Sir Master
New member
שאלות בכמותית
1. כאשר מבצעים פיווט ומקבלים 5 0 0 0 (5 זה התשובה) זה אומר שהם תלויים לינארית או שאין פיתרון ? 2. ואם מקבלים 0000 זה אומר שהם תלויים לינארית ? 3 ששואלים למה הוקטורים בלתי תלויים לינארית מה אמורים לרשום ( האם מספיק לרשום שביצעתי פיווט והגעתי למספר טורי יחידה ולכן הביטווים בלתי תלוים ) או שיש משהו מעבר ? אלירן
1. כאשר מבצעים פיווט ומקבלים 5 0 0 0 (5 זה התשובה) זה אומר שהם תלויים לינארית או שאין פיתרון ? 2. ואם מקבלים 0000 זה אומר שהם תלויים לינארית ? 3 ששואלים למה הוקטורים בלתי תלויים לינארית מה אמורים לרשום ( האם מספיק לרשום שביצעתי פיווט והגעתי למספר טורי יחידה ולכן הביטווים בלתי תלוים ) או שיש משהו מעבר ? אלירן