סתם מישהו17
New member
שאלה
שאלה
תגידו, מישהו יודע איך מגיעים מתחנת רכבת "האוניברסיטה" לגני התערוכה? צריך לקחת איזשהו אוטובוס? איך זה הולך? תודה מראש
שאלה
תגידו, מישהו יודע איך מגיעים מתחנת רכבת "האוניברסיטה" לגני התערוכה? צריך לקחת איזשהו אוטובוס? איך זה הולך? תודה מראש