פו הדוב הכוסון
New member
שאלון אוכל ../images/Emo9.gif
מה המאכל האהוב עליכם ?
מה המאכל השנוא עליכם ?
קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה טעים ?
מזה היה ?
קרה לכם פעם שהיה משו שלא הסכמתם לטעום בשום מצב, ושטעמתם גיליתם שזה באמת היה מגעיל ?
מה זה היה ?
מה עדיף
עוגת שוקולד או גלידה ?
סלט ירקות או סלט פירות ?
עגבניה או מלפפון ?
במבה או ביסלי ?
קולה או מיים ?
מיץ תפוזים או מיץ ענבים ?
שזיף או אפרסק ?
מלפפון רגיל או מלפפון חמוץ ?
סמנו מה אתם אוהבים ומה לא
מסטיקים -
נקניקיות -
שוקולד -
המבורגר -
גבינה -
דגים -
סלט ירקות -
ג'חנון -
שוקו -
תה -
תפוחים -
ענבים -
ממולאים -
במבה -
גלידה -
צ'יפס -
חביתה - אמממ.. זהו... מקווה שנהנתם חחח