שאלה ???

Dassault

New member
שאלה ???

אני צריך תוכנה ליצור טראנסים ומיקסים בנתיים אני משתמש בfl studio אבל אני לא מת עליה יש לכם משהו להציע??? שמעתי שיש איזה תוכנה שקוראים לה cube ice או משהו בסגנון
 

d0ct0r k

New member
לא אחי זה לא

cube ice זה cube ace חפש אותה במיול תוכנה רצחנית אתה לוחץ שתי כפתורים וישך טראנסיםם מטורפים
 

kundara

New member
צריך באמת

לעשות גלידה בצורת הסמל של קיובייס בטעם דובדבן!!!!!!!!
 
למעלה