שאלת השאלות - איך להגיע לבן זוג המתאים

דווקא יש בכך הגיון

בהתחשב בעובדה שנשים יכולות להביא צאצאים ללא גברים (בנק זרע) , ולגברים אין את האפשרות הזו בישראל, נוצרת כאן אסימטריה משמעותית.

אגב, לא הבנתי איך יחס בין מספר רווקים לרווקות תומך בטענה שלך. זה לא משנה לצורך העניין מי בררן יותר, כל התפשרות (אם מצד הגבר ואם מצד האישה) תוריד גם גבר אחד, וגם אישה אחת מה pool. לא נכנסתי לכתבה (אין לי אפשרות כרגע) אבל ייתכן שיש יותר רווקים מרווקות, משום שבגילאים שלפני הנישואים יש יותר גברים מנשים (נולדים יותר זכרים מנקבות).
 
איך זה תומך באיזו טענה?

ההתייחסות למספר הרווקים לעומת רווקות הייתה תגובה לסיום שלו:
"הרי סטטיסטית יש אותו מספר גברים ונשים... רק שיש הרבה יותר רווקות ממורמרות עם הרבה חתולים"
 
לדעתי הוא לא התכוון למספר הרווקות

אלא למספר הרווקות הממורמרות. כלומר תת הקבוצה "ממורמרת" הקבוצה רווקות, גדולה יותר מתת הקבוצה "ממורמר" בתוך הקבוצה רווקים.
אבל ייתכן כמובן שלא הבנתי אותו נכון.
 
אני לא רואה סיבה להניח

שיש יותר רווקות ממורמרות מרווקים ממורמרים. יכול להיות שיש יותר רווקות ממורמרות שמגדלות חתולים מרווקים ממורמרים שמגדלים חתולים...
 

Surrealistical

New member
כמה הנחות חסרות בסיס על אדם זר

אתה נשמע ממורמר ברמות ושופט בעיקר מהחוויה האישית שלך.
 

מיכל203

New member
מזל טוב - הגעת לעמוד הראשי

הגיע הזמן להבין שאין כבר מה לשאול שאלות כאלה באינטרנט, בעיקר בצורה שבה שאלת. והמבין יבין.
 
פשששש אני פשוט המום מכמות הרעל שיוצאת פה

בדרך להקיא.
בחורה העלתה פוסט שבו היא מתארת מצוקה. לא מצליחה להכיר גבר שראוי לה.
היא לא הפגינה שום זלזול ולא התנשאות.
אמרה בפשטות שסוג הגברים שהיא מכירה , או שרוצה סקס מייד והיא מבינה לבד שזה לא יוביל לשום מקום , או שהם מזיינים את המוח.
כל שונאי הנשים והשובינסטים והלגלגנים הופיעו פה ושפטו ורצחו את האופי שלה.
מה קרה??? הפכתם פסיכולוגים?
ניראה לי שזה פשוט כיף לאנשים פה בפורום לרצוח נפשות. כולם ביחד ממטירים אש.
חסר גברים ונשים שנשארו רווקים עד גיל 40?
ומי שבינכם נשוי וקיבל את הסטמפה שהוא לא מתוסבך / לא חושב שהשמש זורחת לו מהתחת כי הוא עשה בזמנו את הדבר הנכון והתפשר, האם אתם יכולים להעיד שאתם מאושרים, שלמים עם ההחלטה, קמים עם חיוך כל בוקר?
כולכם פוזה אחת גדולה. (ולא אני לא מכיר את פותחת השרשור)
אני מהמר בשמי שאם זה היה גבר שפותח את אותו פוסט בדיוק לא היה מקבל את המקלחת הזו.
אני חושב שזוגיות טובה זה עניין של מזל ונסיבות.
יש אנשים שנמצאים בסטאטוס "זוגיות / נישואין" ואומללים ויש אנשים שטוב להם להיות לבד.
יש בעיה שגם מתרגלים לחיות לבד ואז יותר קשה לקבל פרטנר שיגור איתך ויחלוק איתך את החיים. זה טבעי.
לפותחת השרשור, אני חושב שאת צריכה לגוון את השיטות , לאו דווקא ללכת למטרה של דייט אלא להיות במסגרות שבהן ישנם אנשים במצבך.
טיולים / תחביבים / קבוצות ספורט.
אם את לא לחוצה על הורות אז מצבך יחסית טוב. יש אנשים שמוצאים את אהבת חייהם בגיל 50+ ולפעמים גם יותר מאוחר. יש אלפי דוגמאות.
בהצלחה רבה
מיתר
 
