שאלות לגבי tier 1
שלום רב, אתמול הרצתי שוב את מחשבון הנקודות של ה-tier 1 בבריטניה, וגיליתי דבר שהפתיע אותי, לאחר שבעבר הרצתי אותו גם - האם הוקלו הדרישות, וכעת גם תואר ראשון מזכה בנקודות? זה בדיוק מה שהיה חסר לי כדי לקבל מספיק נקודות. ניסיתי לחפש גם בפורום וגם מחוץ לו מידע בנושא, וגיליתי רק שבאפריל היה איזה שינוי, אם כי לא ברור לי מה טיבו, וכל מה שמצאתי הוביל לקישור המת למטה (גם כאן בפורום מצאתי אותו)... כמו כן, האם מישהו יודע לומר מה מצב שוק העבודה בתחום התוכנה בבריטניה כיום? האם יש התאוששות? תודה מראש!
שלום רב, אתמול הרצתי שוב את מחשבון הנקודות של ה-tier 1 בבריטניה, וגיליתי דבר שהפתיע אותי, לאחר שבעבר הרצתי אותו גם - האם הוקלו הדרישות, וכעת גם תואר ראשון מזכה בנקודות? זה בדיוק מה שהיה חסר לי כדי לקבל מספיק נקודות. ניסיתי לחפש גם בפורום וגם מחוץ לו מידע בנושא, וגיליתי רק שבאפריל היה איזה שינוי, אם כי לא ברור לי מה טיבו, וכל מה שמצאתי הוביל לקישור המת למטה (גם כאן בפורום מצאתי אותו)... כמו כן, האם מישהו יודע לומר מה מצב שוק העבודה בתחום התוכנה בבריטניה כיום? האם יש התאוששות? תודה מראש!