שאלת השאלות - איך להגיע לבן זוג המתאים

אף אחד לא משתבח עם השנים

אבל גבר בן 40 הוא בשנות השיא שלו, מבחינת קריירה, כסף, וגם עדיין נראה צעיר יחסית אם שמר על עצמו, לא אמנה כוכבי קולנוע בגילאי 40 כי זה באמת מיותר.
&nbsp
אשה בת 40 כבר כמעט בסוף הפוריות שלה (וזה הרבה בזכות הטיפולים שיש היום)
&nbsp
יש מספיק גברים בני 40 שנשים בנות 30-35 מאוד רוצות אותם לזוגיות.
&nbsp
יש מקרה אחר יוצא מן הכלל שבו נשים בגילאי 40 גם משתבחות וזה אחרי שהן בפרק ב', עשו את הילדים שלהן, הרוויחו הון מהגירושים ועכשיו בא להן כיף ובילוים, אבל זה שונה ולא מייצג.
&nbsp
 
אבל אני הגבתי בדיוק לטענה שלו ש"גבר משתבח עם השנים"

זה לא נכון, אבל מסתבר שיש גברים שחושבים זאת. וכשמדברים על תפקוד מיני - אצל הגבר חלה הדרדרות, כשאצל האישה היא דווקא די בשיאה.
אני לא חושבת שיש נשים בנות 30 רבות שרוצות גבר בן 40 לזוגיות - לא מאוד ולא בכלל. ככל שמתקרבים בגיל בין האישה לגבר יש עלייה ברצון, כמובן - אבל גם הפרש של 10 שנים הוא עדיין הפרש גדול ונשים רבות לא מעוניינות בהפרש שכזה. אם תגיד שרבות מבנות ה-38 הפנויות רוצות גבר בן 40, אני אסכים איתך, אבל גם אצל הגברים וגם אצל הנשים ה"שוק מצומצם" בגילאים האלה. רוב הגברים והנשים בגילאים האלה כבר מצאו זוגיות, וגרושים זה סיפור אחר. גבר שדחה את הזוגיות הקבועה לגיל 40 מתוך מחשבה שבלי קושי הוא ימצא בת 30 כשהוא בן 40 או 40 פלוס - לדעתי משלה את עצמו לא הרבה פחות מפותחת השרשור.
ובאמת, המשפט "לא אמנה כוכבי קולנוע בגילאי 40 כי זה באמת מיותר" מסביר את חלק מהאשלייה שאתם שרויים בה. אתם לא כוכבי קולנוע (שגם הם, אם לא ידעת, נעזרים באיפור/פילטרים/טיפולים כדי להיראות כך...), ואין לכם מה להציע לבת 30 שיש לכוכב קולנוע להציע - שאולי בשבילו היא תסכים לוותר על תפקוד כמו של בן 30 במיטה.
 
אין לך מושג על מה את מדברת

לגבר בן 40 יש כלכך הרבה היצע, בעצם כל אחת בגיל 25-45, רווקה/גרושה וכו'
בגלל זה הם לא ממהרים להתחייב
&nbsp
מספיק רווקות בנות 30-35 בכיף יצאו עם 40, הוא מספק להן בדיוק את מה שהן מחפשות. יציבות, משפחה, מעמד ובטחון
&nbsp
גברים בגיל 30 עדיין רוצים קצת להתפרפר היום
אני לא יודע איזה גברים הכרת לגבי התפקוד המיני אבל נראה שאת משליכה את המדגם הקטן שלך על כלל האוכלוסיה וזה כלל לא נכון
&nbsp
 
האם כל אחת בגילאי 25-30 תסכים

לצאת עם גבר בן 40? לדעתי אתה ממש הוזה.
אם אישה לא התחתנה ומעוניינת להקים משפחה עם גבר, אז כן, בסביבות גיל 35 הן קצת פחות בררניות ויש יותר סיכוי להגמשה של טווח הגילאים. אבל בגיל 30 הסיכוי שהיא תסכים לזוגיות עם גבר בן 40 מאוד נמוך. (שוב, אני לא מדברת על כוכבי קולנוע, כן?)
הידע שלי לגבי התפקוד המיני של גברים בגיל 40 הוא לא מ"המדגם הקטן" שלי אלא ממידע בתחום שנגיש באינטרנט ושאתה מוזמן לגגל ולמצוא בעצמך. אני לא "דוגמת" גברים כדי לעשות סטטיסטיקות על מצב הגבר בגיל 40...
 
