שאלת יחסים
אני מקווה שאני לא ממחזרת פה שאלה- נו אני חדשה.... נגיד שאתם בזוגיות חדשה, הכרתם מישהו בפאב , מועדון - בקיצור בחיים האמיתיים, לא בהילל או כאלה. מה הרגע שאתם משתפים אותו לגבי העבר שלכם? אני לא מדברת עם משפחתי, ואני אף לא יודעת איך לגלגל את הנושא... תמיד יש את המבט המרחם הזה, זה מעצבן. וגם יש את אלה שתמיד אומרים "אבל זו המשפחה שלך...הם חרדים לא ערבים..." איך אתם מסבירים ומתי השלב שאפשר לספר מאיפה באת? אני אשמח לתשובות וסיפורים- אני הגעתי למצב שאני משקרת וממציאה שהתייתמתי (פ- א- ט- ת !!!)
אני מקווה שאני לא ממחזרת פה שאלה- נו אני חדשה.... נגיד שאתם בזוגיות חדשה, הכרתם מישהו בפאב , מועדון - בקיצור בחיים האמיתיים, לא בהילל או כאלה. מה הרגע שאתם משתפים אותו לגבי העבר שלכם? אני לא מדברת עם משפחתי, ואני אף לא יודעת איך לגלגל את הנושא... תמיד יש את המבט המרחם הזה, זה מעצבן. וגם יש את אלה שתמיד אומרים "אבל זו המשפחה שלך...הם חרדים לא ערבים..." איך אתם מסבירים ומתי השלב שאפשר לספר מאיפה באת? אני אשמח לתשובות וסיפורים- אני הגעתי למצב שאני משקרת וממציאה שהתייתמתי (פ- א- ט- ת !!!)