שאלות בכמותית

Sir Master

New member
שאלות בכמותית

1. כאשר מבצעים פיווט ומקבלים 5 0 0 0 (5 זה התשובה) זה אומר שהם תלויים לינארית או שאין פיתרון ? 2. ואם מקבלים 0000 זה אומר שהם תלויים לינארית ? 3 ששואלים למה הוקטורים בלתי תלויים לינארית מה אמורים לרשום ( האם מספיק לרשום שביצעתי פיווט והגעתי למספר טורי יחידה ולכן הביטווים בלתי תלוים ) או שיש משהו מעבר ? אלירן
 

shubi82

New member
תשובות בע"מ

1.אם קיבלת 5 0 0 0 אז אין פתרון כי 0+0+0 לא יכול לתת 5 בשום מקרה. 2. אם קיבלת שורת אפסים => הדטרמיננטה מתאפסת ולכן בוודאות הם תלויים. לפי אלטמן: אם טורים/שורות של דטר' תלויים ליניארית, הדטר' מתאפסת (אם ורק אם). ולהיפך: אם הדטר' מתאפסת, הטורים/שורות תלויים. 3. לדעתי, אם הגעת בפיווט ל-3 טורי יח' (כשN=3) זה נראה לי מספיק, ולרשום הסבר קטן בצד... הכל בע"מ, תיקונים וחידודים יתקבלו בברכה
 
למעלה