שאלון!!

יווובל

New member
שאלון!! ../images/Emo47.gif

שם: גיל: -מתי בפעם האחרונה: -הקאת: -ראית את סבתא שלך: -נסעת רחוק: -טסת: -אכלת שניצל: -קנית משהו: -קנית משהו שהוא לא אוכל: -היית בהפגנה: -היית בקניון: -היית בבית מרקחת: -למדת למבחן: -התקלחת: -רבת עם בנאדם: -הלכת מכות: -ראית סרט טוב: -ראית סרט מפגר: -קיבלת מאה במבחן: -דיברת שעה בטלפון: -בכית: -האם אי פעם: -התעלפת: -היית בכנסת: -היית במשחק של מכבי: -היית באיקאה: -נסעת לאילת באוטובוס: -טסת לאילת: -עשית צניחה חופשית: -הרגת מישהו: -נעצרת: -הצטלמת עם סלבריטאי: -היית בהופעה של שוטי הנבואה:, -היית בהופעה של אביב גפן: -בכית ביום רצח רבין: -בכית ביום הזיכרון לשואה: -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: -היית בהלוויה: -היית בפיגוע: -היית בתאונת דרכים: -היית ברמת השרון: -היית בבאר שבע: -היית בטירת הכרמל: -היית במעלה אדומים: -היית בערד: -היית ב-"תנובה": -היית בכותל: -קראת הארי פוטר: -קראת ספר של עמוס עוז: -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: -נשבר לך היד/הרגל וכו': -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): -עשית קורס מד"א: מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: -דיברת איתו באמת: -דיברת איתו אונליין: -שלחת לו sms: -כעסת עליו: -ישבת לידו בשיעור: -נסעת איתו לאנשהו: -לאן נסעתם? -לקחת ממנו משהו: -מה זה היה? -היית אצלו בבית: -היה אצלכם בבית: -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: -ראית איתו סרט: -צחקת עליו:
 

יווובל

New member
וכמובן אני יענה לעצמי...

שם: יובל גיל: 17 -מתי בפעם האחרונה: -הקאת: ממש מזמן.. לא זוכר -ראית את סבתא שלך: היום! -נסעת רחוק: אתמול -טסת: לפני שנתיים וחצי בערך (לאילת.. חחח) -אכלת שניצל: בשבת -קנית משהו: היום -קנית משהו שהוא לא אוכל: לא זוכר.. -היית בהפגנה: אתמול -היית בקניון: ממש לא זוכר! לפני שנים.. -היית בבית מרקחת: שבוע שעבר ביום חמישי -למדת למבחן: ממש מזמן... -התקלחת: יום שישי -רבת עם בנאדם: אם מה שהיה בעמונה נקרא לריב, אז ביום רביעי שבוע שעבר -הלכת מכות: יום רביעי, שבוע שעבר (יותר נכון הלכו איתי מכות אבל לא חשוב) -ראית סרט טוב: לא זוכר.. ממש לא בזמן האחרון.. -ראית סרט מפגר: במוצאי שבת! (הארי פוטר 4..) -קיבלת מאה במבחן: בערך בכיתה ז'..
-דיברת שעה בטלפון: לא זוכר.. אני לא מדבר בד"כ כל כך הרבה בטלפון.. -בכית: בפינוי מגוש קטיף.. -האם אי פעם: -התעלפת:
-היית בכנסת:
-היית במשחק של מכבי:
-היית באיקאה:
-נסעת לאילת באוטובוס:
-טסת לאילת:
-עשית צניחה חופשית:
עדיין לא.. -הרגת מישהו:
ברוך ה'.. -נעצרת:
-הצטלמת עם סלבריטאי:
מה אני מושפל?.. -היית בהופעה של שוטי הנבואה:
-היית בהופעה של אביב גפן:
-בכית ביום רצח רבין:
-בכית ביום הזיכרון לשואה:
-בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל:
-היית בהלוויה:
-היית בפיגוע:
ברוך ה'.. -היית בתאונת דרכים:
ברוך ה'.. -היית ברמת השרון:
אני יהיה שם מחר! -היית בבאר שבע:
-היית בטירת הכרמל:
-היית במעלה אדומים:
-היית בערד:
-היית ב-"תנובה":
-היית בכותל:
ברור.. -קראת הארי פוטר:
-קראת ספר של עמוס עוז:
-קראת ספר טלפונים מרוב שעמום:
-נשבר לך היד/הרגל וכו':
-נפתח לך הראש/הסנטר וכו':
-היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר):
כשהייתי קטן ממש.. -עשית קורס מד"א:
מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: נראה לי צבי -דיברת איתו באמת: נעם -דיברת איתו אונליין: אלי -שלחת לו sms: בניה -כעסת עליו:בניה -ישבת לידו בשיעור: דביר -נסעת איתו לאנשהו: נעם, תומר, צבי, אבינועם, ובניה -לאן נסעתם? להפגנה אתמול. -לקחת ממנו משהו: טל -מה זה היה? סווצ'ר -היית אצלו בבית: בניה -היה אצלכם בבית: נעם נראה לי -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: נעם -ראית איתו סרט: רועי -צחקת עליו: בטח נעם..
 

My self and i

New member
../images/Emo28.gif../images/Emo80.gif

שם: שרית
גיל: 12 -מתי בפעם האחרונה: -הקאת: מזמן.. לא זוכרת
-ראית את סבתא שלך: גם מזמן.. היא גרה בפולין -נסעת רחוק: לא יודעת -טסת: לא זוכרת -אכלת שניצל: היום ב3 -קנית משהו: היום בצהריים כמה עטים.. -קנית משהו שהוא לא אוכל: נו ^ -היית בהפגנה: לא הייתי -היית בקניון: שבוע שעבר -היית בבית מרקחת: מזמן -למדת למבחן: אתמול -התקלחת: אתמול -רבת עם בנאדם: שבוע שעבר -הלכת מכות: לא יודעת -ראית סרט טוב: לא יודעת -ראית סרט מפגר: לא יודעת
-קיבלת מאה במבחן: נוסטלגיה
-דיברת שעה בטלפון: כמעט כל יום -בכית: יום שבת -האם אי פעם: -התעלפת: כן
-היית בכנסת: לא
-היית במשחק של מכבי: לא -היית באיקאה: ברור -נסעת לאילת באוטובוס: לא מה משעמם לי
-טסת לאילת: בטח -עשית צניחה חופשית: לא
-הרגת מישהו: לא
-נעצרת: לא -הצטלמת עם סלבריטאי: כן
-היית בהופעה של שוטי הנבואה:, לא -היית בהופעה של אביב גפן: לא -בכית ביום רצח רבין: כן -בכית ביום הזיכרון לשואה: אמממממ כן -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: לא -היית בהלוויה: כן
-היית בפיגוע: לא חס וחלילה -היית בתאונת דרכים: כה ראיתי אותה יעני -היית ברמת השרון: כה -היית בבאר שבע: כה -היית בטירת הכרמל: לא -היית במעלה אדומים: לא -היית בערד: לא -היית ב-"תנובה": כה -היית בכותל: כה -קראת הארי פוטר: לא זה משעמם אותי
-קראת ספר של עמוס עוז: כה -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: חחחח כה -נשבר לך היד/הרגל וכו': כה, היד -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': לא -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): אמממממ לא -עשית קורס מד"א: לא מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: אמא [?] -דיברת איתו באמת: נועה -דיברת איתו אונליין: שיר -שלחת לו sms: דניאל -כעסת עליו: ש' -ישבת לידו בשיעור: אלכס
-נסעת איתו לאנשהו: אמא
-לאן נסעתם? לקנות משו -לקחת ממנו משהו: כה
-מה זה היה? כסף
-היית אצלו בבית: נועה -היה אצלכם בבית: נועה -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: אמממממממ, שרית.. -ראית איתו סרט: נועה והדס -צחקת עליו: אלכס
 
