בנין מיותר לחלוטין שצץ לו לפתע פתאום. כשיורדים מהדשא של הבניין הראשי במדרגות לכיוון הכביש הנופי, רואים שומר ומאחוריו בנין. זה זה. בהצלחה. יש עוד כמה דרכים להגיע למקום, אבל כל הכיף במבוך הזה הוא לגלות לבד. תהנה וספר לחברים.
האמת כל הפעמים שהייתי שם, אז תמיד שקט שם.. אפשר לשבת שם מול הנוף, בלי רעש, ללמוד, לדבר או סתם להעביר את הזמן, במידה וצריך.. בגלל שעכשיו קר, אז אי אפשר לשבת בחוץ שם.. אבל בדרך כלל, כאשר לא קר, ממש כייף לשבת שם.