אני לא מסכים

אין לגברת מחסור בדייטים, טיולים יהיו לה בזבוז זמן
היום מכירים באפליקציות ובעתיד כולם יכירו כך, זה רק עניין של זמן
המציאות השתנתה, פשוט כנראה שהבחורה לא יודעת לזהות מתי משהו רציני איתה ומתי לא, בטוח שיש לה מספיק פונים אבל היא מתמקדת במבוקשים ביותר שרוצים אותה רק ללילה.
אי אפשר לצפות מהגבר שמבוקש בכמה רמות מהבחורה להתחייב לה, חוקי היצע וביקוש פשוטים. מפתיע אותי שבחורה בגילה כבר לא הפנימה את זה.
לכן כולם פה מציעים לבחורה לצאת מהסרט שהיא חיה בו ולהוריד את הרף.
הבחורה פה אנונימית, וכמובן המקלחת בהחלט במקום כי מדובר בתופעה לא קטנה להרבה רווקות בגיל מאוחר שחושבות שכל העולם לא בסדר ושהן מושלמות
&nbsp
 

efrat511

New member
וואוו תודה מיתר
על ההגנה וההבנה

אתה גבר לעניין

מסכימה עם כל מילה ואכן צריכה יותר לצאת מהשגרה לטיולים או איזה חוג.
בכל גיל אפשר למצוא אהבה ואף פעם לא אבוד. אני כמובן רוצה כבר אתמול וגג מחר
 

קליט

New member
נראה לי

שאת יכולה להבחין בכרטיס שלו באתר ההכרויות - האם הוא רציני, אם בכרטיס שלו יש פירוט אז זה כבר נשמע טוב, את יכולה כמובן להרחיב את מעגל החיפוש לגרושים ועוד, תבדקי אם את מגיעה לפגישה מיואשת ועצובה. ועוד משהו, גבר שמנסה שיהיה סקס/נשיקה בפגישה הראשונה/שניה - הוא לא רציני ?
 

efrat511

New member
כן אם הוא מתנה את ההמשך בזה, לוחץ בכיוון די מהר או פשוט נעלם

ולא, מגיעה הכי הפוך ממיואשת ועצובה...
 

Surrealistical

New member
אל תקשיבי לחסרי החיים האומללים שהגיבו לך כאן

כל אחד מדבר כאילו הכיר אותך שנים (ושנא אותך כל השנים האלו) אבל בתכלס לכול ממורמרי החיים האלו אין מושג על מה הם מדברים. הם לא יודעים מה הציפיות שלך, לא יודעים מה היסטוריית הקשרים שלך ולא מה יש לך להציע לבן זוג. בעצם לא יודעים דבר.
מה שאני כן אגיד לך זה שאת לא מוצאת עם גברים כאלו "סתם ככה" פעם אחר פעם. אין לזה קשר למקריות ובספק אם יש לזה קשר לשדה האנרגטי. ברוב המקרים האלו האשמה היא באדם עצמו ולמי אותו אדם נמשך. מכיוון שאת טוענת שבכלל לא פגשת גברים "נורמלים" במשך שנים אני אניח שהבעיה היא בסינון הראשוני שלך. אם את מנסה להכיר במציאות אז אולי הבעיה היא במקומות שאליהם את יוצאת, ואם דרך האינטרנט אז כנראה הבחורים הטובים נפסלים אצלך עוד לפני שמגיעים לשלב של שיחה. יכול להיות יש איזשהם מאפייני אישיות שמושכים אותך אבל נמצאים דווקא אצל הדושים או הלא יציבים. אם יש מספר מסויים של גברים שפונה אליך תנסי ללכת דווקא על הטיפוס שלרוב לא הית נפגשת איתו. אולי תופתעי לטובה.
 