../images/Emo13.gif

שם: שיר גיל: 14 -מתי בפעם האחרונה: -הקאת: לפני איזה חודשיים שלוש.. היה סיוט
-ראית את סבתא שלך: לפני שבוע בערך -נסעת רחוק: אתמול.. 20 דקות נסיעה מספיק רחוק?
-טסת: אף פעם -אכלת שניצל: מזמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן -קנית משהו: לא זוכרת -קנית משהו שהוא לא אוכל: חחחחחח מזמןןןן -היית בהפגנה: אף פעם -היית בקניון: לפני שבוע ככה -היית בבית מרקחת: לפני כמה שבועות -למדת למבחן: אתמול -התקלחת: אתמול -רבת עם בנאדם: זה קורה יותר מידי בזמן האחרון. לפני חודש ככה או פחות -הלכת מכות: לא יצא לי האמת.. זה היה כמעט וזה היה לפני כמה חודשים -ראית סרט טוב: אממ לא זוכרת -ראית סרט מפגר: לא רואה ממש סרטים -קיבלת מאה במבחן: לפני כמה שבועות במתמטיקה כפרה עלייייייייייייי
יש יש יש 100 זה נדירררר -דיברת שעה בטלפון: שעתיים וחצי
שלשום -בכית: לפני שבועיים בערך -האם אי פעם: -התעלפת: כה -היית בכנסת: מה איבדתי שם? -היית במשחק של מכבי: אף פעם וזה לא מעניין אותי -היית באיקאה: שונאת את החנות הזאת, למזלי כבר כמה חודשים טובים -נסעת לאילת באוטובוס: אף פעם -טסת לאילת: אף פעם -עשית צניחה חופשית: לא עשיתי ולא מעוניינת לעשות -הרגת מישהו: לא!!!!!!! -נעצרת: אמממ לא נעצרתי -הצטלמת עם סלבריטאי: לא הצטלמתי עם סלב -היית בהופעה של שוטי הנבואה:, לא הייתי ולא מעוניינת להיות -היית בהופעה של אביב גפן: לא הייתי וממש לא מעוניינת להיות -בכית ביום רצח רבין: לא קרה לי... -בכית ביום הזיכרון לשואה: כל שנה -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: כל שנה -היית בהלוויה: יאפ.. -היית בפיגוע: ברוך השם לא הייתי -היית בתאונת דרכים: לא הייתי תודה לאל -היית ברמת השרון: כה -היית בבאר שבע: כה -היית בטירת הכרמל: לא יודעת אם הייתי בכלל -היית במעלה אדומים: לא נראלי שהייתי -היית בערד: כנ"ל -היית ב-"תנובה": כנ"ל -היית בכותל: כה -קראת הארי פוטר: לא קראתי וזה לא מעניין אותי -קראת ספר של עמוס עוז: מי? יכול להיות.. -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: חחחחחחחחחח קרה לי לפני כמה ימים חח -נשבר לך היד/הרגל וכו': בכיתה ג' -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': איייי.. לא -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): בטח... אבל לא זוכרת מתי זה היה בפעם האחרונה -עשית קורס מד"א: לא מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: חבר של אחותי -דיברת איתו באמת: שיר -דיברת איתו אונליין: לימור -שלחת לו sms: אין לי מהפלא.. מהאייסיקיו- תומר -כעסת עליו: תומר -ישבת לידו בשיעור: שיר -נסעת איתו לאנשהו: נבו -לאן נסעתם? לבית שלי -לקחת ממנו משהו: לא זוכרת -מה זה היה? -היית אצלו בבית: שיר -היה אצלכם בבית: לא זוכרת נראלי שיר -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: נבו -ראית איתו סרט: מזמן לא ראיתי סרט.. לא זוכרת נראלי לימור -צחקת עליו: נבו חחחחחח
 

adi121

New member
נהנהנה../images/Emo60.gif

שם:עדי גיל:18 -מתי בפעם האחרונה: -הקאת:לפני 3 חודשים בערך -ראית את סבתא שלך:ביומולדת 31/12.. הרבה זמן
-נסעת רחוק:ים המלח בספטמבר -טסת:בחופש הגדול -אכלת שניצל:יום שבת -קנית משהו:אתמול -קנית משהו שהוא לא אוכל:לא זוכרת.. -היית בהפגנה:ביולי -היית בקניון:אתמול -היית בבית מרקחת:לפני שבועיים -למדת למבחן:אמממ.. הייתי אמורה שלשום -התקלחת:אתמול -רבת עם בנאדם:שבוע שעבר אני חושבת.. אבל הספקתי להשלים -הלכת מכות:כיתה ג'?
-ראית סרט טוב:וואי מזמן.. -ראית סרט מפגר:לא זוכרת.. אבל לאחרונה -קיבלת מאה במבחן:כיתה ט' (אולי..) -דיברת שעה בטלפון:יום שישי -בכית:לשם שינוי.. לא היום ולא אתמול! אבל שלשום..
-האם אי פעם: -התעלפת:יותר מדי
-היית בכנסת:כן -היית במשחק של מכבי:לא -היית באיקאה:כן -נסעת לאילת באוטובוס:כן -טסת לאילת:כן -עשית צניחה חופשית:לא -הרגת מישהו:עוד לא.. -נעצרת:לא -הצטלמת עם סלבריטאי:כן -היית בהופעה של שוטי הנבואה:לא -היית בהופעה של אביב גפן:רוק העצמאות וניצנים לא נחשב אז לא.. אבל כנראה בקרוב -בכית ביום רצח רבין:לא -בכית ביום הזיכרון לשואה:כן -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל:כן -היית בהלוויה:לא -היית בפיגוע:לא -היית בתאונת דרכים:כן אבל לא קרה כלום מזל -היית ברמת השרון:לא חושבת -היית בבאר שבע:כן -היית בטירת הכרמל:לא -היית במעלה אדומים:לא -היית בערד:כן -היית ב-"תנובה":?? -היית בכותל:כן -קראת הארי פוטר:כן -קראת ספר של עמוס עוז:לא -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום:לא -נשבר לך היד/הרגל וכו':לא -נפתח לך הראש/הסנטר וכו':נראה לי שהייתי קטנה -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר):כן.. -עשית קורס מד"א:לא מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון:אביב -דיברת איתו באמת:אלעד -דיברת איתו אונליין:ליהי -שלחת לו sms:ענבר -כעסת עליו:ענבר -ישבת לידו בשיעור:דניאל -נסעת איתו לאנשהו:אביב -לאן נסעתם?אתמול ליטבתה בתל אביב -לקחת ממנו משהו:דניאל -מה זה היה?דיסקיות לתרגיל -היית אצלו בבית:נראה לי קובי -היה אצלכם בבית:נראה לי מהיומולדת.. אז כולם -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה:אביב -ראית איתו סרט:חברים.. -צחקת עליו:עומר
 
