יותר כמו... המ, בינה מלאכותית שכזו, שמכניסים אליה מידע על דמבלדור. היא תתנהג כמו דמבלדור, היא תתן עצות שדמבלדור אמר שהוא היה בחיים, אבל זה לא יהיה דמבלדור.
כמו שבתמונה של לוקהרט והארי, הדמות של הארי מנסה להתרחק. זה לא הארי, אבל הוא כן מנסה להתרחק מלוקהרט כמו שהארי האמיתי מנסה להתחמק ממנו. ככה בקלפים, הדמות היא תמונה של דמבלדור, אבל לא דמבלדור. איזו סיבה יש לו להיעלם? את יודעת כמה משעמם זה לעמוד באותה תמונה כל הזמן?!
אוקיי תודה! אבל אני עדיין לא מבינה למה הדמות נעלמת, הרי אם זה צילום זה בכל פעם חוזר על עצמו אבל הנה ציטוט מהספר הראשון: " הארי הפך את הקלף חזרה על פניו וראה, לתדהמתו, שפרצופו של דמבלדור נעלם. "הוא לא שם!" "טוב נו, אתה לא מצפה שהוא יחכה שם כל היום" אמר רון. " אוקיי זה דבר בכלל לא ברור-הוא???? דמבלדור? אז כמובן שזה לא הוא באמת-אבל אני לא מבינה למה רון אמר שהארי לא יצפה שהוא ישאר שם-הרי זו לא הדמות האמיתית החיה...
כשסיריוס מת והוא חיפש כל דרך אפשרית לתקשר איתו, איך המניאק לא התבאס שהוא ראה את המראה ההיא שסיריוס הביא לו? הרי הוא יכל לתקשר איתו דרך זה במקום בעזרת פלו! ועוד משו מה זה לעזאזאל סקיבים?!
לא הבנתי את השאלה בנוגע לסיריוס, בנוגע לסקיבים- סקיבים הם מוגלגים שנולדו לשני הורים קוסמים, בגלל שהם לא בדיוק מוגלגים כי הם חונכו על ידי קוסמים והם גם לא בדיוק קוסמים כי אין להם קסם, הם יוצאי דופן משתי הקבוצות. פילץ' הוא סקיב.