efrat511

New member
תודה על העצה מתוקה


כן, שמתי לב שיש כאן לא מעט סייקו ממורמרי חיים שמשליכים עליי את כל השיט שלהם בלי באמת לקרוא מה כתבתי, כך שבאמת אין טעם להתייחס ולהגיב לאנשים שהם לא ברי שיחה ומפוצצים בדעות קדומות. כל דבר שמביעה גם ככה מעוותים וקוטלים בלי פרופורציות.
אני מתייחסת למה שאמרת והתכונות שאני נמשכת אליהם ונגיד נשמעים לי בכרטיס אם מכירה באינטרנט וכך גם בטלפון הם טוב לב, הומור, עדינות, פתיחות, חיות, שיחה ראשונית חביבה ומעניינת...לא בדיוק תכונות של מניאקים. מי שנשמע גס רוח, מתוסבך שמחפש לריב ולרדת עליי אני לרוב מזהה כבר בצ'ט ראשוני ולא מגיעה איתו לפון. גם קרה שהיתה שיחה נחמדה בפון וכשבאים לקבוע הכל מתהפך לשלילה בשניה כשמהצד השני רוצים לבוא אליי הביתה או שאבוא אליהם. לפעמים בכלל אין סינכרון בין כרטיס או צ'ט נעים בו אדם חושב לפני שכותב ורוצה להרשים לבין טלפון של שיחה קולית חיה שם יכול לצוץ מישהו אחר לגמרי מבחינת וייב.
בפגישה ראשונה כבר רואים את כל התמונה וגם לא במלואה כיוון שיש אנשים שיעשו הכל להרשים, מסיכת הג'נטלמן עאלק שזורק מחמאות, מזמין לי ארוחה, מפזר הבטחות של בילויים, טיולים ואפילו עד דיבור על ילדים וכל זה מתאדה כלא היה כשאין בסוף הדייט, שיכול להיות שעה וחצי בערך, נשיקה סוערת או הזמנה ביתית לפחות לפעם הבאה. תמיד תמוה בעיניי כמה יכולים לטרוח רק כדי להשיג את הסקס המיידי. אני מבינה שפגשתי אוויר והבנאדם מכר לי משחק ולא באמת נחמד. לכן להבין מישהו יותר אפשר רק מדייט שני בו שנינו מעוניינים להיפגש וגם מממשים.
לא שמחפשת את המחמאות ואנשים שפונים אליי בכפרה, מאמי מראש יורד לי מהם אבל יכול להיות שזה בעוכריי להימשך לאנשים מנומסים, ורבליים ובאים בוייב טוב כביכול כי תמיד אומרים שאלה מסתירים הכי הרבה או שחקנים. הנטיה שלי יותר לפסול כאלה שאין להם כישורי שיחה, שתקנים, עושים רושם יבש או חפרנים שמרוכזים בעצמם, מלאי רגשי נחיתות שפוחדים ממציאות ועוסקים בשיחות פון וואצאפ בלי סוף עד כדי בנית מע' יחסים אצלם בראש כשעוד לא נפגשנו. מניסיון גם שכבר נפגשים עם אחד מהשניים זה לא ממש זורם, ההתנהלות הזויה, אני מאבדת סבלנות ובטח אין משיכה.
בכל אופן, אנסה אולי שוב להיות פתוחה לאדם שיכול להיות פחות ורבלי ברושם ראשוני במידה ונתפס לי ישר וטוב...כמה שאעריך את עצמי כאינטואיטיבית למדתי שלפעמים לעולם אין לדעת עד שפוגשים.
 
פה הטעות שלך

את בת 40, לא בת 16
אם יש משיכה אין סיבה לא להתנשק וגם לא שיהיה סקס,
אם זורם וכיף אז למה לא?
יש לי כמה חברים קרובים ששכבו בדייט הראשון ונשואים באושר עד היום, ויש גם כאלה שחיכו והיום גרושים, בקיצור אין שום קשר ואין חוקים, עושים מה שמרגיש.
&nbsp
תצאי כבר מהקיבעון הזה, אני לא אומר שתרוצי למיטה עם כל אחד אבל אם בא לך אז למה לעצור את עצמך? כל עוד את שומרת על עצמך אני לא רואה עם זה בעיה.
&nbsp
ואם בא לך להתנשק עם גבר ואת עוצרת את עצמך, הוא מפרש את זה שאת לא נמשכת או לא בעניין. גבר ברמה שמשקיע בך דייט עם ארוחה בהחלט מעוניין בך (במידה כזאת או אחרת) בשביל סקס אין לו צורך לצאת איתך לדייט אלא להזמין אותך אליו הביתה
&nbsp
שימי לב שגם בעצמך אמרת שעד שלא נפגשים אז אי אפשר לדעת, לכן אין טעם בשיחות סרק בטלפון והתכתבויות ארוכות, זה באמת לא אומר כלום.
&nbsp
עוד דבר אחרון שרוב הגברים יסכימו איתי והנשים לא בטוח יאהבו -
שימי כמה שיותר תמונות אמיתיות שלך, בלי פילטרים, בלי הסתרות, תמונות אמיתיות.
פנים וגוף, שטחי או לא, את חוסכת לעצמך הרבה זמן וכאב לב
הרי בסוף גבר שתכירי לעומק יראה אותך בשלמותך בצורה טבעית, חבל להגיע למצב הזה ולגרום אכזבה לשניכם. מלכתחילה הציגי את החיצוניות שלך בצורה הכי קרובה למציאות
לנשים יש פנטזיה שהגבר יתאהב באופי שלהן ויבוא החתיך ההורס העשיר שהתאהב באישיות שלה - זה מאוד יפה בסרטים, זה לא קורה במציאות.
&nbsp
חמודה, כנראה שלא הפנמת, את בת 40, תתאפסי על עצמך
כל ההערות רק מתוך דאגה וכוונות טובות שבאמת תצליחי ויהיה לך טוב, זה כמובן לא אישי כלפיך כי אף אחד לא מכיר אותך פה.
&nbsp
 