עונה!~

שם:קרנוני גיל:13 ושני שליש וקצת -מתי בפעם האחרונה: -הקאת: לא זוכרת -ראית את סבתא שלך: לפני יומיים -נסעת רחוק: לפני חודש נסעתי לצפון -טסת: בגיל 9 -אכלת שניצל: בגיל 7 -קנית משהו: לפני 4 שעות -קנית משהו שהוא לא אוכל: לפני 4 שעות -היית בהפגנה: --- -היית בקניון: כבר הרבה זמן לא הייתי..חודשיים בערך.. -היית בבית מרקחת: לפני שבועיים +- -למדת למבחן: אתמול =[ -התקלחת: אתמול -רבת עם בנאדם: ממ...אני ואח שלי רבים הרבה...היום רבנו -הלכת מכות: כשהוא ממש מעצבן אני מרביצה לו אז אני מניחה ש..היום? -ראית סרט טוב: מזמן לא הייתי בסרט -ראית סרט מפגר: כנ"ל -קיבלת מאה במבחן: בגיאוגרפיה לפני שבוע =] -דיברת שעה בטלפון: --- -בכית: לפני כמה ימים -האם אי פעם: -התעלפת: לא -היית בכנסת: לא -היית במשחק של מכבי: כן -היית באיקאה: לא -נסעת לאילת באוטובוס: לא -טסת לאילת: לא -עשית צניחה חופשית: לא -הרגת מישהו: לא -נעצרת: לא -הצטלמת עם סלבריטאי: כן -היית בהופעה של שוטי הנבואה: לא -היית בהופעה של אביב גפן: לא -בכית ביום רצח רבין: כן -בכית ביום הזיכרון לשואה: כן -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: כן -היית בהלוויה: לא -היית בפיגוע: חס!! -היית בתאונת דרכים: כנ"ל!! -היית ברמת השרון: כן -היית בבאר שבע: כן -היית בטירת הכרמל: לא -היית במעלה אדומים: כן -היית בערד: לא יודעת -היית ב-"תנובה": כן -היית בכותל: כן -קראת הארי פוטר: כן -קראת ספר של עמוס עוז: כן -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: ממ..לא? -נשבר לך היד/הרגל וכו': לא -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': לא -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): כן -עשית קורס מד"א: לא מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: ספיר -דיברת איתו באמת: ספיר -דיברת איתו אונליין: ספיר -שלחת לו sms: שיר -כעסת עליו: עדי -ישבת לידו בשיעור: בר -נסעת איתו לאנשהו: תם -לאן נסעתם? ירושלים -לקחת ממנו משהו: שיר -מה זה היה? מחדד -היית אצלו בבית: שיר -היה אצלכם בבית: תם -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: תם -ראית איתו סרט: ספיר -צחקת עליו: ---
 

No NiCk15

New member
../images/Emo210.gifאני../images/Emo13.gif

שם:אירנה גיל:12 וחצי -מתי בפעם האחרונה: -הקאת:מזמן -ראית את סבתא שלך:היום -נסעת רחוק:בחופש הגדול -טסת:מזמן -אכלת שניצל:שלשום -קנית משהו:היום -קנית משהו שהוא לא אוכל:אמנמנמ.. לאזוכרת.. לפני שבוע ככה -היית בהפגנה:אף פעם -היית בקניון:היום -היית בבית מרקחת:לאזוכרת -למדת למבחן:יום שבת -התקלחת:אתמול -רבת עם בנאדם:היום -הלכת מכות:היום(בצחוק
) -ראית סרט טוב:יום שישי -ראית סרט מפגר:לאזוכרת.. -קיבלת מאה במבחן:שנה שעברה
-דיברת שעה בטלפון:מזמן.. -בכית:היום נראהלי או אתמול.. -האם אי פעם: -התעלפת:לא -היית בכנסת:כן -היית במשחק של מכבי:לא -היית באיקאה:כן -נסעת לאילת באוטובוס:לא -טסת לאילת:כן -עשית צניחה חופשית:לא -הרגת מישהו:חרקים נחשב?
-נעצרת:אף פעם -הצטלמת עם סלבריטאי:הוממ... נראהלי אף פעם
(בושה לי
) -היית בהופעה של שוטי הנבואה:אף פעם -היית בהופעה של אביב גפן:אף פעם -בכית ביום רצח רבין:כל שנה.. -בכית ביום הזיכרון לשואה:כנ"ל -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל:כנ"ל -היית בהלוויה:בתחילת השנה -היית בפיגוע:אף פעם *טפוטפוטפו* -היית בתאונת דרכים:כנ"ל *טפוטפוטפו* -היית ברמת השרון:מזמן -היית בבאר שבע:כנ"ל -היית בטירת הכרמל:אף פעם -היית במעלה אדומים:כנ"ל -היית בערד:כנ"ל -היית ב-"תנובה":אמממ... לפני שנתיים -היית בכותל:אף פעם
-קראת הארי פוטר:לפני כמה חודשים.. בערך בתחילת השנה.. -קראת ספר של עמוס עוז:אף פעם -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום:אף פעם
-נשבר לך היד/הרגל וכו':בכיתה ג' נראהלי נשברה לי הזרת.. -נפתח לך הראש/הסנטר וכו':אף פעם *טפוטפוטפו* -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר):אף פעם -עשית קורס מד"א:כנ"ל מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון:רונה
-דיברת איתו באמת:כנ"ל -דיברת איתו אונליין:ענבר -שלחת לו sms:רונה
-כעסת עליו:שרון
-ישבת לידו בשיעור:זה חבר לכיתה. נווה>< -נסעת איתו לאנשהו:רונה ויעל -לאן נסעתם?לעיר.. -לקחת ממנו משהו:רונה -מה זה היה?לאזוכרת -היית אצלו בבית:אמנמנמ.. עמית -היה אצלכם בבית:יעל -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה:אממ.. כניראה רונה
-ראית איתו סרט:הרבה ילדות.. -צחקת עליו:רונה(הכל ברוח טובה כמובן, מה אני אוהבתותה. כפרעליה
אוכלת גזרים קטנה
).
 

dirty fairy

New member
../images/Emo103.gif

שם: כמה פעמים אפשר לשאול אותה שאלה
גיל: כנל
-מתי בפעם האחרונה: -הקאת: לפני שנתיים בערך -ראית את סבתא שלך: חודש בערך:( -נסעת רחוק: אממ לפני שבוע בערך לירושלים -טסת: שנה -אכלת שניצל: אתמול -קנית משהו: לפני שעתיים -קנית משהו שהוא לא אוכל: לפני שעתיים -היית בהפגנה: אף פעם
-היית בקניון: לפני שעתיים -היית בבית מרקחת: חודש -למדת למבחן: אתמול -התקלחת: אתמול -רבת עם בנאדם: היום בבוקר -הלכת מכות: בצחוק היום בבוקר -ראית סרט טוב: אממ לא זוכרת -ראית סרט מפגר: גם לא זוכרת.. -קיבלת מאה במבחן: בספורט נחשב? -דיברת שעה בטלפון: אממ..לפני כמה חודשים -בכית: לפני שבוע -האם אי פעם: -התעלפת: לא -היית בכנסת: כן -היית במשחק של מכבי: כן -היית באיקאה: כן -נסעת לאילת באוטובוס: לא -טסת לאילת: כן -עשית צניחה חופשית: לא..הלוואי
-הרגת מישהו: כן -נעצרת: לא בדיוק -הצטלמת עם סלבריטאי: כן -היית בהופעה של שוטי הנבואה: לא אבל בקרוב..
-היית בהופעה של אביב גפן? לא -בכית ביום רצח רבין: לא -בכית ביום הזיכרון לשואה: לא -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: כן -היית בהלוויה: כן -היית בפיגוע: לא חס וחלילה! -היית בתאונת דרכים: לא -היית ברמת השרון: כן -היית בבאר שבע: כן -היית בטירת הכרמל: יכול להיות -היית במעלה אדומים: יכול להיות -היית בערד: לא נראה לי -היית ב-"תנובה": כן -היית בכותל: כן -קראת הארי פוטר: לא -קראת ספר של עמוס עוז: לא -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: משהו כזה -נשבר לך היד/הרגל וכו': לא -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': כן -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): כן ברור -עשית קורס מד"א: לא מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: שי -דיברת איתו באמת: שני -דיברת איתו אונליין: סיון -שלחת לו sms: שי -כעסת עליו: סיון -ישבת לידו בשיעור: אסף -נסעת איתו לאנשהו: סיון -לאן נסעתם? קניון -לקחת ממנו משהו: נו לא זוכרת -מה זה היה? -- -היית אצלו בבית: לי -היה אצלכם בבית: קים -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: לא זוכרת נו מה זה פה יאיר לפיד[!?] -ראית איתו סרט: סיון -צחקת עליו: סיון
 

