מבינה אותך לגמרי אבל לא מסכימה
אני מאמינה שהסבלנות וההתחשבות מתחילה מאיתנו וההתחשבות לא נעצרת רק כי עכשיו לא מתאים לך להתחשב כי מדובר בבן הפרטי שלך. התחשבות נמדדת למרות הצרכים הפרטיים שלנו. התגובה הזו אופיינית לכל כך הרבה אנשים בחברה שלנו שמוכנים להתחשב עד הפופיק הפרטי שלהם ואח"F אנחנו מצקצקקים בלשון "אוי איז ומדינה, אילו אנשים". מזל שאני מכירה אותך מלי ויודעת שאת לא כזאת...
פרופורציות, בכל זאת יום הולדת...יש הרי עוד זמנים לחגוג ימי הולדת, מה הדחיפות דווקא כאן? למה לא לחשוב ולהתחשב בצרכים של ילדים אחרים, את מדברת על ההורים ואני חוזרת ואומרת ההתחשבות היא בילדים.
אני מאמינה שהסבלנות וההתחשבות מתחילה מאיתנו וההתחשבות לא נעצרת רק כי עכשיו לא מתאים לך להתחשב כי מדובר בבן הפרטי שלך. התחשבות נמדדת למרות הצרכים הפרטיים שלנו. התגובה הזו אופיינית לכל כך הרבה אנשים בחברה שלנו שמוכנים להתחשב עד הפופיק הפרטי שלהם ואח"F אנחנו מצקצקקים בלשון "אוי איז ומדינה, אילו אנשים". מזל שאני מכירה אותך מלי ויודעת שאת לא כזאת...