שאלת השאלות !!!!!

deathcaster

New member
שאלת השאלות !!!!!

מי נשאר בפוך ? מי טמבל (כמוני) והגיע לאוניברסיטה ?
 

MsUnderstood

New member
אני באוני../images/Emo10.gif

וקר לי
יש היום שיעורים שאי אפשר להפסיד
נראה לי שמחר אני מגיעה לשעתיים בערב עם נעלי קיפי ופוך
 

niva99

New member
אני ../images/Emo188.gif../images/Emo182.gif../images/Emo183.gif

"התחלתי ולכן אסיים"... זה מה שקורה כשמחוייבים למטופלים.
אין את הלוקסוס / האופציה לבטל בגלל מזג אויר סוער
 
גם אני טמבלית

ועוד ב-4 שעות הראשונות פעל לנו מזגן על קירור בכיתה וזה היה פשוט לא אנושי. החלטתי שאם מחר זה יהיה ככה אז אני לא אגיע לאונ' מחר אבל אז גיליתי שאין לי חשמל בבית אז אני כבר לא יודעת מה עדיף...
 
למעלה