TrAd RaD

New member
זה היה נחמד..../images/Emo13.gif ../images/Emo205.gif../images/Emo214.gif

-מתי בפעם האחרונה: -הקאת: ממ לפני חצי שנה בערך.. אם לא יותר..
-ראית את סבתא שלך: ממ לפני איזה חודש... -נסעת רחוק: לפני חודש...
-טסת: ממ לפני איזה שנתיים
-אכלת שניצל: אתמול.
-קנית משהו: אתמול
-קנית משהו שהוא לא אוכל: אתמול
-היית בהפגנה: לפני אממ לא יודעת 2-6 שנים.. כשרצו להחזיר את הגולן..(לא שעכשיו לא רוצים..
) -היית בקניון: לפני שבועיים בערך.. -היית בבית מרקחת: מממ לפני איזה חודש -למדת למבחן: היום..!
-התקלחת: היום
-רבת עם בנאדם: מממ פני איזה שבועיים
-הלכת מכות: לא זוכרת..
-ראית סרט טוב:ממ היום..
-ראית סרט מפגר: היום
-קיבלת מאה במבחן: חח לא זוכרת..
נוו אני ילדה של 90..אתמול קיבלתי 97! (מנסה לעודד את עצמי..) -דיברת שעה בטלפון:מממ לפני איזה שבועיים..(עם אותו בן אדם שרבתי איתו) -בכית: ממ ביום שישי...
-האם אי פעם: -התעלפת: יאפ..
-היית בכנסת: אכן
-היית במשחק של מכבי: יאפ |כ-סל| -היית באיקאה: חחח כן! אתמול הייתי..
-נסעת לאילת באוטובוס: לפני חודש...
יש לי נמק בישבן בהנסיעה! -טסת לאילת: נופ -עשית צניחה חופשית: לא -הרגת מישהו: לא שידוע לי -נעצרת: נופ -הצטלמת עם סלבריטאי: ממ לא -היית בהופעה של שוטי הנבואה:, נופ -היית בהופעה של אביב גפן:נופ -בכית ביום רצח רבין: הייתי קטנה..אני בקושי זוכרת את זה -בכית ביום הזיכרון לשואה: יאפ
-בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: יאפ..
-היית בהלוויה: כן -היית בפיגוע: לא -היית בתאונת דרכים: לא -היית ברמת השרון: כן -היית בבאר שבע:כן -היית בטירת הכרמל: לא נראה לי -היית במעלה אדומים: לא נראה לי -היית בערד: יאפ -היית ב-"תנובה": נופ -היית בכותל: יאפ -קראת הארי פוטר: יאפ -קראת ספר של עמוס עוז: לצערי כן -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: חח לא יצא לי .. עדיין -נשבר לך היד/הרגל וכו': נופ -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': נופ -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): יאפ -עשית קורס מד"א: נופ מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: ממ יעל -דיברת איתו באמת: יעל -דיברת איתו אונליין: ממ שחר -שלחת לו sms: שוגי -כעסת עליו: שחר (לא אותו שחר).. בעצם יעל -ישבת לידו בשיעור: ממ שוגי -נסעת איתו לאנשהו: יעל -לאן נסעתם? לספינינג
-לקחת ממנו משהו: חח כן -מה זה היה?
-היית אצלו בבית: שוגי -היה אצלכם בבית: שוגי -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: יעל -ראית איתו סרט: שוגי -צחקת עליו: ממ אני לא צוחקת על חברים שלי..
 

steelwater

New member
תשובות

שם: גיל: 19 -מתי בפעם האחרונה: -הקאת: לא זוכרת, לא בזמן האחרון -ראית את סבתא שלך: ביום שישי -נסעת רחוק: המממ... הכי רחקו שהייתי בזמן האחרון נראה לי זה חיפה וזה היה לפני איזה חודש וקצת. -טסת: בקיץ לא הקודם אלה זה שלפניו , ללוס אנג'לס. -אכלת שניצל: לפני איזה 6 שנים, אני צמחונית:) -קנית משהו:הדבר האחרון שקניתי היו פיצות קטנות בשקם היום. -קנית משהו שהוא לא אוכל:עשיתי קניית בגדים גדולה שבוע שעבר! -היית בהפגנה:לצערי הייתי פחות פעילה פוליטית בזמן האחרון. הדבר האחרון שהייתי בו הוא עצרת רבין וזו לא הפגנה. אז שנה שעברה. -היית בקניון: היום, כי אני משרתת ליד אזריעלי:) -היית בבית מרקחת: הייתי בסופרפארם לא מזמן במשמרת לילה אבל לא בשביל תרופות או משהו כזה. -למדת למבחן: כשהגעתי לבסיס, לפני משהו כמו חודש וקצת. -התקלחת: אתמול -רבת עם בנאדם: נראה לי שהיום -הלכת מכות: לא זוכרת -ראית סרט טוב: אתמול ראיתי את טוטסי שהוא די נחמד. -ראית סרט מפגר: המממ לא זוכרת למרות שדי בטוח שכן. -קיבלת מאה במבחן: נראה לי שבקורס. -דיברת שעה בטלפון: לא זוכרת -בכית: לא זוכרת -האם אי פעם: -התעלפת: יכול להיות, לא זוכרת -היית בכנסת: כן -היית במשחק של מכבי: לא נראה לי -היית באיקאה: לא נראה לי -נסעת לאילת באוטובוס: לא -טסת לאילת: לא, אויל טסתי בעצם פעם לאיילת בדרך ליטבתה -עשית צניחה חופשית: לא -הרגת מישהו: לא -נעצרת: לא -הצטלמת עם סלבריטאי: לא -היית בהופעה של שוטי הנבואה: כן, זה היה כשהיינו בפסטיבל דימונה משיעורי תקשורת, לא כי רציתי ללכת להופעה שלהם:) לא אוהבת אותם. -היית בהופעה של אביב גפן: בכל ההופעות האלו של הרוק עצמאות וכאלו. -בכית ביום רצח רבין: כל שנה. זה מאד קשה לי. הייתי בעצרת בכיכר ביום שהוא נרצח. -בכית ביום הזיכרון לשואה: כל שנה. -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: כל שנה. -היית בהלוויה: לא זוכרת. -היית בפיגוע: לא -היית בתאונת דרכים: כן כשהייתי קטנה אבל אף אחד לא נפגע באופן רציני. -היית ברמת השרון: נראה לי שהייתי שם לפני כמה שנים. -היית בבאר שבע: לא זוכרת, יכול להיותש היית מתישהו. -היית בטירת הכרמל: לא זוכרת -היית במעלה אדומים: כן, יש לי שם משפחה. -היית בערד: לא זוכרת. -היית ב-"תנובה": לא זוכרת, אבל לא נראה לי. -היית בכותל: כן -קראת הארי פוטר: כן -קראת ספר של עמוס עוז: לא זוכרת, אולי. -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: חחח כן -נשבר לך היד/הרגל וכו': לא אבל היד שלי יצאה מהמקום פעם. -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': לא נראה לי. -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): כן -עשית קורס מד"א: לא מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: אתמול עם חברה שלי -דיברת איתו באמת: היום באוטבוס פגשתי חבר שאני מאד ואהבת וזה אמד שימח אותי! גם לא ראיתי אותו או דיברתי איתו הרבה זמן. -דיברת איתו אונליין: לא זוכרת -שלחת לו sms: נראה לי שאתמול לחבר שלי(לא boyfriend אלה סתם חבר). -כעסת עליו: חבר שלי כי הוא אמר לי משהו שיכול להיות שהוא היה בצחוק אבל הוא עדיין מעליב. -ישבת לידו בשיעור: אני בצבא. -נסעת איתו לאנשהו: אנשים מהצבא לירושלים. -לאן נסעתם? הבייתה לירושלים. -לקחת ממנו משהו: לא זוכרת. -מה זה היה? לא זוכרת. -היית אצלו בבית: חברה שלי. -היה אצלכם בבית: חבר שלי. -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: ביום שישי אם חבר שלי. -ראית איתו סרט: בצבא -צחקת עליו: היום על כל מיני אנשים מהצבא.
 

