שביזות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שביזות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איזה באסה, בYES משדרים את כל העונות של הישרדות. עכשיו סוף סוף התחילו לשדר כל ערב ב22:00 את הסידרה המעולה הזו בAXN וחשבתי שסוף סוף אני אראה את כל העונות שפספסתי אבל מסתבר שהעונה השישית מסתיימת מחר וזהו, לפי לוח השידורים בשבוע הבא אין המשך לעונות הבאות.
 

cwn

New member
לא הגיוני

הערוץ קנה גם את עונה 7, אז צפה לראות אותה בקרוב, אני מניח שאחרי סוכות אם אין אותה בלוח השידורים של סוכות... בקשר לעוד עונות, עוד נראה, כולנו יכולים לקוות אבל בינתיים לפי תשובה שקיבלנו לפני בערך חודש מהערוץ אין תוכניות לקנות את 8-13.
 
למה?

קודם כל למה רק עד עונה 7? הם הרי מפרסמים - 5 עונות חדשות!!! ועד כמה שזכור לי (וזכרוני אינו מטעני) בעבר שודרו עונות 1 עד 4 בערוץ!!! כלומר מגיע לנו עד עונה 9 (כולל) - או שלא יפרסמו שקרים!!! ולמה לא לקנות את כל הסדרה? יש כל כך הרבה צופי HOT שמשתוקקים לראות את הסדרה ואני בטוחה שעכשיו שקצת "ירד" מהסדרה הזו היא יותר זולה!!! אוףףףף גיליתי מאוחר מדי שביס רואים השרדות אם הייתי יודעת כבר מזמן הייתי עוברת!!!
 

cwn

New member
1-2, 5-7

הם כן שידרו 5 עונות... ובקשר לעונות, גללללי כתבה לפני כחודש שזה מה שיש בינתיים והודיעה שנכון לאותו זמן אין כוונה לקנות עוד עונות, אבל כמו שזה נראה יש להשרדות ביקוש גדול בערוץ אז בטח יקנו עוד עונות.
 

גללללי

New member
עונה שביעית משודרת מיד בהמשך לעונה

מיד בסיום עונה 6 ממשיכים עם עונה 7
 

advaforer

New member
צודקת גם אני לא ראיתי שיש הישרדות

לפי לוח השידורים והתבאסתי. וגם אני רוצה את שאר העונות, בעיקר את 8. אבל בפרסומת אמרו 5 עונות והם שידרו את 1,2,5,6 וכנראה גם את 7
 
כל הכבוד על שידור הסדרה "הישרדות".

כל הכבוד לערוץ axn שהרים את הכפפה ומשדר את העונות של הישרדות שעד עתה היו (החל מהעונה ה-5) נחלה בלעדית של צופי ערוץ יס. אני מקווה שתמשיכו לשדר את כל העונות של הישרדות אבל בעיקר מקווה שתרכשו את העונה ה-8 כי זוהי העונה של האולסטאר ואני חושב שיהיה זה נהדר שתחתמו את הפרק של כל העונות שקניתם עד עכשיו בקנייה של העונה שהיא מה שנאמר מסכמת את כל 7 העונות הראשונות עם שורדים מהעונות הקודמות, אח"כ תראו כבר האם לקנות את העונה ה-9 ואלו שאחריה אבל את העונה ה-8 תשרדו בבקשה כי אין דבר יותר נהדר ממנה. אגב לא יודע אם מישהו מכם שמע אבל למי שזוכר את הסיפור של גנה (הזוכה בעונה ה-6 שאתמול נגמרה) עם אמא שלה והסרטן, אז בסופו של דבר רק שתדעו שקראתי לא מזמן שמאמר כלשהו שבסופו של דבר גם אמא של גנה לא עמדה במאבק ונכנעה למחלה האיומה הזאת, לי אגב באופן אישי זה יעשה צמרמורת לראות היום את השידור החוזר של הזכייה של גנה ולראות את אמא שלה עדיין בחיים.
 

cwn

New member
הסיפור על ג'נה, עלול להכיל שפויילר

שוב, זהירות ספויילר. ג'נה השתתפה בעונה 8 ובאחד הפרקים הראשונים היה לה קשה לא לדעת מה קורה עם אימא שלה אז היא פרשה מהמשחק, כמה ימים אחר כך אימא שלה נפטרה מהסרטן.
 
נכון אבל...

הספוילר לא מדבר על איזה פרק (ואתה לא צריך לדעתי לפחות לציין מתי זה קרה, גם לא תקופה כללית). רק רציתי להוסיף את זה כי זה היה מדהים בעיני, בכל מקרה אני מקווה שישדרו את העונה ה-8 כבר כי הבנתי שאת ה-7 אמורים לשדר אחרי סוכות, יעני אחרי שיגמר המבצע הזה של בחירת הסדרות.
 
למעלה