ופה אנחנו בדיוק חוזרים לנושא של הפוסט המקורי

"בסביבות גיל 35 הן קצת פחות בררניות"
&nbsp
אז יש כאלו שחכמות בגיל 30, ומבינות שלהתפרפר עם חתיכים צעירים לא באמת יקדם אותן לאנשהו, והן מוצאות גבר מתאים, מקימות משפחה וחיות באושר
ויש כאלה כמו פותחת הפוסט שחושבת שהיא מתנת האנושות לגבר וממשיכות לגדל חתולים ולבכות שאין גברים נורמלים.
&nbsp
לגבי התפקוד - הירידה מתחילה באופן מינורי רק בגיל 40: וגם בקצב של 1-2% בשנה
וגם פה זה רק התפקוד ולא הפוריות ואיכות הזרע
&nbsp
רמת הטסטוסטרון נמצאת בשיאה בגילים 35-20 – גילים שבהם גברים נמצאים בשיא פעילותם הגופנית והמינית.
החל מגיל 40 מתחילה רמת הטסטוסטרון לרדת בהדרגה, בשיעור של 2%-1% בשנה, ובגיל 60-50, הירידה הופכת חדה יותר
&nbsp
מקור:
http://www.focus.co.il/infopage.asp?page=2716
 
גבר מתאים זה לא אומר גבר בן 40.

אני לא יודעת מה איתך, אבל אני לא מכירה כמעט אף אחת שנשואה למישהו שגדול ממנה ב-10 שנים - וההפרשים הגדולים יותר שאני מכירה הם בדורות קודמים, לא בימינו.
אכן רבות מתחתנות בסביבות גיל 30, אבל בגיל הזה יש הרבה פחות לחץ וצורך בפשרה, והן מתחתנות עם גברים שהן מעוניינות להתחתן איתם, בטווח של שנתיים-שלוש מגילן לרוב, ולא עם בני 40. בגיל 35 באמת נשים מתחתנות עם גברים בטווח קצת יותר רחב, אבל גם אז הן לא ששות להתחתן עם מישהו בן 45 - אבל 40 זה בסדר מבחינת בנות 35 לא מעטות, כנראה, והן מוכנות להתפשר על תפקוד במיטה תמורת הבטחה של משפחה.

וכן, אני מדברת על תפקוד - ורמת הטסטוסטרון היא לא המדד היחיד לתפקוד. תמשיך לגגל...
 
קשקוש

אם היית מבינה קצת בסטטיסטיקה, היית יודעת מה ההבדל בין מתאם מול סיבתיות.
&nbsp
כמו שהמגיב הקודם ציין - מיותר להתווכח עם אשה - את צודקת!
הבת 40 שלנו תכיר חתן בן 35, שאין לו בעיות תפקוד מיני והיא לא תתפשר לעולם
&nbsp
&nbsp
 
מי דיבר על בת ה-40? אנחנו מדברים עכשיו

על אם בת 30 או בת 25 יקפצו על המציאה אם גבר בן 40 ירצה להיות איתן בזוגיות - או לא.
אנחנו לא דנים כרגע בפותחת השרשור בכלל, ולרגע לא ניסיתי לטעון שבני 35 יקפצו על המציאה אם היא תרצה להיות איתם בזוגיות.
בסך הכל הגבתי על הטענה שלך שעל בן 40 בנות 30 כ-ן קופצות - כי נראה שגם אתם הגברים חיים קצת באשליות. זה לא אומר שפותחת השרשור, שחושבת שגברים רבים לא ראויים לה אבל אין אף גבר שהיא לא ראויה לו, לא חיה באשליות...
 