Guitar Girl1

New member
../images/Emo78.gif

שם: אוריין גיל: 15 -מתי בפעם האחרונה: -הקאת: בכיתה ח' מתישהו -ראית את סבתא שלך: לפני שבועיים בערך -נסעת רחוק: תגדירו רחוק.. -טסת: פסח האחרון -אכלת שניצל: היום בצהריים -קנית משהו: היום בבצפר -קנית משהו שהוא לא אוכל: לפני שבוע בערך -היית בהפגנה: לא הייתי -היית בקניון: שבוע שעבר -היית בבית מרקחת: פייי ממזמן -למדת למבחן: אתמול -התקלחת: היום לפני שעתיים -רבת עם בנאדם: היום.. עם איז הפקאצה ששיגעה לי תשכל -הלכת מכות: שנה שעברה
-ראית סרט טוב: יום שישי האחרון -ראית סרט מפגר: לא זוכרת -קיבלת מאה במבחן: .........
..... שתיקה...... נראה לי שנה שעברה -דיברת שעה בטלפון: זה לא קרה הרבה זמן! הפעם האחרונה נראה לי הייתה לפני חודש בערך -בכית: לפני כמה ימים.. -האם אי פעם: -התעלפת: יאפ
-היית בכנסת: נראה לי -היית במשחק של מכבי: אף פעם! אבל חכו חכו השנה אני אלך.. -היית באיקאה: כן -נסעת לאילת באוטובוס: כן
-טסת לאילת: כן
-עשית צניחה חופשית: נופ -הרגת מישהו: לא -נעצרת: לא -הצטלמת עם סלבריטאי: לא -היית בהופעה של שוטי הנבואה:, לא -היית בהופעה של אביב גפן: לא -בכית ביום רצח רבין: לא.. הייתי פיצית -בכית ביום הזיכרון לשואה: יאפ -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: יאפ -היית בהלוויה: נופ -היית בפיגוע: נופ -היית בתאונת דרכים: כמעט.. זה היה הדבר הכי מפחיד בחיים שלי -היית ברמת השרון: יאפ -היית בבאר שבע: המון -היית בטירת הכרמל: כן -היית במעלה אדומים: נראה לי שכן -היית בערד: כן -היית ב-"תנובה": במפעל כאילו..? לא.. -היית בכותל: כן -קראת הארי פוטר: כן -קראת ספר של עמוס עוז: תנו דוגמא.. *בורה* -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: חח סתם חיפשתי תמשפחה שלי....
-נשבר לך היד/הרגל וכו': נופ -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': נופ -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): לא -עשית קורס מד"א: כמעט אבל לא מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: נוי -דיברת איתו באמת: גם -דיברת איתו אונליין: מירב -שלחת לו sms: דנה -כעסת עליו: משה נחשב?!?! אם כן אז כל כך הוא..!! -ישבת לידו בשיעור: עדי -נסעת איתו לאנשהו: הממ.. נראה לי שנועם -לאן נסעתם? לבצפר -לקחת ממנו משהו: לא זוכרת -מה זה היה? ^^ -היית אצלו בבית: נוי -היה אצלכם בבית: נועם -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: חחח שוב נוי -ראית איתו סרט: עם כל מיני ביום שישי -צחקת עליו: משה
וואו זה מוזר לכתוב כאילו שמות של חברות וזה... לא שמישהו קרא
 

dorit89

New member
עונה../images/Emo27.gif

שם:דורית גיל: 16 וחמישה חודשים.. -מתי בפעם האחרונה: -הקאת: לפני חודש כשהייתי חולה =\ -ראית את סבתא שלך: אתמול.. -נסעת רחוק: אמממ...הכי רחוק שלי זה ירושליים -טסת: לא טסתי עדיין -אכלת שניצל: שלשום .. לא סתם שניצל..שניצל תירס.. -קנית משהו: אתמול .. חולצה.. -קנית משהו שהוא לא אוכל: חולצה.. -היית בהפגנה: אף פעם...חח -היית בקניון: אתמול.. -היית בבית מרקחת: מזמן לא הייתי ולא הייתי רוצה לבקר שם.. -למדת למבחן: יואווו שאלה טובה...חיחיחי -התקלחת: אתמול -רבת עם בנאדם: היום בבוקר עם אחותי -הלכת מכות: לפני חודשיים חח -ראית סרט טוב: יואו כמה זמן לא ראיתי סרטים. -ראית סרט מפגר: לפני חודש מסיבת פיג'מות בעע -קיבלת מאה במבחן: לפני שנה חח -דיברת שעה בטלפון: אני מדברת יותר משעה..וזה היה אתמול.. -בכית:אתמול.. -האם אי פעם: -התעלפת: לא שזכור לי.. -היית בכנסת: כהה -היית במשחק של מכבי: לא מבינה בכדורגל חח -היית באיקאה: לא זוכרת מתי אבל הייתי.. -נסעת לאילת באוטובוס: נסעתי באוטו -טסת לאילת: לא.. -עשית צניחה חופשית: לאא אמאל'הההה -הרגת מישהו:חס וחליללללהה -נעצרת: לללללאא הגזמתם אה? -הצטלמת עם סלבריטאי: כן שרית חדד לפני חודשיים -היית בהופעה של שוטי הנבואה: לא אוהבת אותם אז לא הייתי.. -היית בהופעה של אביב גפן:לאאא -בכית ביום רצח רבין:לא הבנתי כי הייתי קטנה אז לא. -בכית ביום הזיכרון לשואה: לא שזכור לי.. -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: כה.. -היית בהלוויה: כן של סבא שלי וזה היה יום אחרי שהייתי בת 12 וזה היה חוויה קשה... -היית בפיגוע: חס וחלילה.. -היית בתאונת דרכים: חס וחלילה.. -היית ברמת השרון: לא זוכרת חח -היית בבאר שבע: לא.. -היית בטירת הכרמל: כה -היית במעלה אדומים: לא.. -היית בערד: כה.. -היית ב-"תנובה": חחח לא -היית בכותל: כההה -קראת הארי פוטר: לא אוהבת לקרוא אבל הייתי בסרט הראשון -קראת ספר של עמוס עוז: לא זוכרת חיחיחי -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: אני לא עד כדי כך משועממת.. -נשבר לך היד/הרגל וכו': הרגל..לפני שנה -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': לא. -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): כן כשהייתי בת 5 חודשים כי היה לי דלקת קרום המווח למזלי נירפאתי... -עשית קורס מד"א: לא. מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: עינב נבי.. -דיברת איתו באמת: קארין.. -דיברת איתו אונליין: קארין.. -שלחת לו sms: לעינב -כעסת עליו: אחד שאני אוהבת :( -ישבת לידו בשיעור: אממ..לא זוכרת חח -נסעת איתו לאנשהו: עם נופר -לאן נסעתם? לתל אביב -לקחת ממנו משהו: שחר -מה זה היה? צעיף -היית אצלו בבית: דנה -היה אצלכם בבית: שחר -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: איזה אחד שאני אוהבת :( -ראית איתו סרט: עם יוליה -צחקת עליו: לא זכור לי שצחקתי על מישהו
 
