שאלון התנסויות

Light18m

New member
שאלון התנסויות

1. הרגת בן אדם? 2. קפצת באנג'י? 3. הלכת ברגל 70 ק"מ רצוף? 4. ביקרת במדינה ערבית? 5. היית 3 שבועות מחוץ לבית בלי משפחה? 6. נסעת במכונית בשבת בתוך בני ברק? 7. אכלת כריך עם טונה שוקולד ופירות יבשים? 8. דחפת משהו לתחת? 9. עשית את צרכיך בשירותים כימיים? 10.היית ער 5 ימים רצוף?
 

Light18m

New member
האחרון שהרגתי היה ביום שישי בערב

אולי קראת עליו בידיעות אחרונות ביום ראשון, הייתה כתבה קטנה. היו שניים שנהרגו- אחד דייג שחיל הים הרג, ואחד שניסה לעבור את הגדר שאני הרגתי.
 

Light18m

New member
במחשבה שניה

את צודקת, יש הבדל בין בן אדם לבין ערבי.
 

yardenga

New member
חח בטח הכל יהיה לא.. :p

1. הרגת בן אדם? לא 2. קפצת באנג'י? לא 3. הלכת ברגל 70 ק"מ רצוף? אולי... חח כן.. 4. ביקרת במדינה ערבית? לא 5. היית 3 שבועות מחוץ לבית בלי משפחה? לא נראה לי 6. נסעת במכונית בשבת בתוך בני ברק? אממ אולי.. 7. אכלת כריך עם טונה שוקולד ופירות יבשים? 8. דחפת משהו לתחת? מה? 9. עשית את צרכיך בשירותים כימיים? לא נראה לי 10.היית ער 5 ימים רצוף? לא חח איפה...
 
עונה..

. הרגת בן אדם? עדיין לא..בדרך להרוג מישהו במילים.. 2. קפצת באנג'י? כן 8 פעמים.. 3. הלכת ברגל 70 ק"מ רצוף? קצת יותר 90 ק"מ ..טיול שטח באפריקה 4. ביקרת במדינה ערבית? עדיין לא..הא, כן, אם גוש קטיף נחשבת אז, כן :) 5. היית 3 שבועות מחוץ לבית בלי משפחה? כן, בטיול באפריקה 6. נסעת במכונית בשבת בתוך בני ברק? לא..עדיין אין לי רשיון ואם יהיה אז כנראה שלא אסע שם בשבת אכבד ת'מקום 7. אכלת כריך עם טונה שוקולד ופירות יבשים?איכססה..לא! 8. דחפת משהו לתחת?חחח.. שלא תדעו :) 9. עשית את צרכיך בשירותים כימיים? כן, לא פעם ולא פעמיים 10.היית ער 5 ימים רצוף? לאחרונה, זה קורה המון..
 

D o o S h a

New member
עונה

1. הרגת בן אדם? לא 2. קפצת באנג'י? לא 3. הלכת ברגל 70 ק"מ רצוף? לא 4. ביקרת במדינה ערבית? לא 5. היית 3 שבועות מחוץ לבית בלי משפחה? לא 6. נסעת במכונית בשבת בתוך בני ברק? לא 7. אכלת כריך עם טונה שוקולד ופירות יבשים? לא 8. דחפת משהו לתחת? לא 9. עשית את צרכיך בשירותים כימיים? לצערי כן 10.היית ער 5 ימים רצוף? לא
 

ל א ק י

New member
~

1. הרגת בן אדם? לא 2. קפצת באנג'י? כן 3. הלכת ברגל 70 ק"מ רצוף? לא 4. ביקרת במדינה ערבית? לא 5. היית 3 שבועות מחוץ לבית בלי משפחה? לא 6. נסעת במכונית בשבת בתוך בני ברק? לא 7. אכלת כריך עם טונה שוקולד ופירות יבשים? לא 8. דחפת משהו לתחת? לא 9. עשית את צרכיך בשירותים כימיים? לא 10.היית ער 5 ימים רצוף? לא
 

MK respect

New member
=]

אני בעד שפשוט היית כותבת:לא עשיתי כלום,רק קפצתי באנג'י
 
עונה...

1. הרגת בן אדם? לא!!! 2. קפצת באנג'י? ממש אבל ממש לא 3. הלכת ברגל 70 ק"מ רצוף? לא שזכור לי:/ 4. ביקרת במדינה ערבית? אממ עברתי את גבולות ישראל ירדן, זה נחשב?? 5. היית 3 שבועות מחוץ לבית בלי משפחה? אמממ אצל סבתא וסבא חח 6. נסעת במכונית בשבת בתוך בני ברק? בבני ברק??? השתגעתם אתם רוצים שירצחו אותי???!? 7. אכלת כריך עם טונה שוקולד ופירות יבשים? לאאא איכס 8. דחפת משהו לתחת? דייי חח 9. עשית את צרכיך בשירותים כימיים? לא 10.היית ער 5 ימים רצוף? השיא שלי זה יומיים וחצי...
 

ffiendd

New member
../images/Emo13.gif../images/Emo54.gif

1. הרגת בן אדם? כנראה שלא. 2. קפצת באנג'י? כן. 3. הלכת ברגל 70 ק"מ רצוף? לא, לא נראהלי. 4. ביקרת במדינה ערבית? אולי, ישמצב. 5. היית 3 שבועות מחוץ לבית בלי משפחה? כן. 6. נסעת במכונית בשבת בתוך בני ברק? כן. 7. אכלת כריך עם טונה שוקולד ופירות יבשים? לא. 8. דחפת משהו לתחת? לא. 9. עשית את צרכיך בשירותים כימיים? לא שזכור לי. 10.היית ער 5 ימים רצוף? כן.
 
למעלה