שאלה ??? אני צריך תוכנה ליצור טראנסים ומיקסים בנתיים אני משתמש בfl studio אבל אני לא מת עליה יש לכם משהו להציע??? שמעתי שיש איזה תוכנה שקוראים לה cube ice או משהו בסגנון