גשם של נובמבר
New member
שאלת קניין
אשמח לעזרתכם בסוגיה שאני לא ממש מצליחה להבין - אם אדם מסוים רכש נכס מקרקעין ולקח עליו משכנתה, הבנתי שאין בעיה למכור אותו למישהו אחר. השאלה היא מה קורה עם המשכנתה במקרה הזה? האם היא נשארת על הנכס ו"עוברת" לקונה שעכשיו הוא צריך לשלם אותה, או שהיא מוצמדת לחייב המקורי?
אשמח לעזרתכם בסוגיה שאני לא ממש מצליחה להבין - אם אדם מסוים רכש נכס מקרקעין ולקח עליו משכנתה, הבנתי שאין בעיה למכור אותו למישהו אחר. השאלה היא מה קורה עם המשכנתה במקרה הזה? האם היא נשארת על הנכס ו"עוברת" לקונה שעכשיו הוא צריך לשלם אותה, או שהיא מוצמדת לחייב המקורי?