ענתיתי וחוזליטה
New member
שאלת בירוקרטיה
אני והבנזוג התחתנו במהלך ההריון. אני בשבוע 36 כעת (כנראה...). עדיין לא שינינו את תעודות הזהות שלנו (עצלות...). השאלה היא אם יעשו לנו עניינים בבית חולים עם זה שאנחנו כאילו לא רשומים כנשואים בתעודות הזהות או שאפשר כבר לדחות את כל הסחבת הבירוקרטית לאחרי הלידה כדי לרשום כבר את חוזליטה כצאצאית שלנו. בקיצור האם אפשר לנצל את כל ההזדמנויות המשמחות בשביל ללכת למשרד הפנים או שכדאי להסחב לשם פעמיים?
אני והבנזוג התחתנו במהלך ההריון. אני בשבוע 36 כעת (כנראה...). עדיין לא שינינו את תעודות הזהות שלנו (עצלות...). השאלה היא אם יעשו לנו עניינים בבית חולים עם זה שאנחנו כאילו לא רשומים כנשואים בתעודות הזהות או שאפשר כבר לדחות את כל הסחבת הבירוקרטית לאחרי הלידה כדי לרשום כבר את חוזליטה כצאצאית שלנו. בקיצור האם אפשר לנצל את כל ההזדמנויות המשמחות בשביל ללכת למשרד הפנים או שכדאי להסחב לשם פעמיים?