../images/Emo210.gifעונה

שם: נגה גיל: 15 -מתי בפעם האחרונה: -הקאת: לאדעת -ראית את סבתא שלך: אף פעם.. -נסעת רחוק: לא יודעת -טסת: לאדעת -אכלת שניצל: לפני כמה ימים -קנית משהו: לא דעת -קנית משהו שהוא לא אוכל: אה מקודם זה כלל אוכל ? -היית בהפגנה: אך פעם.. -היית בקניון: לאדעת... לפני כמה ימים -היית בבית מרקחת: לא זוכרת -למדת למבחן: שבוע..? -התקלחת: אתמול -רבת עם בנאדם: לאדעת -הלכת מכות: אך פעם -ראית סרט טוב: לאדעת -ראית סרט מפגר: נוווווווו -קיבלת מאה במבחן: חודשיים ככה.. -דיברת שעה בטלפון: אין שעה אצלי זה יותר
-בכית: היום -האם אי פעם: -התעלפת: כמעט -היית בכנסת: -היית במשחק של מכבי: -היית באיקאה: -נסעת לאילת באוטובוס: -טסת לאילת: -עשית צניחה חופשית: -הרגת מישהו: -נעצרת: -הצטלמת עם סלבריטאי: -היית בהופעה של שוטי הנבואה:, -היית בהופעה של אביב גפן: -בכית ביום רצח רבין: -בכית ביום הזיכרון לשואה: -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: -היית בהלוויה: -היית בפיגוע: -היית בתאונת דרכים: -היית ברמת השרון: -היית בבאר שבע: -היית בטירת הכרמל: -היית במעלה אדומים: -היית בערד: -היית ב-"תנובה": -היית בכותל: -קראת הארי פוטר: -קראת ספר של עמוס עוז: -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: -נשבר לך היד/הרגל וכו': -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): -עשית קורס מד"א: מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: עדי -דיברת איתו באמת: ממממ נראה לי מאיה -דיברת איתו אונליין: לא זוכרת -שלחת לו sms: לא זוכרת -כעסת עליו: לא יודעת -ישבת לידו בשיעור: ענת -נסעת איתו לאנשהו: -לאן נסעתם? -לקחת ממנו משהו: -מה זה היה? -היית אצלו בבית: ליהי -היה אצלכם בבית: מממ עדי -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: לא זוכרת -ראית איתו סרט: עדי נראה לי -צחקת עליו: מאיה
 

ffiendd

New member
../images/Emo13.gif../images/Emo54.gif

שם: מאיה. גיל: 15. -מתי בפעם האחרונה: -הקאת: כשהייתי חולה, שנה שעברה אומשהו. -ראית את סבתא שלך: שבת שעברה. -נסעת רחוק: ירושלים נחשב? -טסת: חופש שעבר. לא הזה. -אכלת שניצל: שבוע. -קנית משהו: אתמול. -קנית משהו שהוא לא אוכל: אתמול. -היית בהפגנה: לא היסטרי. -היית בקניון: אתמול. -היית בבית מרקחת: לפני כמה זמן. -למדת למבחן: לפני יומיים-שלושה. -התקלחת: אתמול. -רבת עם בנאדם: לאזוכרת. -הלכת מכות: הרבה זמן. -ראית סרט טוב: שבוע בערך. -ראית סרט מפגר: לא מזמן. -קיבלת מאה במבחן: שנים. -דיברת שעה בטלפון: היום. -בכית: אתמול. -האם אי פעם: -התעלפת: לא. -היית בכנסת: כן. -היית במשחק של מכבי: לא. -היית באיקאה: כן. -נסעת לאילת באוטובוס: לא. -טסת לאילת: לא. -עשית צניחה חופשית: לא. -הרגת מישהו: לא. -נעצרת: לא. -הצטלמת עם סלבריטאי: כן. -היית בהופעה של שוטי הנבואה: לא. -היית בהופעה של אביב גפן: כן. -בכית ביום רצח רבין: לא. -בכית ביום הזיכרון לשואה: לא. -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: לא. -היית בהלוויה: לא. -היית בפיגוע: לא. -היית בתאונת דרכים: לא. -היית ברמת השרון: כן. -היית בבאר שבע: כן. -היית בטירת הכרמל: כן. -היית במעלה אדומים: כן. -היית בערד: כן. -היית ב-"תנובה": כן. -היית בכותל: כן. -קראת הארי פוטר: כן. -קראת ספר של עמוס עוז: כן. -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: לא. -נשבר לך היד/הרגל וכו': לא. -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': לא. -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): לא. כמעט. -עשית קורס מד"א: בקרוב. מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: השמן. -דיברת איתו באמת: השמן. -דיברת איתו אונליין: דניאלתה, או דורין. -שלחת לו sms: דורין. -כעסת עליו: השמן. -ישבת לידו בשיעור: דניאלתה. -נסעת איתו לאנשהו: השמן. -לאן נסעתם? איילון. -לקחת ממנו משהו: דניאלתה. -מה זה היה? לאזוכרת, בטח משהו. -היית אצלו בבית: דורין. -היה אצלכם בבית: השמן. -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: השמן. -ראית איתו סרט: השמן. -צחקת עליו: דורין. פיו, רק שלושה אנשים מופיעים כאן, אבל אלה מי שהסתובבתי איתם בשלושת הימים האחרונים.
 

