שאלון אוכל

שאלון אוכל ../images/Emo9.gif

מה המאכל האהוב עליכם ?
מה המאכל השנוא עליכם ?
קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ?
מזה היה ?
קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ?
מה זה היה ?
מה עדיף
עוגת שוקולד או גלידה ?
סלט ירקות
או סלט פירות ?
עגבניה
או מלפפון ?
במבה
או ביסלי ?
קולה
או מיים ?
מיץ תפוזים
או מיץ ענבים ?
שזיף
או אפרסק ?
מלפפון רגיל
או מלפפון חמוץ ?
סמנו מה אתם אוהבים ומה לא
מסטיקים -
נקניקיות -
שוקולד -
המבורגר -
גבינה -
דגים -
סלט ירקות -
ג'חנון -
שוקו -
תה -
תפוחים -
ענבים -
ממולאים -
במבה -
גלידה -
צ'יפס -
חביתה - אמממ.. זהו... מקווה שנהנתם חחח
 

רונוש12

New member
ראשונה!!

מה המאכל האהוב עליכם ?יש מלא
מה המאכל השנוא עליכם ?אייככסס אל תזכירי לי קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ?כן.. מזה היה ?דג..אבל אני בכול זאת לא ממש אוהבת
קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל?כן מה זה היה ?לא כדאי לך לדעת
מה עדיף עוגת שוקולד או גלידה ?גלידה סלט ירקות או סלט פירות ?שניהם עגבניה או מלפפון ?מלפפון במבה או ביסלי ?שניהם קולה או מיים ?מים יותר בריא
מיץ תפוזים או מיץ ענבים ?ענבים
שזיף או אפרסק ?שזיף מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ?רגיל חמוץ זה מגעיל
סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים-אוהבת נקניקיות -יס שוקולד -יס המבורגר -יס גבינה -יס דגים -לא!! סלט ירקות -ככה ככה ג'חנון -יס שוקו -יס תה -לא ממש תפוחים -קצת.. ענבים -ככה ככה ממולאים -לא במבה -יס
גלידה -יאפ צ'יפס -לא ממש חביתה -לא
 
עונה

מה המאכל האהוב עליכם ? אמממ תנו לי לחשוב על זה מה המאכל השנוא עליכם ? גם על זה קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ? לאדעת..אולי מזה היה ? קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ? לא זוכרת מה זה היה ? כנ"ל מה עדיף עוגת שוקולד או גלידה ? גלידה סלט ירקות או סלט פירות ? לא זה ולא זה עגבניה או מלפפון ? עגבניות שרי במבה או ביסלי ? במבה קולה או מיים ? מים מיץ תפוזים או מיץ ענבים ? תפוזים שזיף או אפרסק ? אף אחד מהם מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ? חמוץץ סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים - אוהבת נקניקיות - אוהבת שוקולד - אוהבת המבורגר - לא אוהבתתת גבינה - אוהבת דגים - לא וממש לא! סלט ירקות - לא ג'חנון - בה=רור שאוהבת שוקו - אוהבתת כמובןן תה - לא תפוחים - כן מה רע בהם?? ענבים - כןן ממולאים - לאאא במבה - אוהבתת גלידה - אוהבת צ'יפס - אוהבת חביתה - אוהבת
 

בלבוש1

New member
../images/Emo181.gifגמאני!

שמתם-לב ששיניתי חתימה..? חח מה המאכל האהוב עליכם ? ספגטי ושניצל תירס או עוף
מה המאכל השנוא עליכם ? ממולאים.. קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ? חחחח.. כן!
מזה היה ? שניצל תירס קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ? נראה לי שכן מה זה היה ? לא זוכרת
מה עדיף: עוגת שוקולד או גלידה ? עוגת שוקולד
סלט ירקות או סלט פירות ? סלט ירקות עגבניה או מלפפון ?מלפפון במבה או ביסלי ? ביסלי
קולה או מיים ? מיים מיץ תפוזים או מיץ ענבים ? מיץ ענבים
שזיף או אפרסק ? אף אחד
מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ? שניהם!
סמנו מה אתם אוהבים ומה לא: מסטיקים -
נקניקיות -
שוקולד -
המבורגר -
גבינה -
דגים -
סלט ירקות -
ג'חנון -
שוקו -
תה -
תפוחים -
ענבים -
ממולאים -
במבה -
גלידה -
צ'יפס -
חביתה -
חח אני אוהבת הכול
שאלון כיפי!
ביי ביי
 

יו יו3

New member
ענבל!!!!!!!! תחליפי בחתימה!!!