efrat511

New member
חחחח הרגו אותי... איזה פירושים מרחיקי לכת אנשים נותנים פה

כתוב א', מגיעים ל-ח'...עכשיו ברצינות - מי שולח לאנוס?! אין ברור מאליו בשום מקרה וכל אחת יכולה לשנות את דעתה בכל זמן. זה שמישהי שיכורה לא אומר שתרצה אוטומטית סקס ועם כל אחד.
להבהרה, אם זה יניח את הדעת או לא, אני שולחת את מחפשי הסקס הנודניקים למיניהם למקומות שקל להשיג בהם סקס פשוטו כמשמעו....כלומר, אם הם גרים על כוכב אחר ולא מודעים כי נכון לכרגע הם מטרחנים באתר היכרות בנסיונות לשכנע איזה "ברת מזל" לקפוץ אליהם ובינתיים נשארים עם הזין ביד.
האופציות נעות בין חינמי ומרצון הדדי במיוחד בפיק אפ ברים לבין אופצית התשלום לנערות ליווי.
מה מוצאים בפיק אפ ברים? בחורות רומנטיות שמחפשות את האחד ומקוות לשיחה טובה? פחות
....אלא אם נגררו לשם באקראי ע"י חבר/ות ורק רוצות לברוח באותה שניה (כמוני למשל
- גם זה קרה).
גברים ונשים באים במכוון למאורות חשוכות, קטנות וצפופות שאין בהם שום דבר פרט לאלכוהול ואנשים כדי לצוד, כדי לזרום ובטח לא למצוא חתן/חבר פוטנציאלי...אם בסוף מתגלגל לזוגיות לתפארת הכל יכול להיות אבל בוא נגיד שלא מציאותי לקוות לאהבה במקום שזועק לסליזיות.
סתם לשבת לשתות ולבלות עם חברים אפשר בבר רגיל, מסעדה, דאנס בר שגם שם כמובן יכולה להיווצר אינטרקציה מינית אבל זה כבר יותר הימור על מי נופלים.
 
במקרה כזה, אפשר פשוט לשלוח אותם

לבחורות שמעוניינות לשכב איתם. לשלוח אותם ל"בחורות שיכורות" אומר שאת פשוט אדם בזוי ואיום, ומחסל כל רצון קלוש לעזור לך. תישארי בודדה. זה פחות גרוע ממה שאת מאחלת לנשים אחרות.
 
בואי נצא מנקודת הנחה שאת צודקת -

שזה כל ההיצע שיש - או גברים שרוצים סקס בפגישה השנייה, או גברים שלא רוצים סקס בפגישה השנייה או כי יש להם בעייה ספציפית שקשורה לסקס או כי הם לא יציבים נפשית.
במקרה כזה את צריכה להחליט מי מבין האוכלוסיות האלה מספיק טובה בעינייך (אפשר גם שתיהן). אם האוכלוסייה הראשונה - את יכולה ללכת עם זה, ולשכב איתם בפגישה שנייה ולראות אם יש המשך - לא בהכרח כולם יברחו מייד אחרי זה - יכול להיות שחלקם כן מעוניינים בקשר רציני בכל זאת. בסך הכל לפחות בתקשורת מדברים על סקס בדייט שלישי, אז דייט אחד פחות לא כזה מהותי. וללא ספק יש זוגות ששכבו אפילו בפגישה הראשונה ועדיין נשארו יחד - זה לא שזה לא קיים. אולי הנורמה עכשיו, או באוכלוסיית היעד שלך, השתנתה לדייט שני - אז בגלל זה תפספסי את כל האפשרויות?
אם האוכלוסייה השנייה - את בהחלט יכולה להחליט שאת מעדיפה לא לעשות סקס בפגישה שנייה ולהיכנס למערכת יחסים עם מישהו מתוסבך, ואולי תגלי שהוא בעצם לא כל כך מתוסבך אלא אולי ביישן, מתרבות קצת שונה, לוקח לו זמן להתחבר או וכו', ושאפשר דווקא לבנות איתו חיים נהדרים - ולתת צ'אנס במקום לקטוע מהר בכל סימן קטן של "מתוסבכות".
בקיצור, אני חושבת שאת צריכה להחליט מה את רוצה, ולפעול בהתאם - ולאו דווקא להניח שכל המזדרזים לסקס לא רציניים או שכל המתוסבכים באמת ממש מתוסבכים ברמה שהם לא מתאימים לקשר.
 
