שאלת צינון

תגידי...זרקת שאלה והתאדית?../images/Emo40.gif

אין תגובות? עזר לך, לא עזר.... הלו.... אנחנו לא מקבלים משכורת עבור הייעוץ...אז לפחות מילה....
 
אהבה אמיתית

לא נגמרת לעולם. היא יכולה להצטנן ואולי אפילו לקפוא. אבל צריך רק חמום קטן להפשיר אותה מחדש. אין עצות חכמות.
 
אוי... איזו אמירה יפה

גם אני חשבתי ככה.... עד לפני שבועיים בערך. חשבתי שזאת האהבה הכי יציבה ואמיתית שיש, אבל היא התפוצצה לי בפרצוף כמו בועת סבון (ושרפה בעיניים). היא פשוט התאדתה לה בלי שארגיש... קורה, קרה, יקרה.
 
אהבה אמיתית

אחרי התמודדות והשלמה שהאהוב לא יחזור אם הלב קפא. הוא לא יפשיר. זאת הייתה אשלייה של אהבה. אהבה אמיתי אינה תלויה בהמצאות פיסית של אדם בחייך. אהבה אמיתי נשארת גם כשאותו אדם כבר אינו בין החיים או ברשימת המייל שלך. אהבה אמיתית איננה תלויה בדבר. לאחר שההתמכרות תחלוף. לאחר שאשלים עם המצאות האין בחיי. אספר לכם על אהבה אמיתי. אם לא ישאר שם כלום. זה לא בגלל שהגברתי יפה אלא בגלל שהייתה זו אשלייה. מכיוון שאינני מכירה את עצמי בתור אחת שמתאהבת...... אני מניחה שזאת אמיתית. במקומות שאנשים ראו את החיצוני הקשה אני ראיתי את הרך היפה. כמו אמא . כמו אישה. כמו נשמה בלי גוף.
 
ואני תמיד חשבתי...../images/Emo3.gif

שכדי לצאת מקשר כמה שיותר מהר, צריך תקופת צינון מאוד מאוד קצרה. כמה שיותר קצרה ומייד למצוא מישהו אחר.. להעסיק בו את הלב. כדי לא לשקוע....
 
זו בהחלט גם אפשרות....

לכל אחד דרכי ההתמודדות שלו. אם זה עוזר לשכוח? למה לא. יש לי חברה שתמיד אומרת: אה..נגמר? יופי. נקסט.
 
גמני ..רוצה להיות כמוה..

לי תמיד לוקח זמן להתאושש..אבל כשאני מאוששת , היה כלא היה..
 
קולגות יקרות שלי../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif

מה מצב תזרים המזומנים השבוע?? עשינו הרבה כסף??
 
ווי ווי ווי, מאדאם שירי,

העסקים בטורונטו ממש פורחים (או בקיצור: הגברים כאן מה-זה פראיירים)...
 
יופי נקסט

זה באמת מתכון מצויין. ככה חייתי לי לפני נישואיי. ככה נמנעים מכאב. ככה . אבל כשיש משהו ייחודי באהוב איפה אני אמצא נקסט בדיוק? מראש אני יודעת שעם כל הכבוד לנישואין פתוחים. זה או הוא או כלום בשבילי. לאחר תקופת האבל וההשלמה עם אובדן. חוזרת הבייתה. סוגרת את הצד שלי של המיטה ומבינה מכך שהאבל הזה יהיה ארוך.
 
התשובה האולטימטיבית

take two aspirins and call me in the morning זה הצד הקל של הדברים כי צריך ואפילו חובה להכניס קצת קלות לשרשור כזה כבד. תקופת צינון מתרחשת בכל מקרה, ואורכה שונה מאדם לאדם ואשה לאשה, אבל אל תשכחי כמה אמיתות שאני מרשה לעצמי לכתוב להלן. כיוון שלא ניתן ללמוד הרבה עלייך מהכרטיס אשאל אותך ארטיסטית (וזה נכון גם לשאר האבלים והאבלות): את בריאה? יש סביבך אנשים שאוהבים אותך? יש לך עבודה? השמש תזרח מחר בבוקר? הים הוא כחול? יש פרחים שפורחים? לא שאני מלגלג חלילה על כאבך אבל חייבים להתעשת ולקום ולהמשיך לצעוד. שבת שלום ושלווה
 
../images/Emo57.gif

בהחלט הכל בפרופורציות הנכונות. תודה על התשובה היפה. אני לא מתאבלת.... אבל יש מצב חדש שאליו אני מסתגלת.
 

DIVER 69

New member
../images/Emo45.gifכל מילה ברזל

"פרפטום מובילה" עוד לא המציאו אחד כזה. מזכיר לי את המורה "לטרמודינמיקה",
 
למעלה