שאלון קצרצר.......
מה היית רוצה ליומולדת?(אפשר ועדיף יותר מתשובה אחת..) -------------------- מחשב נייד או מחשב רגיל? מיטה או שמיכה? תיק או ארנק? ספר או סרט? ביום כיפור עדיףףף..... -------------------- אופניים או צום? צום או אוכל? בבית או עם חברים? עיתון או ספר? וסתם בכללי..מה יותר טוב???... -------------------------- פורום או קומונה? בלוג או צ'אט? מחשב או טלוויזיה? אייסיקיו או מסנג'ר? נגןאם-פי 3 או דיסקמן? פלאפון או אורנג'? סלקום או פלאפון? ערבית או ספרדית? יופ שישי או יום ראשון? עוגה או גלידה?
מה היית רוצה ליומולדת?(אפשר ועדיף יותר מתשובה אחת..) -------------------- מחשב נייד או מחשב רגיל? מיטה או שמיכה? תיק או ארנק? ספר או סרט? ביום כיפור עדיףףף..... -------------------- אופניים או צום? צום או אוכל? בבית או עם חברים? עיתון או ספר? וסתם בכללי..מה יותר טוב???... -------------------------- פורום או קומונה? בלוג או צ'אט? מחשב או טלוויזיה? אייסיקיו או מסנג'ר? נגןאם-פי 3 או דיסקמן? פלאפון או אורנג'? סלקום או פלאפון? ערבית או ספרדית? יופ שישי או יום ראשון? עוגה או גלידה?