את כנראה לא הפנמת את המציאות

לא יודע כמה מדהימה את, אבל גבר היום חושב 70 פעמים אם להתחייב למשהי אחת.
אז אם את רואה משהו שהוא כנראה יותר מדי טוב בשבילך - אז כן, הוא לא יקח אותך באופן רציני מהסיבה שהוא יעדיף משהי יותר צעירה/יפה/חכמה אם יש לו את האופציה
בינתיים הוא יהנה איתך אבל לא יתחייב לך.
&nbsp
ובנוסף יש את עניין השעון הביאולוגי ברקע שבטח לא מוסיף
הייתי מציע לך - דווקא להנמיך את הרף שלך, בגילך כבר היית צריכה להפנים שה"כאילו נמשכת לזה" זה בעצם משהו שהוא בלתי מושג עבורך (מעבר לקשר קליל או מזדמן)
מניח שאת רוצה לבנות משפחה וילדים, ולזה תצטרכי בגילך כבר דווקא לתת צאנס לאלא שאולי ניראים לך ביישנים או אולי פחות "שחקנים" מאלה שניסית עד היום.
&nbsp
אין שום קשר למגנט או כל תיאוריה אחרת, יש הרבה גברים טובים שבשלים לזוגיות. פשוט הם תמיד הגיעו לאזור הידידים שלך
אם היית בת 30, הייתי ממליץ לך להמשיך לנסות, אבל את קצרה בזמן ואין לך עוד הרבה "אסימונים". כל ניסיון עם עוד שחקן מבזבז לך זמן גם אם זה תקופה קצרה.
&nbsp
תני צאנס אמיתי ותסתכלי על החיבור שנוצר, בלי רשימות מכולת
יש סיכוי שעדיין לא מאוחר מדי
&nbsp
בהצלחה
&nbsp
 

efrat511

New member
אתה כנראה לא הפנמת את מה שכתבתי

א. לא באה ברגש נחיתות בגלל הגיל שלי חלילה ומי שבא לפגוש אותי לא עושה לי שום טובה אלא מתלהב ממני מראש.
ב. עדיין לא גיליתי את ה"טוב מדי בשבילי" אין חיה כזאת...מה שכן, לרוב קרה הפוך אני טובה מדי בשביל הצד השני אבל למרות זאת לפעמים מוכנה לתת צ'אנס להיכרות אם הבחור טוב בבסיסו ומסוגל להתגבר על רגש הנחיתות האישי שלו ולהרגיש בנוח איתי....הכל מסתכם במה עושים לשם כך. מעשיות והתמדה הם חלק מהותי ממה שמושך באדם.
 

markusfeld

New member
מתוך ניסיוני

ואני לא בזוגיות, אי אפשר לכפות אהבה וכל רגש אחר מצד הגבר או האישה לא יספק. לכן תהיי מעשית.
 

La Milagrosa

New member
שום "טיפול" ושום נעליים. כל דבר היום זה "טיפול".

אל תתני לאנשי ה"טיפול" לשתות לך את המשכורות.
את לא צריכה "טיפול".
את צריכה מזל, ואולי את גם צריכה להפסיק לשדר אובססיה על זוגיות ונואשות למצוא בן זוג.
בשביל זה לא צריך שום "טיפול".
 

efrat511

New member
אני לא אחווה הלחוצה מחתונה ממבט 1, זה בסדר :)

בכל אופן, תודה על העצה המפוכחת באשר לטיפולים למיניהם
 
אולי את לא כזאת מושלמת כמו שאת חושבת?