efrat511

New member
יש הערות חכמות ובונות ויש כאלה רדודות, לא קשורות ולשם תוכחה

בלבד כדי להרגיש חכם ויודע כל כמו ההערות המאוד צרות שלך. בטח לא אישי בשבילי ולא נוגע בי כי לא מכירים ולא קשורות אליי הפרשנויות מרחיקות הלכת.
אני רואה שאתה עסוק בגיל נון סטופ, אולי תצא אתה מזה כבר ותתאפס - אין קשר בין מחט לתחת ונשיקה עד סקס הם לא דברים אוטומטיים שעושים ומוכיחים משהו תמיד. יש אליהם הובלה בהתנהגות, במגע. נחמד מאוד שגבר משקיע בארוחה ומתעניין אבל אם הטרחה מסתכמת רק בפגישה אחת מה כל זה שווה בדיוק?! לעוד מפגש חד פעמי שפוסחים עליו הלאה. ואגב, גם אם מגיעים לנשיקה לא אומר שמוכנים ישר להגיע לאינטימיות גדולה יותר.
אני עושה מה שמרגיש לי נכון וטבעי. זאת טעות לגבר לסנן עפ"י שיטה - יש נשיקה בסוף דייט או אין קודם כל. רק נפגשים, יש גישוש היכרות בשיחה, לא סגורים על מה השני חושב, אף אחד לא חייב לשני שום דבר, אין פלירט ממש שמוביל לשם למרות שיש עניין וכימיה. כך שברוב המקרים הנ"ל נשיקה צרפתית לא טבעית וגם לא הכרחית. אמורה להיות נכונות, נתינה וסימפטיה טבעית בפגישה שהיא טובה. לא לתת כדי לקבל באופן הכי צפוי כי דברים טובים באים בלי לתכנן ולצפות.
לגברים שפה - מצטערת, אין שיטה מקצרת לבדוק אם אישה מעוניינת בכם או לא וגם לא אם מסכימה לנשיקה ואפילו מזמינה הביתה בסוף הדייט, כי מהר מאוד אח"כ גם יכולה להגיד לא נראה /מתאים לי וזה לא אמר כלום או היה אישי אפילו.
הדבר היחיד שאפשר לעשות זה לנסות להקשיב לאינטואיציה שלכם, "לקחת סיכון" על מה שמעורר עניין, סקרנות, משיכה ופשוט להמשיך לפגישה שניה,אליה מגיעים קצת יותר משוחררים ובנוחות. הכל בהדרגה בלי לחץ.
 

Surrealistical

New member
נראה שאת בדרך הנכונה

ונותנת דגש על תכונות אישיות חשובות מאשר שטחיות. קשה באמת לדעת איפה ה"נפילה" מכיוון שלא מכירים אותך באופן אישי. רק אוכל להמליץ לך אולי לנסות לדבר עם האדם קצת יותר לפני הפגישה, ולא לראות בזה כחפירות מיותרות. לחפש כנות באדם ושיחה פתוחה. ככה הפרצופים האמיתיים שלהם מתגלים מוקדם יותר מאשר מאוחר וזה חוסך את האי נעימות של להפגש עם אנשים כאלה, לבזבז את זמן ולפתח ציפיות בשביל למצוא את עצמך יושב מול אדם מרוכז בעצמו ושקרן.
 

efrat511

New member
צודקת - אכן אפשר לחסוך עוד כמה פגישות

של אנרגיה מיותרת אם מדברים קצת יותר בטלפון שלפני

לרוב אני מנסה יותר לזרום עם הראש של הצד השני ולא לנסות לנהל ולהכביד אבל כן צריכה יותר סבלנות ופחות אימפולסיביות בפון.
 
עזבי דייטים

השתתפי במסגרות בנושאים שמעניינים אותך, כמו חוגים, מועדונים חברתיים ולימודים באוניברסיטה, שם תכירי חברים.
&nbsp
 
זה הכי בזבוז זמן בשבילה

רק אפליקציות, חבל על הזמן
&nbsp
לימודים באוניברסיטה? קשה לי להאמין שסטודנט צעיר יסתכל לכיוון של משהי בת 40
זה גם דיי שקוף אז עדיף מההתחלה אפליקציות, הרבה יותר מהיר ויעיל
&nbsp
 
למעלה