שכתבת: כי גם אני חושבת שעמתקה יותר יפה ממיתקי!! זה לא נעים!! כי אני המצאתי את מיתקי וזה כאילו את אומרת שמה שהמצאתי מכוער!! תימחקי את זה!!
 

בלבוש1

New member
ירדן?

זה בצחוק! כי תמיד אתן קוראות לה מיתקי ואני קוראת לה עמתקה.. זה לא אומר שזה מכוער!
 

יו יו3

New member
ענבל!! תיכנסי!!

יופי שזה בצחוק!! אותי זה לא מצחיק!! לי זה לא נעים!! אם את חברה טוב תמחקי את זה!!
 

D o o S h a

New member
../images/Emo179.gif אוכלל!!!

מה המאכל האהוב עליכם ? יש המון! מה המאכל השנוא עליכם ? סושיייי ודגים בכלל קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ? כן מזה היה ? מלפפון חמוץ. שנאתי את זה לגמרי. קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ? כן מה זה היה ? סלמון! בעעעעעעעעעעע מה עדיף עוגת שוקולד או גלידה ? עוזת שוקולדד. אבל טובה!! לא מהפשוטות (בעע) סלט ירקות או סלט פירות ? פירות! עגבניה או מלפפון ? מלפפון במבה או ביסלי ? במבה קולה או מים ? מים! מיץ תפוזים או מיץ ענבים ? ענבים! שזיף או אפרסק ? אפרסק! מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ? רגיל!! סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים - כן נקניקיות - לא שוקולד - כן המבורגר - כן גבינה - כןן דגים - לאאאאאא סלט ירקות - כן ג'חנון - כן שוקו - כן תה - כן תפוחים - כן ענבים - כן ממולאים - לאא במבה - כן גלידה - כן צ'יפס - כן חביתה - כן
 

Eden McFadden

New member
../images/Emo20.gifאוכלללללל

מה המאכל האהוב עליכם ? ספגטי בולונז מה המאכל השנוא עליכם ? ביצים קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ? לא מזה היה ? --- קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ? כן מה זה היה ? אבוקדו מה עדיף? עוגת שוקולד או גלידה ? עוגת שוקולד סלט ירקות או סלט פירות ? ירקות עגבניה או מלפפון ? מלפפון במבה או ביסלי ? במבה קולה או מיים ? קולה מיץ תפוזים או מיץ ענבים ? תפוזים שזיף או אפרסק ? אפרסק מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ? חמוץ סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים -
נקניקיות -
שוקולד -
המבורגר -
גבינה -
ו-
. אני אוהבת רק גבינה צהובה, אבל רק בטוסט, לא רגיל| דגים -
סלט ירקות -
ג'חנון -
שוקו -
תה -
תפוחים -
ענבים -
ממולאים -
במבה -
גלידה -
צ'יפס -
חביתה -
 

Ssu

New member
וואיייייייי

מה המאכל האהוב עליכם ?הוווו.. הרבה.. מה המאכל השנוא עליכם ?הוווו.. גם הרבה.. קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ?כן.. מזה היה ?מממ.. כמה דברים.. למשל אני זוכרת.. גריסים בחמין.. קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ?כן.. מה זה היה ?צ'יפסססס.. מה עדיף עוגת שוקולד או גלידה ?פיייי.. לא יכולה לבחור.. סלט ירקות או סלט פירות ?ירקות.. עגבניה או מלפפון ?מלפפון.. במבה או ביסלי ?במבה!! קולה או מיים ?מים!! מיץ תפוזים או מיץ ענבים ? ענבים.. שזיף או אפרסק ?אפרסק.. מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ?רגיל.. סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים -אוהבת..??? מאוווווד!!!! כל היום אני רק לועסת מסטיקים!! נקניקיות -לא.. שוקולד - ביותר!! המבורגר -לא.. גבינה -כן.. דגים - סלט ירקות -כן.. ג'חנון -מאוד!! שוקו -כן.. תה -כן.. תפוחים -כן.. ענבים - לא.. ממולאים -כן.. במבה - כן.. גלידה -כן.. צ'יפס - לא.. חביתה -כן.. אבל רק את של אבא שלי.. חריפההה..
 

מיקמיק 1

New member
עונה..

מה המאכל האהוב עליכם ?פיצה מה המאכל השנוא עליכם ?נקניקיות קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ?כן מזה היה ?טונה קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ?כן מה זה היה ? חצילים.. מה עדיף עוגת שוקולד או גלידה ? עודת שוקולד סלט ירקות או סלט פירות ? סלט פירות עגבניה או מלפפון ?שניהם במבה או ביסלי ?במבה קולה או מיים ?מיים מיץ תפוזים או מיץ ענבים ? מיץ תפוזים שזיף או אפרסק ? אפרסק מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ? מלפפון רגיל סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים -
נקניקיות -
שוקולד -
המבורגר -
גבינה -
דגים -
סלט ירקות -
ג'חנון -
שוקו -
תה -
תפוחים -
ענבים -
ממולאים -
במבה -
גלידה -
צ'יפס -
חביתה -
 

CAM1LA

New member
עונה!

