שאלונת,

ערו

New member
שאלונת,

יש לי חברים וירטואלים שהם החברים האמיתיים שלי, נראה לכם שיש כאן סתירה במשפט הזה?
 

שמים1

New member
תשובונת ../images/Emo23.gif

בהתחשב בעובדה שמאחרי המקלדת יש אנשים ולב אז בהחלט אין סתירה. שתי חברותיי הטובות ביותר הן וירטואליות , אחת ראיתי ואת השנייה אפילו לא בתמונה. והיא יקרה לי כמו אחות , אתה רואה סתירה כל שהוא כאן? לרגשות , לקשר ולחברות אין כללים , כל עוד יש שני אנשים או יותר כמובן שזורמים בנעימות ונאמנות זו בהחלט חברות.
 
חברות וירטואלית

אם החבר הוירטואלי הוא כמו במציאות, לא מסתתר מאחורי ניק, לא מתחזה ולא מתיפייף, אזי, כן, ודאי קיימת חברות וירטואלית בתנאי שלאורך זמן נוצרו אמון וכבוד הדדי...ומי שאכן חבר, אין לו סיבה להישאר בוירטואליה בלבד....
 

שמים1

New member
לא בהכרח ...

חבר יכול להישאר וירטואלי , זה לא סותר את העובדה שהוא ישר , אמין וחבר מכל הלב.
 
ןירטואליה

זה מה שהתכוונתי, שמים...קיימת חברות וירטואלית, ודאי,,אם החבר הוא אמיתי וזאת מבינים אחרי זמן שעובר ונוצר אמון...אין זה סותר, ולא אמרתי שחבר וירטואלי חייב להיות כם במציאות..כל אחד וסיבותיו הוא..יש כאלה שאין להם עניין להיחשף במציאות, ויש כאלה שאדרבא...מעוניינים להכיר חברים חדשים ושיכירו אותו... לכן, ברור שאני מסכימה שחבר וירטואלי יכול להיות ישר ואמין...
 

שמים1

New member
בוירטואליה לא חייבים להיפגש

אבל אפשר להכיר כמובן במצלמה ודרך תמונות. כך יודעים מי מאחרי הניק
 
כפי שאמרתי

גם מי שמעוניין להיחשף וגם מי שלא...יכול בהחלט להיות חבר אמיתי וירטואלי..זה עניין של זמן ויצירת אמון..כשמכירים את הניק, הסגנון..כשיודעים שהניק והאדם במציאות חד הם...כשהכותב מתבטא בנעימות ובכבוד...ואולי, מסיבותיו שלו, בזמן מסויים לא מעוניין לחשוף תמונות או מצלמה..אין זה אומר שיש לו מה להסתיר..כל אחד וסיבותיו הוא..
 

שמים1

New member
אני מכבדת רצון של כל כותב /ת

את פשוט אמרת שלכאשר יש אמון אפשר להפוך וירטואליה למציאות. אני לא בעד להפוך וירטואליה למציאות אבל בהחלט ניתן להכיר את הכתוב כפי שכתבתי גם קודם.
 
אני מכבדת

שותפה לדעתך,,רצונו של אדם -כבודו מי שבוחר להפוך וירטואליה למציאות..נהדר לו ובהצלחה מי שבוחר להישאר בוירטואליה- גם כן יבורך ובהצלחה הכל עניין של בחירה..רק שלא יהיה בכי-רע
ולדעתי מה שאכן קובע זה סגנון כתיבה..לאורך זמן ו..יצירת אמון וסימפטיה...
 
חבר וירטואלי

החברות מתחדדת לאחר שאראה אותו לפחות במצלמה. אחרת אני בספק!
 

אלמרה

New member
אהלן גומעת, ניק יפה!

הגעת לפורום הכי הכי בפרדס. מסכים איתך שעם מצלמה פתוחה מתחדדת החברות... אתמול צילמתי פרחים למשל, כמה יפים!
 

לחש האש

New member
שלום ../images/Emo45.gifוברוכים הנמצאים.

לגבי השאלונת. כל עוד החבר הוא אמיתי ישר וגלוי... יש סתירה. חבר שהוא נוכח איתך והוא לא גלוי... ישר... מסתיר... הוא ורטואלי... אם לא!!! תסבירו לי בבקשה מה פרוש המילה ורטואלי.
 

שמים1

New member
ברוך הבא לחש האש ../images/Emo140.gif

אני כבר מבולבלת לגמרי . חבר הוא חבר גם אם הוא וירטואלי. העיקר שיהיה ישר , אמין , ובן אדם. יש לי כזו חברה , וירטואלית לחלוטין , והיא חברת נפש שלי. יש סתירה?
 

לחש האש

New member
היי שמים1 ../images/Emo140.gif

אם יש לך חברת נפש ורטואלית. ושיחה עם אנשים שלא מכירים נקראים וריטואלים אז מה זה ורטואלי??? מה זה קסם הוירטואליה???
 

שמים1

New member
לחש

וירטואליה זו המדייה הזו . האנשים מאחרי המסך הם וירטואלים. הקסם הוא בעובדה שאנו מאחרי המקלדת אבל עם כל ה -
והנשמה. קפיש? .. הקסם הוא ביכולת לגעת במילים באדם שמאחרי המקלדת... זה כל ה -
...
 

jozefin3

New member
../images/Emo24.gifלחש ברוך בואך לקסם../images/Emo194.gif

ודעתי אומרת..וירטואל זה פה,כאן מאחורי מסך כותבים ,נהנים,אמינים במילים,אוהבים,צוחקים,נוגעים דרך המילים,מכבדים בוכים,כואבים,משתטים..חוגגים ....עושים כל זאת כאן בחברות וירטואלית מבלי לראות,או לגעת ממש! זה הכל מרחוק, קרוב....
וכאשר אתה יוצא מכאן אל העולם הצבעוני יותר,אמיתי ,מלא רעשים, ומביט לחבר הוירטואלי בעיניים עמוקקק,פה מסתיים הוירטואל !
 
למעלה