Come Alive

New member
שאלון חמודדד! ../images/Emo9.gif

שם: נעה גיל: 16
-מתי בפעם האחרונה:
-הקאת: לאדעת, מזמןןן. -ראית את סבתא שלך: אממ בשישי לפני שבוע, לא האחרון שהיה. -נסעת רחוק: חח רחוק? נראלי בחופש חנוכה]: -טסת: לפני שנה אני חושבת. -אכלת שניצל: אממ לפני חודש בערך -קנית משהו: היום אחה"צ, בערך ב4. -קנית משהו שהוא לא אוכל: אממממ חחח אתמול. -היית בהפגנה: בגיל 5-6. -היית בקניון: אתמול בצהריים. -היית בבית מרקחת: איכס. לאדעת. -למדת למבחן: היום ב5 בערך. -התקלחת: אתמול]: עוד מעט! -רבת עם בנאדם: ריב ריב? אממ לפני שבועיים בערך -הלכת מכות: אמממ ביום שבת -ראית סרט טוב: מזמןןןןןןןן -ראית סרט מפגר: אתמול או משהו O_O -קיבלת מאה במבחן: חחחחח כמעט אף פעם :| -דיברת שעה בטלפון: חח כל הזמן. היום נראלי. -בכית: אמממ לאדעת, שבוע שעבר נראלי יש מצב.
-האם אי פעם:
-התעלפת:
-היית בכנסת:
-היית במשחק של מכבי:
-היית באיקאה:
-נסעת לאילת באוטובוס:
-טסת לאילת:
-עשית צניחה חופשית:
-הרגת מישהו:
-נעצרת:
-הצטלמת עם סלבריטאי:
-היית בהופעה של שוטי הנבואה:
-היית בהופעה של אביב גפן:
-בכית ביום רצח רבין:
-בכית ביום הזיכרון לשואה:
-בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל:
-היית בהלוויה:
-היית בפיגוע:
-היית בתאונת דרכים:
-היית ברמת השרון:
-היית בבאר שבע:
-היית בטירת הכרמל:
-היית במעלה אדומים:
-היית בערד:
-היית ב-"תנובה":
-היית בכותל:
-קראת הארי פוטר:
-קראת ספר של עמוס עוז:
-קראת ספר טלפונים מרוב שעמום:
-נשבר לך היד/הרגל וכו':
-נפתח לך הראש/הסנטר וכו':
-היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר):
-עשית קורס מד"א:
מי החבר האחרון ש:
-דיברת איתו בטלפון: ישראל ידיד שלי. -דיברת איתו באמת: חברה שלי ענבר -דיברת איתו אונליין: ישראל ידיד שלי -שלחת לו sms: נופר חברה שלי. -כעסת עליו: לאזוכרת. -ישבת לידו בשיעור: חברה שלי ענבר -נסעת איתו לאנשהו: אממ לאזוכרת. -לאן נסעתם? לאזוכרת!!!!!1 -לקחת ממנו משהו: חברה שלי מור, טוש. -מה זה היה? טוש
-היית אצלו בבית: אמממ.. חברה שלי שני -היה אצלכם בבית: אממ חברה שלי הילה/שני. -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: הילה. -ראית איתו סרט: שני. -צחקת עליו: ישראל.
 

pacific ocean

New member
יאללה

שם:אשלי גיל: 15 וחצי -מתי בפעם האחרונה: -הקאת: לפני שנה נראה לי -ראית את סבתא שלך: בפסח שנה שעברה -נסעת רחוק: בפסח שנה שעברה.... -טסת:בפסח שנה שעברה!!!!! -אכלת שניצל: לפני שבוע... -קנית משהו: שלשום...נראה לי -קנית משהו שהוא לא אוכל: לא זוכרת.. -היית בהפגנה: לא הייתי אף פעם -היית בקניון: ביום שבת... -היית בבית מרקחת: ביום שבת -למדת למבחן: ביום שני -התקלחת:אתמול.... -רבת עם בנאדם: אתמול -הלכת מכות: אתמול חח -ראית סרט טוב: לפני חודש....חודשיים.. -ראית סרט מפגר: אם זה סרט מפגר אני לא רואה... -קיבלת מאה במבחן: ווואהה מי זוכר כזה ציון בכלל אני מתגעעגעת אלייו -דיברת שעה בטלפון: דיברתי 3 שעות עם החבר.. -בכית: שבוע... -האם אי פעם: -התעלפת: לא -היית בכנסת: מזמממןןןןן -היית במשחק של מכבי: מכבי.....יופי שיש כמהה מכבי..לא הייתי אבל בתקווה גדולה בקרוב אני אהיה במשחק של מכבי חיפה בתור אבטחה...אני מתנדבת במכבאי אש -היית באיקאה: כןןן איזהה סוףף שם! -נסעת לאילת באוטובוס: כן..כל הזמן...לפחות כל פעם שנסעתי לשם -טסת לאילת: בכיתה ה'... -עשית צניחה חופשית: לא עשיתי אבל ביומולדת 16 אני עושה -הרגת מישהו: חחחחחחחחחחח לא -נעצרת: לא -הצטלמת עם סלבריטאי: לא.. -היית בהופעה של שוטי הנבואה:, לאא -היית בהופעה של אביב גפן: לאא -בכית ביום רצח רבין:כן..... -בכית ביום הזיכרון לשואה:לא -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: לא -היית בהלוויה: לא -היית בפיגוע: לא -היית בתאונת דרכים: לא -היית ברמת השרון: כן -היית בבאר שבע: כן -היית בטירת הכרמל: לא -היית במעלה אדומים:לא -היית בערד: כן -היית ב-"תנובה": לא -היית בכותל: כן -קראת הארי פוטר: התחלתי ונרדמתי (!) באמצע -קראת ספר של עמוס עוז: לא -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: לללא -נשבר לך היד/הרגל וכו': לא...נקעתי הרבה פעמים ת'יד או ת'רגל אבל לא שברתי -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': סנטר.....גיל 4....היה מזעזע -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): כן....פעמיים -עשית קורס מד"א: לא... מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: החברה הכיי ותיקה שלי ..10 שנים אנחנו מכירות -דיברת איתו באמת: עם חברה שלי מהבצפר -דיברת איתו אונליין: עם החברה הותיקה -שלחת לו sms: לחבר שלי -כעסת עליו: לא כעסתי הרבה זמן... -ישבת לידו בשיעור: ליד החברה שדיברתי איתה פנים מול פנים. -נסעת איתו לאנשהו: עם החבר... -לאן נסעתם? לבית שלי..לבית שלו..לתחנת כיבוי אש...אתם יודעים..הדברים הרגילים חח -לקחת ממנו משהו: מהחבר -מה זה היה?נשיקה...חח -היית אצלו בבית: אממ.....החברה הותיקה -היה אצלכם בבית: החבר -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה:...ממ.....עם אחת החברות הטובות שלי -ראית איתו סרט: וואלה לא זוכרת.. -צחקת עליו: ..על החבר שלי חח
 