מה המאכל האהוב עליכם? פיצה מה המאכל השנוא עליכם? סלק קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים? כן מזה היה? ענבים, תותים, תפוזים, אורז... כל זה היה מזמן כשהייתי קטנה קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל? אכן מה זה היה ? קצפת, בעע מה עדיף עוגת שוקולד או גלידה? תלוי במצברוח. כרגע בא לי גלידה סלט ירקות או סלט פירות? לא יודעת... עגבניה או מלפפון? עגבניה במבה או ביסלי? ביסלי קולה או מיים? קולה!!! מיץ תפוזים או מיץ ענבים? תפוזים שזיף או אפרסק? אפרסק מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ? אממ... כרגע חמוץ סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים - כן נקניקיות - רק צמחוניות (טבעול) שוקולד - כן!!! המבורגר - רק של טבעול גבינה - צהובה כן דגים - לא, איכס סלט ירקות - כן ג'חנון - כן שוקו - אהה לפעמים תה - כן תפוחים - כן ענבים - כן ממולאים - לא במבה - כן גלידה - כן צ'יפס - כן חביתה - כן
 

ט ל ו ש1

New member
../images/Emo85.gifיאמיי../images/Emo174.gif

מה המאכל האהוב עליכם ?פיצה מה המאכל השנוא עליכם ?פתיתים קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ?לא נראה לי..אם לא רציתי, לא טעמתי מזה היה ? קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ?לא זוכרת
מה זה היה ? מה עדיף עוגת שוקולד או גלידה ?שוקולד סלט ירקות או סלט פירות ?ירקות עגבניה או מלפפון ?מללפון במבה או ביסלי ?במבה קולה או מיים ?מים מיץ תפוזים או מיץ ענבים ? ענבים שזיף או אפרסק ?אפרסק מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ?חמוץ סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים -
נקניקיות -
שוקולד -
המבורגר -
גבינה -
דגים -
סלט ירקות -
ג'חנון -
שוקו -
תה -
תפוחים -
ענבים -
ממולאים -
ממש
במבה -
גלידה -
צ'יפס -
חביתה -
 

coullette

New member
^_^

מה המאכל האהוב עליכם ?
איטלקי מה המאכל השנוא עליכם ?
חצילים
קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ?
כמעט ולא מזה היה ?
לא זוכרת קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ?
כן מה זה היה ?
חצילים ובמיה מה עדיף עוגת שוקולד או גלידה ?
עוגת שוקולד סלט ירקות או סלט פירות ?
פירות עגבניה או מלפפון ?
מלפפון במבה או ביסלי ?
במבה קולה או מיים ?
קולה מיץ תפוזים או מיץ ענבים ?
תפוזים שזיף או אפרסק ?
אפרסק מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ?
חמוץ סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים -V נקניקיות -V שוקולד - V המבורגר -V גבינה -V דגים -V סלט ירקות -V ג'חנון -
לא יודעת מעולם לא אכלתי שוקו -V תה -V תפוחים -V ענבים - V ממולאים -תלוי איזה ממולאים ואיך ובמה הם ממולאים במבה - V גלידה -V צ'יפס - V חביתה -V בקיצור אני אוהבת הכל!
 

ady18

Well-known member
תשובות

מה המאכל האהוב עליכם ?בשר פסטה ומאפים מה המאכל השנוא עליכם ?דגים קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ?לא מזה היה ? קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ? מה זה היה ? מה עדיף עוגת שוקולד או גלידה ?תלוי סלט ירקות או סלט פירות ?תלוי עגבניה או מלפפון ?מלפפון במבה או ביסלי ?ביסלי קולה או מיים ?קולה מיץ תפוזים או מיץ ענבים ? מיץ ענבים שזיף או אפרסק ?אפרסק מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ?לפעמים סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים -ככה בסדר נקניקיות -מאוד שוקולד - ככה המבורגר -ככה גבינה -ככה דגים -לא כול כך סלט ירקות -כן ג'חנון -מאוד שוקו -מאוד תה -לא תפוחים -קצת ענבים - כן ממולאים -כן במבה - כן גלידה -כן צ'יפס - כן חביתה -כן
 

