שאלה..

../images/Emo45.gif או למשל פיניאס ניגלוס...

זה לא דמות וידיאו ללא רצונות, אבל זה עדיין לא דמות חיה... זה סוג של צל או אופי של הדמות החיה.
 

rds15

New member
לא בדיוק הקלטה

יותר כמו... המ, בינה מלאכותית שכזו, שמכניסים אליה מידע על דמבלדור. היא תתנהג כמו דמבלדור, היא תתן עצות שדמבלדור אמר שהוא היה בחיים, אבל זה לא יהיה דמבלדור.
 

אמורה3

New member
../images/Emo2.gif

אבל השאלה שלי.. אם זה לא דמבלדור... אז למה הדמות נעלת בקלפים? איזה סיבה יש לה להיעלם אם זה לא דמבלדור?!
 

rds15

New member
תמונות בעולם הקוסמים זזות

כמו שבתמונה של לוקהרט והארי, הדמות של הארי מנסה להתרחק. זה לא הארי, אבל הוא כן מנסה להתרחק מלוקהרט כמו שהארי האמיתי מנסה להתחמק ממנו. ככה בקלפים, הדמות היא תמונה של דמבלדור, אבל לא דמבלדור. איזו סיבה יש לו להיעלם? את יודעת כמה משעמם זה לעמוד באותה תמונה כל הזמן?!
 

yakovf2

New member
תראי,זה כמו קלטות ארכיון

של הערוץ הראשון. הם שומרים את העיקר אבל בתכלס לא שווים כלום.
 

אמורה3

New member
חחחח [:

אוקיי תודה! אבל אני עדיין לא מבינה למה הדמות נעלמת, הרי אם זה צילום זה בכל פעם חוזר על עצמו אבל הנה ציטוט מהספר הראשון: " הארי הפך את הקלף חזרה על פניו וראה, לתדהמתו, שפרצופו של דמבלדור נעלם. "הוא לא שם!" "טוב נו, אתה לא מצפה שהוא יחכה שם כל היום" אמר רון. " אוקיי זה דבר בכלל לא ברור-הוא???? דמבלדור? אז כמובן שזה לא הוא באמת-אבל אני לא מבינה למה רון אמר שהארי לא יצפה שהוא ישאר שם-הרי זו לא הדמות האמיתית החיה...
 

יעז

New member
אבל

זה בדיוק מה שזה היה עד הספר השישי!! אדם בעל רצון חופשי והכל.
 

angela12

New member
יש לי שאלה גם

כשסיריוס מת והוא חיפש כל דרך אפשרית לתקשר איתו, איך המניאק לא התבאס שהוא ראה את המראה ההיא שסיריוס הביא לו? הרי הוא יכל לתקשר איתו דרך זה במקום בעזרת פלו! ועוד משו מה זה לעזאזאל סקיבים?!
 

יעז

New member
תשובה ../images/Emo13.gif

לא הבנתי את השאלה בנוגע לסיריוס, בנוגע לסקיבים- סקיבים הם מוגלגים שנולדו לשני הורים קוסמים, בגלל שהם לא בדיוק מוגלגים כי הם חונכו על ידי קוסמים והם גם לא בדיוק קוסמים כי אין להם קסם, הם יוצאי דופן משתי הקבוצות. פילץ' הוא סקיב.
 
אהה

כשהארי ראה את המראה של סיריוס, הוא שבר אותה. זה לא בדיוק סימן לשלוות נפש ><
 

gwenog jons

New member
גם את היית ככה מתנהגת אם אבא שלך

היה מת!!(חס וחלילה חס וחלילה חס וחלילה
 
חס וחלילה

לא התכוונתי להגיד שהארי לא היה צריך לעשות את זה, אלא התכוונתי להגיד שהארי דווקא כן התבאס כשהוא ראה את המראה, בתגובה לכך שאמרו שהוא לא.
 
למעלה