שאלון ארוך.........
למי שיש זמן, נא לענות בכנות ולפרט. 1)איזה תחום למדתם או תרצו ללמוד? 2)במה אתם עובדים או תרצו לעבוד בעתיד? 3)האם אתם מתנדבים מרצונכם? איפה? 4)האם יצאת בשנה האחרונה לנופש או טיול בארץ או בחו"ל? (איפה, עם מי, כמה זמן...)? 5)האם אתה מרוצה ממצבך הכלכלי? 6)האם אתה מרוצה מהקשר שלך עם בני משפחתך? א)מה יחסך עם ההורים? ב)האם אתה מרוצה מהקשר עם האחים או האחיות? 7)כמה אנשים שאינם משפחה הייתה מגדיר כחברים טובים שלך? א)כיצד היית מתאר את החברות (הדוקה, היכרות שטחית...) ב)באיזו תדירות אתה נפגש איתם? ג)באיזו תדירות מדבר אתה איתם? ד)האם אתה מרוצה מהקשר עם חבריך? 8)באופן כללי האם אתה מרוצה מחייך? 9)האם אתה חושב שבשנים הקרובות חייך יהיו יותר טובים, פחות טובים או אותו דבר? 10) איך היית מגדיר אושר במשפט אחד? 11) האם היו לך עד היום מטרות ויעדים בחיים? האם הגשמת אותם? 12) האם היום יש משמעות או מטרה לחייך? מהם? 13) האם אתה צופה משמעות לחייך בעתיד? 14) מה תוכניותיך לעשר השנים הקרובות? 15) האם קיים אדם שאתה אוהב? מי? 16) מה היו שלושת האירועים המאושרים בחייך? 17) אילו לקחים למדת בחייך? מסקנות על החיים? טיפ לחיים טובים? 18) האם היית אומר שיש לך ביטחון עצמי? נמוך או גבוה? 19) האם אתה חש שאתה שולט בחייך? 20) האם אתה חש בדידות? מתי? כל כמה זמן? 21) האם אתה מרגיש אהוב ורצוי? מתי? כל כמה זמן? 22) האם אתה מרגיש מדוכא? מתי? כל כמה זמן? 23) האם אתה מרגיש מסכן? מתי? 24) מתי אתה עצוב? מה אתה עושה בנדון? 25) האם אתה בוכה, מתי? 26) האם לפעמים אתה חש אובדן שליטה? 27) האם אתה נעשה עצבני או חסר מנוחה? מתי? 28) מתי אתה רגוע ושליו? 29) האם היו לך בעבר מחשבות על פגיעה בעצמך? 30) מה מטריד אותך? האם אתה מוטרד באופן כללי? 31) האם אתה החלטי או נוטה לדחות החלטות? 32) איך נראים לך החיים? מעניינים, שגרתיים, משעממים? 33) האם יש בחיי היומיום שלך אירועים שהיית מגדיר מעניינים? באיזו תדירות? 34) האם העיסוק היומיומי נותן לך סיפוק (תמיד או לפעמים) או משעמם ומהווה מטרד? 35) האם אתה מרגיש לא שייך? באילו אירועים? 36) קורה לך כשאתה מדבר עם אנשים, שיש לך הרגשה שהם לא מבינים אותך? 37) האם אתה סומך על אחרים? על מי? באיזו רמה? 38) האם קרה לך שאנשים שסמכת עליהם אכזבו אותך? 39) האם יש לך הרגשה לפעמים שלא אכפת לך מה קורה סביבך? 40) האם אתה חש שמתייחסים אליך בצורה לא הוגנת? 41) האם אתה חש חסר אונים? מתי? 42) איך אתה מתמודד עם בעיות? (מאמין שהכול יסתדר מעצמו, נלחץ ולא מצליח לתפקד, פועל באופן שקול) 43) האם אתה מאמין שבעתיד יהיה טוב או רע? 44)האם אתה מרוצה מהתפקוד שלך בתחום ה- (באיזו רמה) א)חברתי ב)זוגיות ג)משפחה ד)עיסוק 45)האם אתה ביקורתי כלפי עצמך או שלם עם מה שאתה עושה?
