שאלת מיקום

שאלת מיקום

או שאני לא מעודכנת או בעלת אמנזיה, אבל מה זה לכל הרוחות הצפוניות "בניין הסטודנט"?
 

thunderstorm

New member
הפיל הלבן החדש

בנין מיותר לחלוטין שצץ לו לפתע פתאום. כשיורדים מהדשא של הבניין הראשי במדרגות לכיוון הכביש הנופי, רואים שומר ומאחוריו בנין. זה זה. בהצלחה. יש עוד כמה דרכים להגיע למקום, אבל כל הכיף במבוך הזה הוא לגלות לבד. תהנה וספר לחברים.
 

EastGirl83

New member
../images/Emo45.gif

אבל למה מיותר? הוא יפה.. הנוף מדהים.. ומי שרוצה פרטיות.. אפשר למצוא
 

EastGirl83

New member
../images/Emo9.gif

האמת כל הפעמים שהייתי שם, אז תמיד שקט שם.. אפשר לשבת שם מול הנוף, בלי רעש, ללמוד, לדבר או סתם להעביר את הזמן, במידה וצריך.. בגלל שעכשיו קר, אז אי אפשר לשבת בחוץ שם.. אבל בדרך כלל, כאשר לא קר, ממש כייף לשבת שם.
 
למעלה