שאלת השאלות !!!!! מי נשאר בפוך ? מי טמבל (כמוני) והגיע לאוניברסיטה ?
D deathcaster New member 12/12/10 #1 שאלת השאלות !!!!! מי נשאר בפוך ? מי טמבל (כמוני) והגיע לאוניברסיטה ?
M MsUnderstood New member 12/12/10 #2 אני באוני../images/Emo10.gif וקר לי יש היום שיעורים שאי אפשר להפסיד נראה לי שמחר אני מגיעה לשעתיים בערב עם נעלי קיפי ופוך
אני באוני../images/Emo10.gif וקר לי יש היום שיעורים שאי אפשר להפסיד נראה לי שמחר אני מגיעה לשעתיים בערב עם נעלי קיפי ופוך
N niva99 New member 12/12/10 #3 אני ../images/Emo188.gif../images/Emo182.gif../images/Emo183.gif "התחלתי ולכן אסיים"... זה מה שקורה כשמחוייבים למטופלים. אין את הלוקסוס / האופציה לבטל בגלל מזג אויר סוער
אני ../images/Emo188.gif../images/Emo182.gif../images/Emo183.gif "התחלתי ולכן אסיים"... זה מה שקורה כשמחוייבים למטופלים. אין את הלוקסוס / האופציה לבטל בגלל מזג אויר סוער
H hilla עם דאבל L New member 12/12/10 #4 גם אני טמבלית ועוד ב-4 שעות הראשונות פעל לנו מזגן על קירור בכיתה וזה היה פשוט לא אנושי. החלטתי שאם מחר זה יהיה ככה אז אני לא אגיע לאונ' מחר אבל אז גיליתי שאין לי חשמל בבית אז אני כבר לא יודעת מה עדיף...
גם אני טמבלית ועוד ב-4 שעות הראשונות פעל לנו מזגן על קירור בכיתה וזה היה פשוט לא אנושי. החלטתי שאם מחר זה יהיה ככה אז אני לא אגיע לאונ' מחר אבל אז גיליתי שאין לי חשמל בבית אז אני כבר לא יודעת מה עדיף...