ady18

Well-known member
תשובות

מתי בפעם האחרונה: -הקאת:אממ לפני חודש ככה -ראית את סבתא שלך:נפטרה וזה היה לפני חודש וחצי -נסעת רחוק:אתמול לברית בחיפה -טסת:בקיץ -אכלת שניצל:אתמול -קנית משהו:היום -קנית משהו שהוא לא אוכל:אתמול כרטיס ברכה -היית בהפגנה:לא הייתי -היית בקניון:השבוע -היית בבית מרקחת:גם -למדת למבחן: -התקלחת:אתמול -רבת עם בנאדם: -הלכת מכות: -ראית סרט טוב:מזמן -ראית סרט מפגר:מזמן -קיבלת מאה במבחן: -דיברת שעה בטלפון:אמממ ביום שני -בכית: -האם אי פעם: -התעלפת:לא -היית בכנסת:כן -היית במשחק של מכבי:כן -היית באיקאה:כן -נסעת לאילת באוטובוס:כן -טסת לאילת:כן -עשית צניחה חופשית:לא -הרגת מישהו:לא -נעצרת:לא -הצטלמת עם סלבריטאי:לא -היית בהופעה של שוטי הנבואה:,לא -היית בהופעה של אביב גפן:לא -בכית ביום רצח רבין: -בכית ביום הזיכרון לשואה:כן -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל:כן -היית בהלוויה:כן -היית בפיגוע:לא -היית בתאונת דרכים:כן:( -היית ברמת השרון:כן -היית בבאר שבע:כן -היית בטירת הכרמל:לא -היית במעלה אדומים:כן -היית בערד:כן -היית ב-"תנובה":לא -היית בכותל:כן -קראת הארי פוטר:לא -קראת ספר של עמוס עוז:כן -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום:לא -נשבר לך היד/הרגל וכו':לא -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר):כן -עשית קורס מד"א:לא מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון:רינת -דיברת איתו באמת: -דיברת איתו אונליין: -שלחת לו sms: -כעסת עליו: -ישבת לידו בשיעור: -נסעת איתו לאנשהו: -לאן נסעתם? -לקחת ממנו משהו: -מה זה היה? -היית אצלו בבית: -היה אצלכם בבית: -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: -ראית איתו סרט: -צחקת עליו:
 

sukrazit

New member
עונה

שם: סיון גיל: 13 -מתי בפעם האחרונה: -הקאת: לפני 4 שנים -ראית את סבתא שלך: שבוע שעבר -נסעת רחוק:אממ שנה שעברה -טסת: אפעם... -אכלת שניצל: לפני חצי שעה! חח -קנית משהו: אתמול -קנית משהו שהוא לא אוכל: שלשום -היית בהפגנה: לא זוכרת... -היית בקניון: שבוע שעבר -היית בבית מרקחת: בחופש הגדול -למדת למבחן: אתמול -התקלחת: אתמול בערב -רבת עם בנאדם: לפני יומיים -הלכת מכות: לא זוכרת... -ראית סרט טוב: אממ לפני שבועיים -ראית סרט מפגר: לפני חצי שנה -קיבלת מאה במבחן: לפני 3 ימים -דיברת שעה בטלפון: אתמול -בכית: שבוע שעבר -האם אי פעם: -התעלפת: לא -היית בכנסת: לא -היית במשחק של מכבי: לא -היית באיקאה: כן חח -נסעת לאילת באוטובוס: לא -טסת לאילת: לא -עשית צניחה חופשית: לא -הרגת מישהו: לא חח -נעצרת: לא -הצטלמת עם סלבריטאי: לא -היית בהופעה של שוטי הנבואה: לא -היית בהופעה של אביב גפן:לא לצערי -בכית ביום רצח רבין:כן -בכית ביום הזיכרון לשואה: כן -בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: כן -היית בהלוויה: לא -היית בפיגוע: לא -היית בתאונת דרכים:לא -היית ברמת השרון: בטח!! שבוע שעבר!! -היית בבאר שבע: כן -היית בטירת הכרמל: לא -היית במעלה אדומים: נראה לי.. -היית בערד:כן -היית ב-"תנובה": נראה לי -היית בכותל: כן -קראת הארי פוטר: כן אני עדיין קוראת את הספר החמישי -קראת ספר של עמוס עוז: לא -קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: לא -נשבר לך היד/הרגל וכו': לא -נפתח לך הראש/הסנטר וכו': לא -היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): לא! -עשית קורס מד"א: לא מי החבר האחרון ש: -דיברת איתו בטלפון: חברה שלי -דניאלה -דיברת איתו באמת: עוד חברה שלי-מאי -דיברת איתו אונליין: אממ לא זוכרת... -שלחת לו sms: חברה שלי- נופר -כעסת עליו: אממ המורה שלי... -ישבת לידו בשיעור: חברה שלי- דניאלה -נסעת איתו לאנשהו: אממ לא זוכרת.. -לאן נסעתם? -לקחת ממנו משהו: חברה שלי- דניאלה -מה זה היה? מרקר ירוק!! -היית אצלו בבית: אמ לא זוכרת נראה לי חברה שלי- נופר -היה אצלכם בבית: חברה שלי- מאי -דיברת איתו דיבור ארוך ורציני כזה: לא זוכרת... -ראית איתו סרט: לא זוכרת... -צחקת עליו: לא זוכרת..
 
../images/Emo203.gif../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif

שם: אורוש
גיל: 17 וחצי
-מתי בפעם האחרונה:
-הקאת: לא זוכרת
-ראית את סבתא שלך: לפני שנתיים.
-נסעת רחוק: לפני 11 חודשים, לפולין.
-טסת: לפני 11 חודשים.
-אכלת שניצל: לפני שבוע.
-קנית משהו: לפני שבועיים
-קנית משהו שהוא לא אוכל: לפני שבועיים.
-היית בהפגנה: לא הייתי מעולם :X
-היית בקניון: לפני שבועיים
-היית בבית מרקחת: לפני 3 חודשים בערך..
-למדת למבחן: לפני שבוע. לבגרות בספרות!
-התקלחת: אתמול
-רבת עם בנאדם: לא זוכרת
-הלכת מכות:
-ראית סרט טוב: לפני שבוע
-ראית סרט מפגר: לפני כמה חודשים.. "מים אפלים"
-קיבלת מאה במבחן: לא זוכרת
הרבה זמן לא היו מבחנים..
-דיברת שעה בטלפון: אני לא זוכרת..
אבל זה קאה המון!!
-בכית: לא זוכרת
-האם אי פעם:
-התעלפת: כמעט
-היית בכנסת: יאפ יאפ
-היית במשחק של מכבי: נופ
-היית באיקאה: יאפ יאפ
-נסעת לאילת באוטובוס: לא, בשביל מה יש מטוס?
-טסת לאילת: יאפ יאפ
-עשית צניחה חופשית: נופ
-הרגת מישהו: בטח! כמה אנשים!
-נעצרת: נופ
-הצטלמת עם סלבריטאי: נופ
-היית בהופעה של שוטי הנבואה:, נופ
-היית בהופעה של אביב גפן: נופ
-בכית ביום רצח רבין: יאפ יאפ
-בכית ביום הזיכרון לשואה: יאפ יאפ
-בכית ביום הזיכרון לחללי צה"ל: אני חושבת שכן..
-היית בהלוויה: יאפ יאפ
-היית בפיגוע: נופ
-היית בתאונת דרכים: נופ
-היית ברמת השרון: יאפ יאפ
-היית בבאר שבע: נופ
-היית בטירת הכרמל: נופ
-היית במעלה אדומים: נופ
-היית בערד: נופ
-היית ב-"תנובה": יאפ יאפ
-היית בכותל: יאפ יאפ
-קראת הארי פוטר: יאפ יאפ
-קראת ספר של עמוס עוז: לא שידוע לי שהוא הסופר..
-קראת ספר טלפונים מרוב שעמום: נופ
-נשבר לך היד/הרגל וכו':נופ
-נפתח לך הראש/הסנטר וכו': הגבה
-היית בבית חולים (בתור חולה, לא בתור מבקר): במיון
-עשית קורס מד"א: משהו דומה
הודגש באמצעות מדגישומטיק
 
למעלה