../images/Emo24.gifלחש ברוך בואך לקסם../images/Emo194.gif
ודעתי אומרת..וירטואל זה פה,כאן מאחורי מסך כותבים ,נהנים,אמינים במילים,אוהבים,צוחקים,נוגעים דרך המילים,מכבדים בוכים,כואבים,משתטים..חוגגים ....עושים כל זאת כאן בחברות וירטואלית מבלי לראות,או לגעת ממש! זה הכל מרחוק, קרוב....
וכאשר אתה יוצא מכאן אל העולם הצבעוני יותר,אמיתי ,מלא רעשים, ומביט לחבר הוירטואלי בעיניים עמוקקק,פה מסתיים הוירטואל !