למי שיש זמן, נא לענות בכנות ולפרט. 1)איזה תחום למדתם או תרצו ללמוד? 2)במה אתם עובדים או תרצו לעבוד בעתיד? 3)האם אתם מתנדבים מרצונכם? איפה? 4)האם יצאת בשנה האחרונה לנופש או טיול בארץ או בחו"ל? (איפה, עם מי, כמה זמן...)? 5)האם אתה מרוצה ממצבך הכלכלי? 6)האם אתה מרוצה מהקשר שלך עם בני משפחתך? א)מה יחסך עם ההורים? ב)האם אתה מרוצה מהקשר עם האחים או האחיות? 7)כמה אנשים שאינם משפחה הייתה מגדיר כחברים טובים שלך? א)כיצד היית מתאר את החברות (הדוקה, היכרות שטחית...) ב)באיזו תדירות אתה נפגש איתם? ג)באיזו תדירות מדבר אתה איתם? ד)האם אתה מרוצה מהקשר עם חבריך? 8)באופן כללי האם אתה מרוצה מחייך? 9)האם אתה חושב שבשנים הקרובות חייך יהיו יותר טובים, פחות טובים או אותו דבר? 10) איך היית מגדיר אושר במשפט אחד? 11) האם היו לך עד היום מטרות ויעדים בחיים? האם הגשמת אותם? 12) האם היום יש משמעות או מטרה לחייך? מהם? 13) האם אתה צופה משמעות לחייך בעתיד? 14) מה תוכניותיך לעשר השנים הקרובות? 15) האם קיים אדם שאתה אוהב? מי? 16) מה היו שלושת האירועים המאושרים בחייך? 17) אילו לקחים למדת בחייך? מסקנות על החיים? טיפ לחיים טובים? 18) האם היית אומר שיש לך ביטחון עצמי? נמוך או גבוה? 19) האם אתה חש שאתה שולט בחייך? 20) האם אתה חש בדידות? מתי? כל כמה זמן? 21) האם אתה מרגיש אהוב ורצוי? מתי? כל כמה זמן? 22) האם אתה מרגיש מדוכא? מתי? כל כמה זמן? 23) האם אתה מרגיש מסכן? מתי? 24) מתי אתה עצוב? מה אתה עושה בנדון? 25) האם אתה בוכה, מתי? 26) האם לפעמים אתה חש אובדן שליטה? 27) האם אתה נעשה עצבני או חסר מנוחה? מתי? 28) מתי אתה רגוע ושליו? 29) האם היו לך בעבר מחשבות על פגיעה בעצמך? 30) מה מטריד אותך? האם אתה מוטרד באופן כללי? 31) האם אתה החלטי או נוטה לדחות החלטות? 32) איך נראים לך החיים? מעניינים, שגרתיים, משעממים? 33) האם יש בחיי היומיום שלך אירועים שהיית מגדיר מעניינים? באיזו תדירות? 34) האם העיסוק היומיומי נותן לך סיפוק (תמיד או לפעמים) או משעמם ומהווה מטרד? 35) האם אתה מרגיש לא שייך? באילו אירועים? 36) קורה לך כשאתה מדבר עם אנשים, שיש לך הרגשה שהם לא מבינים אותך? 37) האם אתה סומך על אחרים? על מי? באיזו רמה? 38) האם קרה לך שאנשים שסמכת עליהם אכזבו אותך? 39) האם יש לך הרגשה לפעמים שלא אכפת לך מה קורה סביבך? 40) האם אתה חש שמתייחסים אליך בצורה לא הוגנת? 41) האם אתה חש חסר אונים? מתי? 42) איך אתה מתמודד עם בעיות? (מאמין שהכול יסתדר מעצמו, נלחץ ולא מצליח לתפקד, פועל באופן שקול) 43) האם אתה מאמין שבעתיד יהיה טוב או רע? 44)האם אתה מרוצה מהתפקוד שלך בתחום ה- (באיזו רמה) א)חברתי ב)זוגיות ג)משפחה ד)עיסוק 45)האם אתה ביקורתי כלפי עצמך או שלם עם מה שאתה עושה?