלאה אבנים, פיתולים, מדרונות קטנים שקשה לראות בחושך, המון אבק, רוח מזרחית חמה. רק מכונית אחת נסעה אחרינו, אבל אחרי קילומטר או פחות, היא חזרה על עקבותיה...
בקטע הזה, למזלנו, הילדים (בן חמש ובת שנתיים וחצי) כנראה קלטו שמשהו מוזר, ולא פצו פה! שמנו להם דיסק עם שירי חנוכה ודיברנו בשקט, מאזינות למעט ההוראות של הוויז.
אמרתי לבתי שמזל שהחלפתי בדיוק את הצמיגים, כי הקודמים לא היו עומדים בארבעת הקילומטרים המשובשים שעברנו. ומזל שאני נהגת כל כך טובה, ונסעתי לאט ומאד בזהירות. זה היה די מפחיד, יש להודות, אז התבדחנו כל הזמן...
ואני כבר תכננתי לעצמי שמחר, כשנספר סיפורי ניסים במועדון אספרנטו, זה יהיה הסיפור שלי.


בתי החמיאה לי מאד על האומץ (מחמאות שגברים היו אוהבים. בתור אישה אני ממש לא אוהבת מחמאות כאלה, אבל כוונתה היתה טובה, והיא אמרה שהיא מעריצה אותי. חחח). בסוף עברנו ליד שני תרנים עם דגל ישראל ודגל של הקק"ל - מראה מרגיע. לפחות אנחנו בארץ...
, יצאנו לכביש הישן באזור אשתאול, וממנו הגענו צ'יק צ'ק למפגש שמשון.
המשך הדרך – משחק ילדים!
ברוכה הבאה למועדון, מיכל!

'דרך החתחתים' שנסעת בה היא דרך המלך מבחינתי. בכל פעם שגלגל"צ מכריזה על הקלאסיקה העדכנית של כביש 38 "עומס משער הגיא ועד נחם", אני חותך ליער השקט. הנסיעה בדרך זו חוסכת כ-13 דקות בממוצע של פקק מרגיז.
 
אשמח אם תסביר איפה זה [על מפה אפשר?]

ברוכה הבאה למועדון, מיכל!

'דרך החתחתים' שנסעת בה היא דרך המלך מבחינתי. בכל פעם שגלגל"צ מכריזה על הקלאסיקה העדכנית של כביש 38 "עומס משער הגיא ועד נחם", אני חותך ליער השקט. הנסיעה בדרך זו חוסכת כ-13 דקות בממוצע של פקק מרגיז.
אשמח אם תסביר איפה זה [על מפה אפשר?]
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה