ש י ר ו ש ש
New member
שאלה..
היי אני חדשה פה..ואממ יש לי שאלה. סיימתי עכשיו לקרוא את הראי פוטר 6 בפעם השניה ולא כול כך הבנתי למה הארי לא הלך לדבר עם התמונה של דמבלדור אחרי שהוא מת? הארי לא ממש נפרד ממנו אם הוא עדין בתמונה במשרד. הארי היה יכול לספר לו מה קרה אחרי שהוןא מת ולשאול אותו מה לעשות עם ההורקרוסים האלה ואיך להשיג אותם.
היי אני חדשה פה..ואממ יש לי שאלה. סיימתי עכשיו לקרוא את הראי פוטר 6 בפעם השניה ולא כול כך הבנתי למה הארי לא הלך לדבר עם התמונה של דמבלדור אחרי שהוא מת? הארי לא ממש נפרד ממנו אם הוא עדין בתמונה במשרד. הארי היה יכול לספר לו מה קרה אחרי שהוןא מת ולשאול אותו מה לעשות עם ההורקרוסים האלה ואיך להשיג אותם.