שאלת יחסים

גאניס1

New member
שאלת יחסים

אני מקווה שאני לא ממחזרת פה שאלה- נו אני חדשה.... נגיד שאתם בזוגיות חדשה, הכרתם מישהו בפאב , מועדון - בקיצור בחיים האמיתיים, לא בהילל או כאלה. מה הרגע שאתם משתפים אותו לגבי העבר שלכם? אני לא מדברת עם משפחתי, ואני אף לא יודעת איך לגלגל את הנושא... תמיד יש את המבט המרחם הזה, זה מעצבן. וגם יש את אלה שתמיד אומרים "אבל זו המשפחה שלך...הם חרדים לא ערבים..." איך אתם מסבירים ומתי השלב שאפשר לספר מאיפה באת? אני אשמח לתשובות וסיפורים- אני הגעתי למצב שאני משקרת וממציאה שהתייתמתי (פ- א- ט- ת !!!)
 
2 דברים

ראשית: לשקר אין רגליים. שנית: איך שאת מרגישה שהקשר בינכם נוצר ולא על סמך זה שאת חוששת איך הוא יגיב. סיכום: אל תשקרי ותגידי לו שאם הוא כ``כ אוהב אותך אז אין (בינתיים) שום סיבה שאת חייבת לו תשובה. הוא כמובן לא יהיה מרוצה מזה אבל כך תדעי אם הוא יהיה בעל/אבא לעתיד שלך.
 
לא פאטת

פאתט. למה להמציא כזה דבר? במיוחד כש"המבט המרחם הזה" הוא שמטריד אותך. בחייאת, אנחנו במאה העשרים ואחת, למי אכפת מי אבא שלך? להיפך, שינוי עצמי בסדר גודל כזה בחיים, רק יוצר הערכה והתעניינות. ובקשר לבחורצ'יק ששיקרת לו, מקווה שלא עשית מידי הרבה דרמה <ואז הוא תפס לי את היד ואמר 'תשמרי על אמא שלך' ועצם עינים. בכיתי והמשכתי להחזיק לו את היד לכמה שעות אחרי זה, לא כי רציתי, היד שלו פשוט ננעלה עלי, היו צריכים להביא פאקינג מפתח שוודי בשביל לשחרר אותי> מציע שתספרי לו את האמת ASAP, אולי תאמרי לו שזו הייתה מין מטאפורה, כי לפעמים את מרגישה יתומה. או בולשיט אחר בסגון הזה שאת בטח מורגלת אליו.
 
WTF -

מי שצריך לשקר לו, לא ראוי שתתכנני את הדיון איתו בכלל. אם את מתכוונת "להכניס" אותו לחיים שלך, כיותר מאורח לרגע, אז כדאי שזה יהיה מישהו שנעים לך להיות כל דבר שהוא עובדה בחייך- במצב הזה כדאי לאמר את האמת. מתי? - בלי לחשוב על זה, מתי שמתחשק לך. הוא אמור להיות הרבה בחיים שלך, אז תרגישי בנוח כבר עכשיו. אם מלכתחילה את מכניסה אותו רק כאורח לרגע - לא כדאי להשקיע מחשבה ב - איך אתנהג איתו? האם כדאי לספר לו כך וכך? וכו. הוא כאן לרגע, ואת תהיי שם עם עצמך כל הזמן. אותך, כדאי לא לעייף - אם זה לוקח אנרגיה, אז לא צריך לספר לאחד כזה. ואז גם לא נורא שהוא יגלה וכו.. אם לוקח אנרגיה לא לספר, אז לספר. הסתייגויות- אל תגידי את האמת אם את חושבת שהדיון / עניין בנושא יסב את ה"דיון" מנושאים מהותיים אחרים. או אם לא בא לך לדבר על : "למה יצאת בשאלה"? וכאלה.. הסתייגות נוספת - קיימת תופעה מוזרה בקרב חילונים ששומעים שאת יוצאת בשאלה. אני לא יודעת מאיפה הם הביאו את הרעיון הבא: אם את יוצאת בשאלה, אז את בטח רעבה/סקרנית/איבדת אינהיביציות לחלוטין (טוב נו, זה אולי הגיוני) לחוויות מיניות שהם כמובן ידעו "לספק" - וללמד. אז אם לא בא לך עם האדם הזה, אני מציעה לא לספר שיצאת בשאלה.
 

קופיפלה

New member
מי ששואל מה אני עושה

אני אומר עובד ואז שואלים מה עם צבא אני אומר עוד מעט (מה שנכון) ואז שואלים מה קרה אני אומר היה פטור של בן ישיבה חלק סותמים חלק מתענינים איך מתי למה וכו אבל אם בגלל זה לא מתאים לה להיות בקשר שתחפש מישהו אחר
 
מאד תלוי

כמה מהר זה עולה בשיחה, אני לפעמים יכולה לסחוב את השיחה הראשונה בלי להגיע לנושא ולפעמים על השאלה הראשונה הנושא עולה. אף פעם לא אשקר בעניין, כמו שאמר אבזץ ברוב המקרים היציאה בשאלה הופכת להערצה וממש לא לרחמים. מה גם שממש אין לנו במה להתבייש.
 

Moon rise girl

New member
אבזץ אמר שהוא בתול...

ובהחלט מסכימה שאין במה להתבייש, בפעמים שהנושא עלה במקרה (בראיונות עבודה בעיקר) דווקא הביעו התעניינות והערכה.
 

freewoman

New member
אני חושבת שכינות עדיפה.

את אף פעם לא יכולה לדעת איך ההיכרות תיתפתח אז למה לקחת את הסיכון? מצד שני, לא בכל מצב צריך למסור פרטים לפעמים אפשר פשוט להתחמק. נתון לשיקול דעתך...
 
כנות

אף פעם לא הבנתי למה להסתיר. את מי שאת, ואם הוא לא מקבל את זה, הוא לא שווה את זה. אין מה להסביר. וכמו שכבר כתבו פה, לרוב זה דווקא יתרון.. אלא אם כן את בקטע של סטוצים כמובן.אך על זה כנראה שלא תישאלי על משפחתך. אולי על אחיות נוספות.
 
"בחיים האמיתיים , לא בהלל או כאלה"...

מה זה השטויות האלו??? יש זוגות שחברים לחיים בהלל או מהפורום ומצאו את אהבת חייהם וגם כאלו שנישאו... אז שלא יעבדו עליכם!!!!!!!! ולמרות זאת אפשר ורצוי למצוא אהבה בכל מקום ולאו דווקא כאן.
 
בכל קשר....

גם סתם חברים חדשים מגיע השלב של שאלות המשפחה והעבר... בהתחלת היציאה הייתי מספרת בקיצור שאני מבית דתי וכו... ואז באו התגובות שתמיד נעות בין הערצה "וואו כל הכבוד לך..בגיל שלך וכו" לבין רחמים."איך את מסדרת?איזה מסכנה.." בהמשך פשוט הפסקתי לשתף... אני שונאת את שני סוגי התגובות... אני לא מסתירה!ולא מתביישת בזה! להפך אני גאה בזה.. אבל יש אנשים שפשוט לא יבינו את זה ולכן אני מצנזרת...
 
הלל ופורום זה

מהווים עבור יוצאים בשאלה סביבה תומכת ומבינה יותר מאשר כל סביבה חברתית אחרת. סביבה זו מצויינת ואני בעצמי נהנה ממנה. אך ברור שהתנאים הנוחים במיוחד בסביבה זו אינם מצויים בכל סביבה אחרת.
 
למעלה