NacroMittler
New member
שאלות...
הרבה פעמים אני מרגיש כאילו משהוא הולכ לי על היד, או משהו כזה, כאילו מדגדגים אותי עם נוצה וכשאני מסתכל אין כלום (למרות שזה ממשיך). וקראתי באיזה שהוא מקום (אולי אפילו פה) שכשיש ישויות מסביבך זה אחד ה"סימפטומים"! א. זה נכון או שזה סתם בולשיט? ב. אם זה נכון, איך אני יודע את כוונתם של הישויות? ג. מה אני עושה נגד זה? בקשר ל-ב´ ו-ג´, אני לא מנוסה במאגיה! אני מתחיל אבל אני משתדל עדיין רק לקרוא ולהתעניין, אז תתחשבו בזה!
הרבה פעמים אני מרגיש כאילו משהוא הולכ לי על היד, או משהו כזה, כאילו מדגדגים אותי עם נוצה וכשאני מסתכל אין כלום (למרות שזה ממשיך). וקראתי באיזה שהוא מקום (אולי אפילו פה) שכשיש ישויות מסביבך זה אחד ה"סימפטומים"! א. זה נכון או שזה סתם בולשיט? ב. אם זה נכון, איך אני יודע את כוונתם של הישויות? ג. מה אני עושה נגד זה? בקשר ל-ב´ ו-ג´, אני לא מנוסה במאגיה! אני מתחיל אבל אני משתדל עדיין רק לקרוא ולהתעניין, אז תתחשבו בזה!