אולי גם את לא מפתיעה אף אחד לטובה? אולי גם בחורים שנפגשים איתך מסתכלים עלייך כמתוסבכת, לא יציבה נפשית או 'מחמאות' אחרות?
הרי אפשר להסתכל עלייך גם בתמהון וזלזול ועל כמה את נואשת שאת מתחילה לחפש הסברים חיצוניים ולהתלות בכל מיני 'תאוריות' של שדה מגנטי וקלישאות של מי שתקוע בהווה לא שחרר משהו בעבר במקום באמת להסתכל פנימה ולבדוק איפה הבעיה שלך.
ולדעתי הבעיה שלך נמצאת בתהליך הסינון שלך. לא סתם הופכים להיות מגנט לכל הטיפוסים שאת פוגשת. וככל שתעשי מהם יותר פסיכים אפסים ולוזרים ככה את מציגה את עצמך באור שלילי כי את הרי זו שבוחרת לצאת איתם. כן. את בוחרת בהם. אף אחד לא מכריח אותך לצאת איתם. אז או שאת לא יודעת במה להתמקד ומה לבדוק או שאת פשוט כל כך נואשת וכל בחור שנראה לך טיפהלה בסדר את אומרת יאללה לדייט. וזה מתכון בטוח לכשלונות שלך.
 
הפוסט פה אמנם למשהי ספיציפית אבל בהחלט משקף את המציאות

&nbsp
המציאות שאתם רואים פה, היא תופעה שנמצאת אצל הרבה רווקות בסוף שנות ה-30 או באזור ה-40 שכבר על "הבאזר" ועומדות לפספס את הרכבת
(הסיכוי להריון בגילאים האלה יורד משמעותית והסיכון לפגמים בעובר גדל מאוד)
&nbsp
ועדיין, הפרינססות חושבות שהשמש זורחת להן מהתחת וכל העולם צריך לעמוד דום כדי לצאת עם הוד מעלתה.
בסוף הן מפנימות את המציאות אבל לרוב זה כבר מאוחר מדי
לדעתי זה קורה מהשפע המדומה שיש להן בגילאים הצעירים שחושבות שהן יכולות תמיד להשיג משהו יותר טוב, אבל אז מגלות שהמשהו היותר טוב הזה לא באמת קיים אלא אם הוא רק ללילה.
&nbsp
איפה את בדיוק בקשר? יש לך כלכך הרבה ציפיות מאותו אביר, אבל מה בדיוק את תורמת? ולמה שאותו אביר שיכול להשיג צעירות ויפות ממך דווקא יתחייב לך?
&nbsp
התופעה רחבת מימדים ומה קורה בסוף?
הרווקות האלה מביאות ילדים מבנק הזרע, שגדלים ללא אבא. וגם אז, לא מבינות שהן כנראה לא פסגת הייקום.
&nbsp
אף פעם לא הבנתי את זה, הדרישות של גבר מבחורה קטנות בסדר גודל מהדרישות של בחורה מגבר ולמה בעצם? הרי סטטיסטית יש אותו מספר גברים ונשים...
&nbsp
רק שיש הרבה יותר רווקות ממורמרות עם הרבה חתולים
 
הדרישות של גבר מהבחורה שהוא יתחתן איתה

קטנות בסדר גודל מהדרישות של בחורה מגבר? על סמך מה אתה אומר את זה? אולי לגברים יש קריטריונים אחרים, אבל גם גברים הם בררנים - אולי הם בררנים פחות מנשים לגבי מי שהם מוכנים לשכב איתה, אבל ממש לא בהכרח לגבי מי שהם מוכנים להתחייב אליה. בוודאי שלא נכון שאם תיקח גבר אקראי ואישה אקראית, האישה בהכרח תהיה בררנית יותר מהגבר.
ואגב, יש יותר רווקים מרווקות. https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4843085,00.html
 
למעלה