CrazyYoYo

New member
תשובות

מה המאכל האהוב עליכם ? ספגטי או פרגיות מה המאכל השנוא עליכם ? הרבה קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ? ברוקולי>< מזה היה ?^ קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ? כן מה זה היה ? בורקס טרד;[ מה עדיף עוגת שוקולד או גלידה ? גלידה סלט ירקות או סלט פירות ? פירות עגבניה או מלפפון ? מלפפון במבה או ביסלי ? במבה קולה או מיים ? קולה מיץ תפוזים או מיץ ענבים ? ענבים שזיף או אפרסק ? אפחד מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ? חמוץ סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים -כן נקניקיות -כן שוקולד - כן המבורגר -כן גבינה -כן דגים -לא סלט ירקות -לא ג'חנון -לא שוקו -כן תה -לא תפוחים -ככה ככה ענבים - כן ממולאים -רק של סבתא
במבה - כן גלידה -כן צ'יפס - כן חביתה -רק כשאני מכין><
 
עונה...

מה המאכל האהוב עליכם ?ספגטי!!!! מה המאכל השנוא עליכם ?חצילים. קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ?חחח כן מזה היה ?דג קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ?לא מה זה היה ? מה עדיף עוגת שוקולד או גלידה ?שוקולד סלט ירקות או סלט פירות ?ירקות עגבניה או מלפפון ?מלפפון במבה או ביסלי ?ביסלי!!!!!!!!!! קולה או מיים ?קולה מיץ תפוזים או מיץ ענבים ?תפוזים שזיף או אפרסק ?אפרסק מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ?חמוץ!!!!!!! סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים -לא אוהבת נקניקיות -לא אוהבת שוקולד - אוהבת המבורגר -לא אוהבת גבינה -אוהבת דגים -לא אוהבת כ"כ... סלט ירקות -אוהבת ג'חנון -אוהבת שוקו -אוהבת!!!!!!!!!!!! מאוד!!!!!!!! תה -אוהבת תפוחים -אוהבת ענבים - אוהבת ממולאים -לפעמיים... במבה -אוהבת גלידה -אוהבת צ'יפס - אוהבת!!!!!!! חביתה -אוהבת
 
עונה

מה המאכל האהוב עליכם ? שוקולד מה המאכל השנוא עליכם ? אורז עוף מלפפון קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ? אממ לא יודעת מזה היה ?
קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ? כן מה זה היה ? חצילים
מה עדיף עוגת שוקולד או גלידה ? אממ שוקולד סלט ירקות או סלט פירות ? תלוי מה יש בפנים עגבניה או מלפפון ? עגבניההה בעעע מלפפוןן במבה או ביסלי ? אממממ במבה קולה או מיים ? מים מיץ תפוזים או מיץ ענבים ? ענבים שזיף או אפרסק ? אפרסק מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ? חמוווווווווץץץץץץץץ ברורררררר בעע על רגיללל סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים - כע נקניקיות - צמחונית.. שוקולד - מ=כ=ו=ר=ה
המבורגר - צמחוניתת גבינה - כעע דגים -
סלט ירקות - תלוי איזה ירקות יש שם... ג'חנון -
שוקו - כןןן תה - כןן אבל רק רגיל תפוחים - כעע ענבים - כהההההההההההההההההההההההההההה ממולאים - לאא במבה - כןן גלידה - כעע צ'יפס - כככןןןן!!! חביתה - כן
 
מממ

מה המאכל האהוב עליכם ? ספגטי מוקרם ופטריות, אוכל סיני, אורז של סבתא ^^ מה המאכל השנוא עליכם ? כבד קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ? יאפ. קפה הפוך P: קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ? כמובן. טופו. מה עדיף עוגת שוקולד או גלידה ? עוגת שוקולד סלט ירקות או סלט פירות ? סלט פירות עגבניה או מלפפון ? אף אחד מהם, שנייהם בלעחסים במבה או ביסלי ? במבה D: קולה או מים ? אני מניחה שמים, יותר בריא, למרות שקולה הרבה יותר טעים. מיץ תפוזים או מיץ ענבים ? תפוזים שזיף או אפרסק ? אף אחד >: מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ? איכס שנייהם D: סמנו מה אתם אוהבים ומה לא מסטיקים -
נקניקיות -
שוקולד - לא כ"כ.. המבורגר -
גבינה - לא כ"כ גם ^^ דגים - אממ תלוי איזה דג, אבל בעקרון
סלט ירקות -
ג'חנון -
שוקו -
שוקו עושה לי בחילה תה -
תפוחים -
ענבים -
ממולאים -
במבה -
גלידה -
צ'יפס -
חביתה -
 
למעלה